wat een lelijk dingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef brother52 het volgende:
Degene die deze body gezaagd heeft moet behoorlijk dronken zijn geweest.
[ afbeelding ]
Ach gun zo'n gitaarbouwer ook eens een biertjequote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt je portomonnee zo lekker leeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is er nou zo handig aan een iPad?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef -Menn0- het volgende:
Nieuwe motor, iPad en nieuwe gitaar. Damn wat gaat dat geld hard als alle plannen doorgaan
Niks bijzonders, gewoon vet ding. Laptop is toch bijna op en dit is dan een prima vervangingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is er nou zo handig aan een iPad?
Daar past een flinke lijn coke opquote:
Ga je het toetsenbord dan niet heel erg missen ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]=
[..]
Niks bijzonders, gewoon vet ding. Laptop is toch bijna op en dit is dan een prima vervanging
Touchscreen van de iPhone werkt heel goed dus het toetsenbord op de iPad denk ik ook wel. Ga dat ding niet gebruiken om hele verslagen mee te typen, daar heb ik nog een PC voor. Maar lekker internetten, filmpjes kijken enz enz kan dan op dat dingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga je het toetsenbord dan niet heel erg missen ?
HEILIGSCHENNIS!quote:
Ik snap nog steeds niet hoe je dat relax wil doen, want in de trein dat je dat soort dingen ermee wil doen is opzich wel handig, maar dan wat dan ligt dat ding op je schoot, dat kijkt voor geen meterquote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Touchscreen van de iPhone werkt heel goed dus het toetsenbord op de iPad denk ik ook wel. Ga dat ding niet gebruiken om hele verslagen mee te typen, daar heb ik nog een PC voor. Maar lekker internetten, filmpjes kijken enz enz kan dan op dat ding
Jamaar met de ipad kun je je kat daarmee spelletjes laten doen en dat is dan cute!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dat relax wil doen, want in de trein dat je dat soort dingen ermee wil doen is opzich wel handig, maar dan wat dan ligt dat ding op je schoot, dat kijkt voor geen meterOf je moet hem de hele tijd vasthouden maar dat is ook kut, Het handige van een laptop is luist toch dat het scherm makkelijk goed te zetten is ook
Dat genereert youtube hits als een dollequote:Op woensdag 28 april 2010 21:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jamaar met de ipad kun je je kat daarmee spelletjes laten doen en dat is dan cute!
It's a tough job, but somebody's got to do it!quote:
Ach ik Fok nu op een BlackBerry dus ik denk dat ik er wel overheen komquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dat relax wil doen, want in de trein dat je dat soort dingen ermee wil doen is opzich wel handig, maar dan wat dan ligt dat ding op je schoot, dat kijkt voor geen meterOf je moet hem de hele tijd vasthouden maar dat is ook kut, Het handige van een laptop is luist toch dat het scherm makkelijk goed te zetten is ook
Mwoa met een MacBook, 4 iPods, 2 iPhones en binnnekort een iPad denk ik dat ik ome Steve aardig gesponsord hebquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef guitarist het volgende:
Hoi Belsen.
Met bbqquote:
Niet bepaald de mooiste gitaar nee..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens een vriendin van me, die dat ding al in handen had gehad, is de rand zo dun dat je hem nergens fatsoenlijk vast kunt pakken zonder het scherm aan te raken, en da's vrij lastig bij een touchscreenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De mensen die er nu wat over zeggen zijn de mensen die er altijd (die 2xquote:Op donderdag 29 april 2010 07:37 schreef Cynic het volgende:
Kan de locatie bepaald worden door de mensen die daadwerkelijk komen?
Dat is dus ook mijn probleem met dat apparaat... Op een iPhone is best leuk, maar die iPad is toch een stuk groter en doet eigenlijk maar weinig meer... en vindt het dus ook geen vervanging van een laptop, kan niet eens multi-tasken!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef -Menn0- het volgende:
Nieuwe motor, iPad en nieuwe gitaar, Pod XTLive. Damn wat gaat dat geld hard als alle plannen doorgaan
Ok, dat wordt naar Damwâld voor de meet!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Hij staat al te gloeien
[ afbeelding ]
Arnhem is voor mij ook wel redelijk goed te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De mensen die er nu wat over zeggen zijn de mensen die er altijd (die 2x) zijn (Dean, Bro) of altijd proberen te komen (Ares
). Zit wel goed
.
Ik vind Arnhem trouwens helemaal niet slecht. Het is nog redelijk centraal. Voor westerlingen als Dribbel en ik is het nog prima aan te reizen. Ik kan het weten, want ik heb het bijna 3 jaar gedaan.
Er zou daar ook een flinke muziekwinkel zijn in de Van Oldenbarneveldtstraat ofzo, maar daar ben ik nooit geweest. Jammere is wel dat het uit het centrum is.
Even verbeterdquote:Op donderdag 29 april 2010 10:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ok, dat wordt naar Damwâld voor de meeat!
quote:
Daar krijg ik op de een of andere manier heel erg vreemde gedachtes bij.quote:
Oh, dus jij komt ook?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar krijg ik op de een of andere manier heel erg vreemde gedachtes bij.
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar krijg ik op de een of andere manier heel erg vreemde gedachtes bij.
Is dat station nu al eens af?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Arnhem trouwens helemaal niet slecht.
Het wachten is nu op de riolering...quote:
Transistor of buizen?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ook nogHaha
Wie neemt m'n Randall over?
Pics? We kunnen ook ruilenquote:
Zo, das een flinke!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Hij staat al te gloeien
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ook nogHaha
Wie neemt m'n Randall over?
Nee. Wij gaan hen ook dik inhalen, ook al zijn wij 2 jaar later begonnenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Wij gaan hen ook dik inhalen, ook al zijn wij 2 jaar later begonnen. Maar ja, wij Rotterdammers zijn dan ook érg goed in dingen weer opbouwen
.
quote:
misschien eens van het proberen af stappen en daadwerkelijk een keer komen dan, ipv iemand tegen het lijf lopen bij ayreonquote:Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De mensen die er nu wat over zeggen zijn de mensen die er altijd (die 2x) zijn (Dean, Bro) of altijd proberen te komen (Ares
). Zit wel goed
.
Ik vind Arnhem trouwens helemaal niet slecht. Het is nog redelijk centraal. Voor westerlingen als Dribbel en ik is het nog prima aan te reizen. Ik kan het weten, want ik heb het bijna 3 jaar gedaan.
Er zou daar ook een flinke muziekwinkel zijn in de Van Oldenbarneveldtstraat ofzo, maar daar ben ik nooit geweest. Jammere is wel dat het uit het centrum is.
Kom jij dan eens met een voorstelquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
Of gewoon een keer plannen als ik wel kanmisschien dat ik er dan ook bij kan zijn
We kunnen ook bij jou gaan barbecueënquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
Of gewoon een keer plannen als ik wel kanmisschien dat ik er dan ook bij kan zijn
Bij m'n ouders in de achtertuin, hiep hoiquote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
We kunnen ook bij jou gaan barbecueën
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met een voorstel.
Dan heb ik nog niks, dus zou best kunnenquote:
"Hey! Ik vind dat we een groot feestje moeten bouwen voor je verjaardag met veeeeel mensen en bier enzo. Oh én en en IKC zal live voor je spelen!"quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef guitarist het volgende:
12 juni is m'n vriendin jarig en moet ik spelen op Wolpop. Niet eerlijk.
Witte SG kopen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
Over de gitaar in de OP: ik zou wel een keer op een goede afgestelde SG willen spelen, nooit gedaan. Vond eens een Epi G-400 bij Feedback, maar die was niet afgesteld (duh), dus kon bij de 12de fret er haast nog een gitaar tussen proppen.
Wel nice! Jammer dat je er net te laat mee komt haha!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, mijn camera ligt even bij het vriendinnetje......
Maar hij klinkt (door m'n MacBook camera) zo:
Hnee, m'n vriendin is er niet bij, ze viert het nooit...... Anders doen we gewoon de meeting in Delft.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Hey! Ik vind dat we een groot feestje moeten bouwen voor je verjaardag met veeeeel mensen en bier enzo. Oh én en en IKC zal live voor je spelen!"
"Wauw! Goed idee Brian!"
""
""
""
Win!.
Dean bood (toen hij nog geld hadquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:27 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Wel nice! Jammer dat je er net te laat mee komt haha!Hoeveel vraag je ervoor, if I may ask? Of wacht je op een bod?
Extra neck ertussen, geeft double neck een nieuwe betekenis!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
Over de gitaar in de OP: ik zou wel een keer op een goede afgestelde SG willen spelen, nooit gedaan. Vond eens een Epi G-400 bij Feedback, maar die was niet afgesteld (duh), dus kon bij de 12de fret er haast nog een gitaar tussen proppen.
Kan! Hey Wolpop is op 12 juniquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hnee, m'n vriendin is er niet bij, ze viert het nooit...... Anders doen we gewoon de meeting in Delft.
Een dual layer guitar!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Extra neck ertussen, geeft double neck een nieuwe betekenis!
Yes, you too.quote:
bij mij zit het aan de achterkant ingebouwd. Misschien stukje boren en beitelen ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:32 schreef DrD00m het volgende:
EMG's hangen nu goed in de gitaar. wat een geluid![]()
![]()
![]()
Heb alleen niet genoeg ruimte om de batterij nog goed onder de cover te verstoppen. Wat zou ik voor oplossing hiervoor kunnen verzinnen? Batterij-bakje kopen en inbouwen?
Beetje extra ruimte dremelen inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:32 schreef DrD00m het volgende:
EMG's hangen nu goed in de gitaar. wat een geluid![]()
![]()
![]()
Heb alleen niet genoeg ruimte om de batterij nog goed onder de cover te verstoppen. Wat zou ik voor oplossing hiervoor kunnen verzinnen? Batterij-bakje kopen en inbouwen?
nou vraag ik me af wat er gebeurd als ze leeg zijn ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef TeleluvR het volgende:
Die batterij gaat toch erg lang mee? Hoeft geen punt te zijn, bij mijn Eric Clapton strat zit ie onder de afdekplaat aan de achterkant, moet je ook 6 schroeven voor losdraaien, maar in de 2 jaar dat ik em heb heb ik nog nooit het batterijtje hoeven vervangen.
Misschien moet ik dat preventief maar eens doen...
Jep, zonder batterij werken ze nog maar bij lange na niet zo goed natuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
nou vraag ik me af wat er gebeurd als ze leeg zijn ?
helemaal geen geluid meer ?
krijg je slechter geluid naarmate ze leger worden ?
Ze klinken heel dof en het slaat nergens meer op dan, toevallig was m'n andere LTD afgelopen week leeg en ik snapte al niks waarom dat geluid zo kut wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet wel dat de actieve bass van onze bassiste er dan gewoon mee kapt... het verslechterd een beetje, en dan valt hij gewoon uit. Volgens mij is dat met EMG's ook zo... maar misschien dat die gewoon als passieve elementen doorspelen. Weet het alleen niet zeker
Laatst ook gehad, toch maar eens een nieuwe batterij geprobeerd, klonk ineens een stuk levendiger..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Zou toch gaaf zijn als je daar gewoon een toggle voor hadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet wel oppassen dat je altijd het snoer uit je gitaar haalt, anders loopt je batterij langzaam leeg
Beetje overdreven als je ook gewoon je snoertje eruit kan trekken tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zou toch gaaf zijn als je daar gewoon een toggle voor had.
En dan niet vergeten je amp op mute te zetten en je DI anders gaat de zaal van zoooooeeeeeem. En een keer kwam ik bij mijn bas terug was mijn snoer weg. Had iemand opgeruimd "want het lag los". Nee, dat lag het nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven als je ook gewoon je snoertje eruit kan trekken toch
Ja die paar extra sec dat je niet speelt maakt niet uit, maar als jij 3 dagen lang je gitaar niet aanraakt terwijl het snoer er wel inzitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan niet vergeten je amp op mute te zetten en je DI anders gaat de zaal van zoooooeeeeeem. En een keer kwam ik bij mijn bas terug was mijn snoer weg. Had iemand opgeruimd "want het lag los". Nee, dat lag het niet.
Zag ooit iemand op inet die zijn gitaar nog ingeplugd aan de muur hingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die paar extra sec dat je niet speelt maakt niet uit, maar als jij 3 dagen lang je gitaar niet aanraakt terwijl het snoer er wel inzit
Ik heb die van mij ook ingeplugd aan de muur hangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zag ooit iemand op inet die zijn gitaar nog ingeplugd aan de muur hing.
Gevaarlijk aanbodquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik woon in arnhem, goed te bereiken locatie, kunt er de auto kwijt, gitaar kan hard op me kamer, en ruimte voor bbq (Y)
Goeie. Ga ik wel op letten wanneer ik gitaarhaken koopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Je moet trouwens wel oppassen met die muurhaken. Had er ooit eentje waar achteraf te kleine schroeven bij zaten.
Toen ik een keer thuis kwam was mijn Squier eraf gevallenHij was op de tremelopook gevallen, was verbogen maar heeft wel de val grotendeels opgevangen. Had geluk dat mijn versterker nog beneden stond van een optreden, anders had die kapot kunnen zijn (staat onder de gitaar).
Ik heb Kontakt player weleens geprobeerd. Werkt net zo goed als Guitar Rig. Al die NI proggies zijn bruut.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen ervaring met Komplete
?
Nouja met name dan Kontakt
Dan doe je het appart toch? Dan laat je de webcam meelopen met het inzingen en die je de gitaar 'geplaybacked' ...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef -Menn0- het volgende:
I'm Yours is nog best kut om te zuiver zingen en spelen te gelijk
Heb je trouwens microfoons daar? Als je het even snel met 2 microfoons opneemt, kan ik het nog wel een beetje 'fancy' laten klinken snel..quote:
Ik weet dat bij mn oude actieve basgitaar het geluid klonk als een 8bit console. Atari-musicquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Beter dan proberen te stoppenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
Ik stop met proberenHet lukt voor geen meter
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben er al de hele fucking dag mee bezig, ben het inmiddels spuugzat
Nee, hoeft niet. Gewoon vanaf de zijkant een stukje je body in frezen zeg maar. Dus in de cavity. Gewoon een soort grot maken waar je de batterij in kan steken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik weet dat bij mn oude actieve basgitaar het geluid klonk als een 8bit console. Atari-music
maar als ik wat ruimte erbij dremel, neem ik aan dat ik ook wel een passende back-plate moet vinden om de boel dicht te houden?
Dat is best slimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Gewoon vanaf de zijkant een stukje je body in frezen zeg maar. Dus in de cavity. Gewoon een soort grot maken waar je de batterij in kan steken.
De rest van de slagplaat is ook geniaal gezaagd zo te zienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is best slim![]()
Hier, iemand die het aan de voorkant gedaan heeft, bah
[ afbeelding ]
Vast een huisvrouw die Klussen Met Kijkers heeft gezien na koffietijd en met de figuurzaag aan de slag is gegaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De rest van de slagplaat is ook geniaal gezaagd zo te zien.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vast een huisvrouw die Klussen Met Kijkers heeft gezien na koffietijd en met de figuurzaag aan de slag is gegaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of zo'n jochie van 15 die ineens denk "ik ga een gitaar bouwen!"
.
Ja er zijn ook linkshandigen, het makkelijskte om uit te vinden is om gewoon even te gaan luchtgitaren, welke kant je dan automatisch pakt voelt blijkbaar het meest natuurlijke aanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef msnk het volgende:
Zit al zo lang te denken om een setje te kopen, maar ik pieker nog of ik het mezelf links of rechtshandig moet gaan aanleren (ben zelf dus linkshandig).
Meningen lijken zeer verdeeld, zo zeggen sommigen dat als je linkshandig bent je beter een lefty gitaar kan nemen omdat je anders tegennatuurlijk bezig bent, en weer anderen die zeggen dat als je nog helemaal geen ervaring hebt je het jezelf prima ook rechtshandig zou kunnen aanleren (is dat wel zo?).
Ik dacht ik vraag het hier ook maar 's even, wie weet is iemand hier ook linkshandig.
Nou, wat heb jij geluk zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef msnk het volgende:
Zit al zo lang te denken om een setje te kopen, maar ik pieker nog of ik het mezelf links of rechtshandig moet gaan aanleren (ben zelf dus linkshandig).
Meningen lijken zeer verdeeld, zo zeggen sommigen dat als je linkshandig bent je beter een lefty gitaar kan nemen omdat je anders tegennatuurlijk bezig bent, en weer anderen die zeggen dat als je nog helemaal geen ervaring hebt je het jezelf prima ook rechtshandig zou kunnen aanleren (is dat wel zo?).
Ik dacht ik vraag het hier ook maar 's even, wie weet is iemand hier ook linkshandig.
Als je met bespelen het "aanslaan" bedoelt dan is het linkshandig jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef msnk het volgende:
Oh da's snel
Met luchtgitaar bespeel ik de snaren met mijn linkerhand. Gewoon met een lefty gitaar beginnen dan?
Dat was wel een hele simpele test
Heuj!quote:
Bij de Guitarbox?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef Cynic het volgende:
Heb vandaag even een GLX chorus gehaald, leuke dingetjes zijn dat!
Binnenkort nog maar wat van die pedaaltjes halen zodat ik mijn tweede setje ook helemaal compleet heb.
M'n koffer zit ook half vol met die dingenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef Cynic het volgende:
Heb vandaag even een GLX chorus gehaald, leuke dingetjes zijn dat!
Binnenkort nog maar wat van die pedaaltjes halen zodat ik mijn tweede setje ook helemaal compleet heb.
Den Haag misschienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef guitarist het volgende:
Gaan er nog mensen naar bevrijdingsfestival Den Haag of Alkmaar?
Hoelang heb jij gespaard voor die koffer vol met navelpluis?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n koffer zit ook half vol met die dingenErg toffe dingen en zeker voor dat geld
[ afbeelding ]
5 jaarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoelang heb jij gespaard voor die koffer vol met navelpluis?
Je inbox is schijnbaar vol. Maar goed idee! Ik woon in Uithoorn. leeg je inbox ffquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef guitarist het volgende:
-Menno-, je hebt PM. ;D
Heb je de gate van GLX ook geprobeerd?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n koffer zit ook half vol met die dingenErg toffe dingen en zeker voor dat geld
[ afbeelding ]
Ja, maar die vond ik minder, daarom die van boss gekocht, maar bij die flanger, chorus en eq kon ik het verschil met die boss dinen echt niet horen, nouja wel dat je wat verschil hebt in klank maar niet qua beter/slechter. Behalve dat ze de helft van de prijs zijn of minderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je de gate van GLX ook geprobeerd?
Ik zag dat ze daar ook één van hebben.
Beetje suf eigenlijk, ik ben nu weer dingen aan het kopen die ik een jaar of wat net heb verkocht.
Maarja, zo gaat dat
Was inderdaad vanmiddag even bij Guitarbox langsgeweest Brian.
Done.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je inbox is schijnbaar vol. Maar goed idee! Ik woon in Uithoorn. leeg je inbox ff
Nee, zo werkt het niet. Als je luchtgitaar linkshandig doet dan is dat gewoon je oriëntatie. Daar kun je niks aan doen, sorry.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef msnk het volgende:
Yup dat bedoelde ik.
Maar dan heb ik nog wel een paar vraagjes waar alleen mensen met ervaring antwoord op kunnen geven, misschien kunnen jullie daarbij helpen dan:
- Ik zou (als leek zijnde) denken dat de fretboard belangrijker/moeilijker te bespelen is dan de body. Is dat zo? Als dat zo is, is het dan niet verstandiger een rechtshandige gitaar te nemen en dan maar te wennen aan de body en tegelijkertijd een "voorsprong" hebben omdat je beter bent met de frets?
Ja, vertel mij wat. Ik zou dan waarschijnlijk een stuk meer instrumenten hebben (al heb ik nu al 5 bassen en 3 gitarenquote:- Is het echt zo lastig om jezelf dan rechtshandig te leren spelen? Aangezien de mooiste gitaren bijna exclusief voor rechtshandigen zijn (lijkt het wel) is rechtshandig leren spelen wel aanlokkelijk.
Meer weet ik even niet
Nee, als je puur linkshandig bent, bespaar je dan de moeite om een rechtshandige gitaar te kopen en proberen eraan te wennen dat je tegennatuurlijk bezig bent.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef msnk het volgende:
Yup dat bedoelde ik.
Maar dan heb ik nog wel een paar vraagjes waar alleen mensen met ervaring antwoord op kunnen geven, misschien kunnen jullie daarbij helpen dan:
- Ik zou (als leek zijnde) denken dat de fretboard belangrijker/moeilijker te bespelen is dan de body. Is dat zo? Als dat zo is, is het dan niet verstandiger een rechtshandige gitaar te nemen en dan maar te wennen aan de body en tegelijkertijd een "voorsprong" hebben omdat je beter bent met de frets?
Is het wel zo dat de mooiste gitaren alleen maar rechtshandig verkrijgbaar zijn?quote:- Is het echt zo lastig om jezelf dan rechtshandig te leren spelen? Aangezien de mooiste gitaren bijna exclusief voor rechtshandigen zijn (lijkt het wel) is rechtshandig leren spelen wel aanlokkelijk.
Meer weet ik even niet
Het kan al voor rond de 50 euro, maar dan heb je wel iets minder...quote:Op zondag 2 mei 2010 12:00 schreef guitarist het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je voor die prijs een Fender Stack hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Correctie voor de hoerenmierenneukers....quote:Op zondag 2 mei 2010 12:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het kan al voor rond de 50 euro, maar dan heb je wel iets minder...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:06 schreef genakt het volgende:
na zit te denken om al me oude spul gewoon te gaan verkopen. Dan een een buizenamp te kopenJij bent toch meer van die keiharde metal ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na zit te denken om al me oude spul gewoon te gaan verkopen. Dan een een buizenamp te kopenNooit verkeerd natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Maak je nou vriendin uit voor mier?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Correctie voor de hoerenmierenneukers....
na zit te denken om al me oude spul gewoon te gaan verkopen. Dan een een buizenamp te kopenGenakt wordt verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van die keiharde metal ?
als je zo'n brede stijl hebt kun je misschien beter kijken naar een line6 ampje ofzo... vooral voor thuis dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef genakt het volgende:
[..]klopt maar veel is nog te moeilijk om te spelen
speel ook wel rustige dingen en beetje bleus enz als ik het oefenen zat
maar zit dus te denken aan een buizen amp maar niet echt al te groot enz. Gewoon klein strak ding voor thuis met. Mooie amp en head iemand nog ideeen ?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:55 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, zo werkt het niet. Als je luchtgitaar linkshandig doet dan is dat gewoon je oriëntatie. Daar kun je niks aan doen, sorry.
Oké thanks beidenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef brother52 het volgende:
Nee, als je puur linkshandig bent, bespaar je dan de moeite om een rechtshandige gitaar te kopen en proberen eraan te wennen dat je tegennatuurlijk bezig bent.
Ik ben destijds rechtshandig begonnen maar wist niet hoe snel ik de snaren om moest draaien. Je loopt heel snel tegen beperkingen aan en dat demotiveert alleen maar. Met rechts heb je veel minder controle dan met links en voor je frethand is dat minder belangrijk.
Hja. De guitarbox heeft een paar Blackstars in bestelling staan. Juni Juli worden ze verwacht...quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij is in het vorige topic deze al uitvoerig besproken en bij mij is de GAS nog niet weg!
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Welnee. Je moet mij gewoon niet zo pesten. Het is allemaal zo oneerlijk.
ben er nog over aan het danken hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs genakt aan de Fender? Ben ik dan nog de enige 'Fenderhater' over hier?
Komt wel goed, schatje!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
mwa, fender doet mij ook niet zo veel hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Klote man, succes!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, belastingteruggaaf komt er ook weer aan. En vakantiegeld.
En dan wordt het maar eens tijd om naar een nieuwe baan te zoeken
Ja, inderdaad. En zou me momenteel mooi wat schelen. Ik werk dan wel, maar loop met alles een mooi stuk achter.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:24 schreef TeleluvR het volgende:
Nuon zou ik zeker achteraan gaan, zijn tenslotte renteloze leningen die je doet aan ze.
ik krijg belasting teruggave van meer als 600 euro dusquote:Op zondag 2 mei 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klote man, succes!
Belastingteruggaaf van 84 euro
Krijg nog wel een bak geld van de Nuon, maar zal er zelf wel weer achteraan moeten.
Dat is wel lekker danquote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef genakt het volgende:
[..]
ik krijg belasting teruggave van meer als 600 euro dus
energy heb ik nog niet mee te maken volgend jaar pas
Wat doe je nu voor werk dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En zou me momenteel mooi wat schelen. Ik werk dan wel, maar loop met alles een mooi stuk achter.
Terreininrichtings en hoveniersbedrijfquote:
Nee, hier nog eentjequote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Da's wel okay ja, vooral in deze tijd van het jaar weer.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Terreininrichtings en hoveniersbedrijf
Van schoffelen tot nieuwe beplanting plaatsen. Hele dag lekker buiten
Ja wel tijdelijk, maar niet echt een einddatum meegekregen... dus ik ga uit van een paar maanden...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's wel okay ja, vooral in deze tijd van het jaar weer.
Heb ook wel eens zoiets gedaan in de zomervakanties.
Eerst weer tijdelijk?
Mwa, ik heb het er wel voor overquote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ohoh, voel de discussie weer opkomen hoe duur gibson wel niet is
kek gitaartje, dat wel!
Een SG Special faded is toch niet zo heel erg duur? Die zitten rond de 650 euro.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ohoh, voel de discussie weer opkomen hoe duur gibson wel niet is
kek gitaartje, dat wel!
Ik heb ook niks met Fenderquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Jep! 600, Feedbackquote:Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een SG Special faded is toch niet zo heel erg duur? Die zitten rond de 650 euro.
Ik haat Fender niet, alleen een aantal modellen van hen. Ik vind een Precisionbas nog steeds geweldig en een Strat is best aardigquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Neehoorquote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
maar dit is er een met p90 pickups lijkt het?
Binnenkort!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef TeleluvR het volgende:
Nice: Krijgen we nog een foto van de hele gitaar te zien?
Gelukkig ga je geen Nederlands studeren :pquote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik ga die tijd weer tegemoet, alsik toegelaten wordt tot artez..
Nog goedkoper geworden zelfs. Die prijzen dalen wel erg snel.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep! 600, Feedback
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/gibson/sg-special-wc
El Quapo stuntteamquote:
Bijvoorbeeld, let er wel op dat je met dikkere snaren je gitaar ook opnieuw moet (laten) afstellen!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef genakt het volgende:
ik wil graag snaren voor c tuning enz welke moet ik dan hebben ?
deze ?
http://www.thomann.de/nl/ernie_ball_2626.htm
Keymusic is een topzaak! Kreeg 250 euro korting en de gitaar werd bezorgt terwijl ik nog niet eens betaald had.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Neehoor
580 heb ik betaald bij KeyMusic, kleine korting gekregen
heb ik eerste keer ook zelf gedaan dus hopelijk niet echt een probleemquote:Op maandag 3 mei 2010 15:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, let er wel op dat je met dikkere snaren je gitaar ook opnieuw moet (laten) afstellen!
Welke kleur? Dean heeft nog een setje witte liggen!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef KaMo het volgende:
Wie gaat er binnenkort bestellen bij GFS? Ik wil pickupringen
Zwart of chroomquote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke kleur? Dean heeft nog een setje witte liggen!
Ja, maar het heel opzich geen haast, hopen dat iemand binnenkort ook moet bestellen, want de verzendkosten zijn anders wat hoog!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
Of je bestelt ze, wel wat duurder, bij Thomann...
Misschien is dat ook de reden waarom ze in Nederland kapot zijn gegaanquote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Keymusic is een topzaak! Kreeg 250 euro korting en de gitaar werd bezorgt terwijl ik nog niet eens betaald had.
ja of omdat het gewoon een kutsite isquote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien is dat ook de reden waarom ze in Nederland kapot zijn gegaan![]()
.
Ok die peter is niet mooi maar voor de rest bijna net zo kutquote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond hun site altijd beter dan van Feedback. Maar die van Feedback is nog altijd beter dan die van Peter Verpuy. Hij is pas vernieuwd, maar ervoor vond ik echt geen tering terug...
Of Dirk Wittequote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Ok die peter is niet mooi maar voor de rest bijna net zo kut
als je bij key kijkt bijv. bij gitaren kijken staat er bij meer als de helft geen plaatje niks
Als dat zou kunnen zou dat erg tof zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef genakt het volgende:
net bestelling geplaatst. Allemaal kleine dingetjes maar kwam toch wel weer op 123 euro
maar ik krijg nog 30 euro van thomann terug dus valt het wel weer mee
ow kamo misschien kan ik het nog wel bijdoen wat je wilt ?
De site is ook niet up to date. Maarja, de winkel is toch best goed, ondanks dat de site wat minder isquote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Ok die peter is niet mooi maar voor de rest bijna net zo kut
als je bij key kijkt bijv. bij gitaren kijken staat er bij meer als de helft geen plaatje niks
Nee ik heet geen Frankquote:
Thijs dan?quote:
ik zal het morgen even doen heb nu geen tijd dan bel ik nog even na en stuur ik je pm voor kosten.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou dat erg tof zijn
http://www.thomann.de/nl/mpa_humbuckerrahmen_black.htm
http://www.thomann.de/nl/mpa_humbuckerrahmen_b.htm
Die 2![]()
Moet je maar even zeggen hoeveel je moet hebben om ze naar hier te versturen
quote:
Ik gebruik nooit smiliesquote:Op maandag 3 mei 2010 20:16 schreef brother52 het volgende:
Nee, je smileygebruik
Ik wist niet eens dat je een strat had.
Vroeger wel een Boss NS-2quote:
Ik sprak een tijdje terug een gitarist die zo'n Rocktron Hush variant gebruikt. Hij was er lyrisch over en vond het veeeeeeeel beter dan 'zo'n stom ding van Boss ofzo'. Maar ja, echt geweldig onderbouwd was het nietquote:Op maandag 3 mei 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Niemand die een noisegate gebruikt?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef KaMo het volgende:
Ik de noisegate van Garageband wel bij opnames, maar het liefst probeer ik mijn geluid wat minder ruisgevoelig te maken
als ik zo de product info bekijk en hoe het pedaal in elkaar steekt dan denk ik wel dat die LE die 120 euro rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zeg, dat garageband, is dat een beetje om zelf aan de slag te gaan (en dan op te gaan nemen met een pedaal zoals een vox tonelab)?
En wat vinden jullie van de Vox Tonelab ST? En is die LE echt die 120 euro meer waard (dus alleen voor de mensen die wat ervaring hebben? :p )
En kan iemand mij verlichten over stereo gitaarspelen? Ik kwam de term net tegen maar internet maakt mij niet veel wijzer.
Garageband is gewoon een programma om opnames te maken, en alles wat daarmee te aken heeftquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zeg, dat garageband, is dat een beetje om zelf aan de slag te gaan (en dan op te gaan nemen met een pedaal zoals een vox tonelab)?
En wat vinden jullie van de Vox Tonelab ST? En is die LE echt die 120 euro meer waard (dus alleen voor de mensen die wat ervaring hebben? :p )
En kan iemand mij verlichten over stereo gitaarspelen? Ik kwam de term net tegen maar internet maakt mij niet veel wijzer.
Stereo heeft niks te maken met de verschillende elementen in je gitaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Garageband is gewoon een programma om opnames te maken, en alles wat daarmee te aken heeft
En stereo gitaar spelen, is gitaar spelen over 2 versterkers die beiden een ander element uitversterken, je kan dus ook beiden een ander effect geven.
Ik wou zeggen, mijn Marshall is ook gewoon een stereoversterker en daarvoor hoef ik niets raars te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stereo heeft niks te maken met de verschillende elementen in je gitaar
Nou, ik wil weten of iemand mij kan vertellen of dat in de praktijk ook zo is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik zo de product info bekijk en hoe het pedaal in elkaar steekt dan denk ik wel dat die LE die 120 euro rechtvaardigt.
ik zou zeggen: probeer het uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten of iemand mij kan vertellen of dat in de praktijk ook zo is.
Banken? Je bedoelt dat je meer geluiden kan opslaan en er makkelijker bij kan? Dus gebruiksvriendelijker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou zeggen: probeer het uit
voordelen van de duurdere: up/down voor banken, 4 patches per bank
ten opzichte van de goedkopere: 2 schakelingen maar mogelijk, dus beperkter
qua geluid zal het allemaal wel redelijk dicht bij elkaar liggen, maar waar wil je het voor gaan gebruiken?
voor optredens is het handig als je makkelijk kan schakelen naar je zelf gemaakte geluiden, in dat opzicht zou ik dus al voor de duurdere gaan.
Ik dacht dat hij het over stereogitaren had, die heb je ook. Dat je dus 2 outputs hebt, voor elke pickup bijvoorbeeld één.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Het idee is dat bijvoorbeeld een Chorus een golvend signaal geeft die dan als het ware golft tussen 2 speakers zodat je een stereo beeld krijgt. Daarom hebben de meeste van dat soort pedalen ook 2 outputs, en die kan je dan bijvoorbeeld naar 2 verschillende versterkers sturen.
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over stereogitaren had, die heb je ook. Dat je dus 2 outputs hebt, voor elke pickup bijvoorbeeld één.
Rickenbackers hebben het vaak!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordLijkt me ook vrij overbodig
Het is een tijdje behoorlijk in geweest (jaren 60) en daar springen gitaarfabrikanten op in... Bij een Rick hoort het inderdaad wel een beetje!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordLijkt me ook vrij overbodig
inderdaad was is dat ding gay zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is een tijdje behoorlijk in geweest (jaren 60) en daar springen gitaarfabrikanten op in... Bij een Rick hoort het inderdaad wel een beetje!
Verder: Poehee, hoop geld voor een paisley strat: http://link.marktplaats.nl/344234206
De signature Parker van Vernon Reid heeft een midi-module van Roland ingebouwd (achter de brug pup).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vaag dat idd
Las pas een stuk over Midi gitaren enz, dat zag er nog wel tof uit
Ja, ik heb er drie!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is een tijdje behoorlijk in geweest (jaren 60) en daar springen gitaarfabrikanten op in... Bij een Rick hoort het inderdaad wel een beetje!
Verder: Poehee, hoop geld voor een paisley strat: http://link.marktplaats.nl/344234206
ik ga waarschijnlijk even naar Zwolle. Absynthe minded, de Staat en Tim Knol kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Nog mensen in Haarlem te vinden morgen? Ik ga Tim Knol maar eens bezoeken!
hoezo zit de derde daar dan omdat er maar 2 op je foto staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik heb er drie!
Wil je mijn ster zien?
[ afbeelding ]
Ik z'n sterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo zit de derde daar dan omdat er maar 2 op je foto staan
Touché, die houd je tegoed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo zit de derde daar dan omdat er maar 2 op je foto staan
neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef TeleluvR het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is je eigen reet te fotograferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |