wat een lelijk dingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef brother52 het volgende:
Degene die deze body gezaagd heeft moet behoorlijk dronken zijn geweest.
[ afbeelding ]
Ach gun zo'n gitaarbouwer ook eens een biertjequote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt je portomonnee zo lekker leeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is er nou zo handig aan een iPad?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef -Menn0- het volgende:
Nieuwe motor, iPad en nieuwe gitaar. Damn wat gaat dat geld hard als alle plannen doorgaan
Niks bijzonders, gewoon vet ding. Laptop is toch bijna op en dit is dan een prima vervangingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is er nou zo handig aan een iPad?
Daar past een flinke lijn coke opquote:
Ga je het toetsenbord dan niet heel erg missen ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]=
[..]
Niks bijzonders, gewoon vet ding. Laptop is toch bijna op en dit is dan een prima vervanging
Touchscreen van de iPhone werkt heel goed dus het toetsenbord op de iPad denk ik ook wel. Ga dat ding niet gebruiken om hele verslagen mee te typen, daar heb ik nog een PC voor. Maar lekker internetten, filmpjes kijken enz enz kan dan op dat dingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga je het toetsenbord dan niet heel erg missen ?
HEILIGSCHENNIS!quote:
Ik snap nog steeds niet hoe je dat relax wil doen, want in de trein dat je dat soort dingen ermee wil doen is opzich wel handig, maar dan wat dan ligt dat ding op je schoot, dat kijkt voor geen meterquote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Touchscreen van de iPhone werkt heel goed dus het toetsenbord op de iPad denk ik ook wel. Ga dat ding niet gebruiken om hele verslagen mee te typen, daar heb ik nog een PC voor. Maar lekker internetten, filmpjes kijken enz enz kan dan op dat ding
Jamaar met de ipad kun je je kat daarmee spelletjes laten doen en dat is dan cute!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dat relax wil doen, want in de trein dat je dat soort dingen ermee wil doen is opzich wel handig, maar dan wat dan ligt dat ding op je schoot, dat kijkt voor geen meterOf je moet hem de hele tijd vasthouden maar dat is ook kut, Het handige van een laptop is luist toch dat het scherm makkelijk goed te zetten is ook
Dat genereert youtube hits als een dollequote:Op woensdag 28 april 2010 21:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jamaar met de ipad kun je je kat daarmee spelletjes laten doen en dat is dan cute!
It's a tough job, but somebody's got to do it!quote:
Ach ik Fok nu op een BlackBerry dus ik denk dat ik er wel overheen komquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dat relax wil doen, want in de trein dat je dat soort dingen ermee wil doen is opzich wel handig, maar dan wat dan ligt dat ding op je schoot, dat kijkt voor geen meterOf je moet hem de hele tijd vasthouden maar dat is ook kut, Het handige van een laptop is luist toch dat het scherm makkelijk goed te zetten is ook
Mwoa met een MacBook, 4 iPods, 2 iPhones en binnnekort een iPad denk ik dat ik ome Steve aardig gesponsord hebquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef guitarist het volgende:
Hoi Belsen.
Met bbqquote:
Niet bepaald de mooiste gitaar nee..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens een vriendin van me, die dat ding al in handen had gehad, is de rand zo dun dat je hem nergens fatsoenlijk vast kunt pakken zonder het scherm aan te raken, en da's vrij lastig bij een touchscreenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De mensen die er nu wat over zeggen zijn de mensen die er altijd (die 2xquote:Op donderdag 29 april 2010 07:37 schreef Cynic het volgende:
Kan de locatie bepaald worden door de mensen die daadwerkelijk komen?
Dat is dus ook mijn probleem met dat apparaat... Op een iPhone is best leuk, maar die iPad is toch een stuk groter en doet eigenlijk maar weinig meer... en vindt het dus ook geen vervanging van een laptop, kan niet eens multi-tasken!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |