quote:
Ik gebruik nooit smiliesquote:Op maandag 3 mei 2010 20:16 schreef brother52 het volgende:
Nee, je smileygebruik
Ik wist niet eens dat je een strat had.
Vroeger wel een Boss NS-2quote:
Ik sprak een tijdje terug een gitarist die zo'n Rocktron Hush variant gebruikt. Hij was er lyrisch over en vond het veeeeeeeel beter dan 'zo'n stom ding van Boss ofzo'. Maar ja, echt geweldig onderbouwd was het nietquote:Op maandag 3 mei 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Niemand die een noisegate gebruikt?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef KaMo het volgende:
Ik de noisegate van Garageband wel bij opnames, maar het liefst probeer ik mijn geluid wat minder ruisgevoelig te maken
als ik zo de product info bekijk en hoe het pedaal in elkaar steekt dan denk ik wel dat die LE die 120 euro rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zeg, dat garageband, is dat een beetje om zelf aan de slag te gaan (en dan op te gaan nemen met een pedaal zoals een vox tonelab)?
En wat vinden jullie van de Vox Tonelab ST? En is die LE echt die 120 euro meer waard (dus alleen voor de mensen die wat ervaring hebben? :p )
En kan iemand mij verlichten over stereo gitaarspelen? Ik kwam de term net tegen maar internet maakt mij niet veel wijzer.
Garageband is gewoon een programma om opnames te maken, en alles wat daarmee te aken heeftquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zeg, dat garageband, is dat een beetje om zelf aan de slag te gaan (en dan op te gaan nemen met een pedaal zoals een vox tonelab)?
En wat vinden jullie van de Vox Tonelab ST? En is die LE echt die 120 euro meer waard (dus alleen voor de mensen die wat ervaring hebben? :p )
En kan iemand mij verlichten over stereo gitaarspelen? Ik kwam de term net tegen maar internet maakt mij niet veel wijzer.
Stereo heeft niks te maken met de verschillende elementen in je gitaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Garageband is gewoon een programma om opnames te maken, en alles wat daarmee te aken heeft
En stereo gitaar spelen, is gitaar spelen over 2 versterkers die beiden een ander element uitversterken, je kan dus ook beiden een ander effect geven.
Ik wou zeggen, mijn Marshall is ook gewoon een stereoversterker en daarvoor hoef ik niets raars te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stereo heeft niks te maken met de verschillende elementen in je gitaar
Nou, ik wil weten of iemand mij kan vertellen of dat in de praktijk ook zo is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik zo de product info bekijk en hoe het pedaal in elkaar steekt dan denk ik wel dat die LE die 120 euro rechtvaardigt.
ik zou zeggen: probeer het uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten of iemand mij kan vertellen of dat in de praktijk ook zo is.
Banken? Je bedoelt dat je meer geluiden kan opslaan en er makkelijker bij kan? Dus gebruiksvriendelijker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou zeggen: probeer het uit
voordelen van de duurdere: up/down voor banken, 4 patches per bank
ten opzichte van de goedkopere: 2 schakelingen maar mogelijk, dus beperkter
qua geluid zal het allemaal wel redelijk dicht bij elkaar liggen, maar waar wil je het voor gaan gebruiken?
voor optredens is het handig als je makkelijk kan schakelen naar je zelf gemaakte geluiden, in dat opzicht zou ik dus al voor de duurdere gaan.
Ik dacht dat hij het over stereogitaren had, die heb je ook. Dat je dus 2 outputs hebt, voor elke pickup bijvoorbeeld één.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Het idee is dat bijvoorbeeld een Chorus een golvend signaal geeft die dan als het ware golft tussen 2 speakers zodat je een stereo beeld krijgt. Daarom hebben de meeste van dat soort pedalen ook 2 outputs, en die kan je dan bijvoorbeeld naar 2 verschillende versterkers sturen.
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over stereogitaren had, die heb je ook. Dat je dus 2 outputs hebt, voor elke pickup bijvoorbeeld één.
Rickenbackers hebben het vaak!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordLijkt me ook vrij overbodig
Het is een tijdje behoorlijk in geweest (jaren 60) en daar springen gitaarfabrikanten op in... Bij een Rick hoort het inderdaad wel een beetje!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordLijkt me ook vrij overbodig
inderdaad was is dat ding gay zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is een tijdje behoorlijk in geweest (jaren 60) en daar springen gitaarfabrikanten op in... Bij een Rick hoort het inderdaad wel een beetje!
Verder: Poehee, hoop geld voor een paisley strat: http://link.marktplaats.nl/344234206
De signature Parker van Vernon Reid heeft een midi-module van Roland ingebouwd (achter de brug pup).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vaag dat idd
Las pas een stuk over Midi gitaren enz, dat zag er nog wel tof uit
Ja, ik heb er drie!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is een tijdje behoorlijk in geweest (jaren 60) en daar springen gitaarfabrikanten op in... Bij een Rick hoort het inderdaad wel een beetje!
Verder: Poehee, hoop geld voor een paisley strat: http://link.marktplaats.nl/344234206
ik ga waarschijnlijk even naar Zwolle. Absynthe minded, de Staat en Tim Knol kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Nog mensen in Haarlem te vinden morgen? Ik ga Tim Knol maar eens bezoeken!
hoezo zit de derde daar dan omdat er maar 2 op je foto staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik heb er drie!
Wil je mijn ster zien?
[ afbeelding ]
Ik z'n sterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo zit de derde daar dan omdat er maar 2 op je foto staan
Touché, die houd je tegoed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo zit de derde daar dan omdat er maar 2 op je foto staan
neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef TeleluvR het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is je eigen reet te fotograferen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |