Rustig met de GS over de Ring, dan kan ik net zo goed de fiets pakkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zowaar een verslag met picsminder dat je niet de Ring toch ff hebt gedaan, toerend kan ook makkelijk
tegenwoordig vermelden we het verbruik ipv rondetijden
Teringherrie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef stinkie het volgende:
Woei!
Onboard cam: http://www.vimeo.com/11440809
anders klinkt het motorgeluid zpo hardquote:
MF smilies posten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier per ongeluk ook een x op de witte lijn beland met mijn band, die ging dus mooi opzij :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk trouwens wel dat een beetje theorie heel veel kan doen voor je praktijkAls ik ga vergelijken met vrienden die rijden..
[ Bericht 19% gewijzigd door Cocktailprikker op 06-05-2010 23:21:43 ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tegenwoordig vermelden we het verbruik ipv rondetijden
Oke ondanks dat het een buitenlander is, de geurdingetjes idd erg op zeep lijken ga je als nog niet in dat vieze "water" je handen wassen?quote:
Wat een filmpje!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef stinkie het volgende:
Woei!
Onboard cam: http://www.vimeo.com/11440809
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:22 schreef o-o het volgende:
[..]
Wat een filmpje!
- KUT muziek, je moet er gewoon naar gezocht hebben zo slecht.![]()
- KUT weer, alleen maar regen in dikke groenewolken
- Je motor ziet er niet uit! En door het slechte weer zie je alleen een deel wat op de tank lijkt![]()
- We zijn niet veel snelheid van je gewent, maar dit slaat echt alles!Of is het in slo-mo afgespeeld?
- Wat is er zo mooi aan die tunnel? Neem eens een voorbeeld aan CP! dat was pas een verslag.
Dreamhouse volgende keer dan maar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil wegdromen onder water, niet bonken.. Beetje dromerig muziekje will do.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef stinkie het volgende:
Oeps, trap ik zomaar helamaal per ongeluk op je nieuwe oliefolter o_o
quote:
Lepeltje lepeltje bijna wel ja, en de eerste nacht bedekt onder de motorpakkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuk verhaal & foto's, maar ieder zijn eigen tent of lepeltje lepeltje?
Goede actie wel zo van die camping met een spoor erlangs
En dit:
[..]
Om je kwaliteiten als regenrijder te trainen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef cageon2 het volgende:
had ik bijna 2 dagen spa erbij genomen, kijk ik nog ff op weer.nl, 70/90% regen die 2 dagen.![]()
Jammer, was wel een koopje.![]()
Natte pakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lepeltje lepeltje bijna wel ja, en de eerste nacht bedekt onder de motorpakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |