Mwa, ik heb het er wel voor overquote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ohoh, voel de discussie weer opkomen hoe duur gibson wel niet is
kek gitaartje, dat wel!
Een SG Special faded is toch niet zo heel erg duur? Die zitten rond de 650 euro.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ohoh, voel de discussie weer opkomen hoe duur gibson wel niet is
kek gitaartje, dat wel!
Ik heb ook niks met Fenderquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs genakt aan de Fender? Ben ik dan nog de enige 'Fenderhater' over hier?
Jep! 600, Feedbackquote:Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een SG Special faded is toch niet zo heel erg duur? Die zitten rond de 650 euro.
Ik haat Fender niet, alleen een aantal modellen van hen. Ik vind een Precisionbas nog steeds geweldig en een Strat is best aardigquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs genakt aan de Fender? Ben ik dan nog de enige 'Fenderhater' over hier?
Neehoorquote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
maar dit is er een met p90 pickups lijkt het?
Binnenkort!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef TeleluvR het volgende:
Nice: Krijgen we nog een foto van de hele gitaar te zien?
Gelukkig ga je geen Nederlands studeren :pquote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik ga die tijd weer tegemoet, alsik toegelaten wordt tot artez..
Nog goedkoper geworden zelfs. Die prijzen dalen wel erg snel.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep! 600, Feedback
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/gibson/sg-special-wc
El Quapo stuntteamquote:
Bijvoorbeeld, let er wel op dat je met dikkere snaren je gitaar ook opnieuw moet (laten) afstellen!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef genakt het volgende:
ik wil graag snaren voor c tuning enz welke moet ik dan hebben ?
deze ?
http://www.thomann.de/nl/ernie_ball_2626.htm
Keymusic is een topzaak! Kreeg 250 euro korting en de gitaar werd bezorgt terwijl ik nog niet eens betaald had.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Neehoor
580 heb ik betaald bij KeyMusic, kleine korting gekregen
heb ik eerste keer ook zelf gedaan dus hopelijk niet echt een probleemquote:Op maandag 3 mei 2010 15:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, let er wel op dat je met dikkere snaren je gitaar ook opnieuw moet (laten) afstellen!
Welke kleur? Dean heeft nog een setje witte liggen!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef KaMo het volgende:
Wie gaat er binnenkort bestellen bij GFS? Ik wil pickupringen
Zwart of chroomquote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke kleur? Dean heeft nog een setje witte liggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |