Yes, you too.quote:
bij mij zit het aan de achterkant ingebouwd. Misschien stukje boren en beitelen ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:32 schreef DrD00m het volgende:
EMG's hangen nu goed in de gitaar. wat een geluid![]()
![]()
![]()
Heb alleen niet genoeg ruimte om de batterij nog goed onder de cover te verstoppen. Wat zou ik voor oplossing hiervoor kunnen verzinnen? Batterij-bakje kopen en inbouwen?
Beetje extra ruimte dremelen inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:32 schreef DrD00m het volgende:
EMG's hangen nu goed in de gitaar. wat een geluid![]()
![]()
![]()
Heb alleen niet genoeg ruimte om de batterij nog goed onder de cover te verstoppen. Wat zou ik voor oplossing hiervoor kunnen verzinnen? Batterij-bakje kopen en inbouwen?
nou vraag ik me af wat er gebeurd als ze leeg zijn ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef TeleluvR het volgende:
Die batterij gaat toch erg lang mee? Hoeft geen punt te zijn, bij mijn Eric Clapton strat zit ie onder de afdekplaat aan de achterkant, moet je ook 6 schroeven voor losdraaien, maar in de 2 jaar dat ik em heb heb ik nog nooit het batterijtje hoeven vervangen.
Misschien moet ik dat preventief maar eens doen...
Jep, zonder batterij werken ze nog maar bij lange na niet zo goed natuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
nou vraag ik me af wat er gebeurd als ze leeg zijn ?
helemaal geen geluid meer ?
krijg je slechter geluid naarmate ze leger worden ?
Ze klinken heel dof en het slaat nergens meer op dan, toevallig was m'n andere LTD afgelopen week leeg en ik snapte al niks waarom dat geluid zo kut wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet wel dat de actieve bass van onze bassiste er dan gewoon mee kapt... het verslechterd een beetje, en dan valt hij gewoon uit. Volgens mij is dat met EMG's ook zo... maar misschien dat die gewoon als passieve elementen doorspelen. Weet het alleen niet zeker
Laatst ook gehad, toch maar eens een nieuwe batterij geprobeerd, klonk ineens een stuk levendiger..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Zou toch gaaf zijn als je daar gewoon een toggle voor hadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet wel oppassen dat je altijd het snoer uit je gitaar haalt, anders loopt je batterij langzaam leeg
Beetje overdreven als je ook gewoon je snoertje eruit kan trekken tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zou toch gaaf zijn als je daar gewoon een toggle voor had.
En dan niet vergeten je amp op mute te zetten en je DI anders gaat de zaal van zoooooeeeeeem. En een keer kwam ik bij mijn bas terug was mijn snoer weg. Had iemand opgeruimd "want het lag los". Nee, dat lag het nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven als je ook gewoon je snoertje eruit kan trekken toch
Ja die paar extra sec dat je niet speelt maakt niet uit, maar als jij 3 dagen lang je gitaar niet aanraakt terwijl het snoer er wel inzitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan niet vergeten je amp op mute te zetten en je DI anders gaat de zaal van zoooooeeeeeem. En een keer kwam ik bij mijn bas terug was mijn snoer weg. Had iemand opgeruimd "want het lag los". Nee, dat lag het niet.
Zag ooit iemand op inet die zijn gitaar nog ingeplugd aan de muur hingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die paar extra sec dat je niet speelt maakt niet uit, maar als jij 3 dagen lang je gitaar niet aanraakt terwijl het snoer er wel inzit
Ik heb die van mij ook ingeplugd aan de muur hangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zag ooit iemand op inet die zijn gitaar nog ingeplugd aan de muur hing.
Gevaarlijk aanbodquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik woon in arnhem, goed te bereiken locatie, kunt er de auto kwijt, gitaar kan hard op me kamer, en ruimte voor bbq (Y)
Goeie. Ga ik wel op letten wanneer ik gitaarhaken koopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Je moet trouwens wel oppassen met die muurhaken. Had er ooit eentje waar achteraf te kleine schroeven bij zaten.
Toen ik een keer thuis kwam was mijn Squier eraf gevallenHij was op de tremelopook gevallen, was verbogen maar heeft wel de val grotendeels opgevangen. Had geluk dat mijn versterker nog beneden stond van een optreden, anders had die kapot kunnen zijn (staat onder de gitaar).
Ik heb Kontakt player weleens geprobeerd. Werkt net zo goed als Guitar Rig. Al die NI proggies zijn bruut.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen ervaring met Komplete
?
Nouja met name dan Kontakt
Dan doe je het appart toch? Dan laat je de webcam meelopen met het inzingen en die je de gitaar 'geplaybacked' ...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef -Menn0- het volgende:
I'm Yours is nog best kut om te zuiver zingen en spelen te gelijk
Heb je trouwens microfoons daar? Als je het even snel met 2 microfoons opneemt, kan ik het nog wel een beetje 'fancy' laten klinken snel..quote:
Ik weet dat bij mn oude actieve basgitaar het geluid klonk als een 8bit console. Atari-musicquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Beter dan proberen te stoppenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
Ik stop met proberenHet lukt voor geen meter
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben er al de hele fucking dag mee bezig, ben het inmiddels spuugzat
Nee, hoeft niet. Gewoon vanaf de zijkant een stukje je body in frezen zeg maar. Dus in de cavity. Gewoon een soort grot maken waar je de batterij in kan steken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik weet dat bij mn oude actieve basgitaar het geluid klonk als een 8bit console. Atari-music
maar als ik wat ruimte erbij dremel, neem ik aan dat ik ook wel een passende back-plate moet vinden om de boel dicht te houden?
Dat is best slimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Gewoon vanaf de zijkant een stukje je body in frezen zeg maar. Dus in de cavity. Gewoon een soort grot maken waar je de batterij in kan steken.
De rest van de slagplaat is ook geniaal gezaagd zo te zienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is best slim![]()
Hier, iemand die het aan de voorkant gedaan heeft, bah
[ afbeelding ]
Vast een huisvrouw die Klussen Met Kijkers heeft gezien na koffietijd en met de figuurzaag aan de slag is gegaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De rest van de slagplaat is ook geniaal gezaagd zo te zien.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vast een huisvrouw die Klussen Met Kijkers heeft gezien na koffietijd en met de figuurzaag aan de slag is gegaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of zo'n jochie van 15 die ineens denk "ik ga een gitaar bouwen!"
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |