quote:Op zondag 2 mei 2010 12:06 schreef genakt het volgende:
na zit te denken om al me oude spul gewoon te gaan verkopen. Dan een een buizenamp te kopenGenakt wordt verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van die keiharde metal ?
als je zo'n brede stijl hebt kun je misschien beter kijken naar een line6 ampje ofzo... vooral voor thuis dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef genakt het volgende:
[..]klopt maar veel is nog te moeilijk om te spelen
speel ook wel rustige dingen en beetje bleus enz als ik het oefenen zat
maar zit dus te denken aan een buizen amp maar niet echt al te groot enz. Gewoon klein strak ding voor thuis met. Mooie amp en head iemand nog ideeen ?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:55 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, zo werkt het niet. Als je luchtgitaar linkshandig doet dan is dat gewoon je oriëntatie. Daar kun je niks aan doen, sorry.
Oké thanks beidenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef brother52 het volgende:
Nee, als je puur linkshandig bent, bespaar je dan de moeite om een rechtshandige gitaar te kopen en proberen eraan te wennen dat je tegennatuurlijk bezig bent.
Ik ben destijds rechtshandig begonnen maar wist niet hoe snel ik de snaren om moest draaien. Je loopt heel snel tegen beperkingen aan en dat demotiveert alleen maar. Met rechts heb je veel minder controle dan met links en voor je frethand is dat minder belangrijk.
Hja. De guitarbox heeft een paar Blackstars in bestelling staan. Juni Juli worden ze verwacht...quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij is in het vorige topic deze al uitvoerig besproken en bij mij is de GAS nog niet weg!
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Welnee. Je moet mij gewoon niet zo pesten. Het is allemaal zo oneerlijk.
ben er nog over aan het danken hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs genakt aan de Fender? Ben ik dan nog de enige 'Fenderhater' over hier?
Komt wel goed, schatje!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
mwa, fender doet mij ook niet zo veel hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Klote man, succes!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, belastingteruggaaf komt er ook weer aan. En vakantiegeld.
En dan wordt het maar eens tijd om naar een nieuwe baan te zoeken
Ja, inderdaad. En zou me momenteel mooi wat schelen. Ik werk dan wel, maar loop met alles een mooi stuk achter.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:24 schreef TeleluvR het volgende:
Nuon zou ik zeker achteraan gaan, zijn tenslotte renteloze leningen die je doet aan ze.
ik krijg belasting teruggave van meer als 600 euro dusquote:Op zondag 2 mei 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klote man, succes!
Belastingteruggaaf van 84 euro
Krijg nog wel een bak geld van de Nuon, maar zal er zelf wel weer achteraan moeten.
Dat is wel lekker danquote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef genakt het volgende:
[..]
ik krijg belasting teruggave van meer als 600 euro dus
energy heb ik nog niet mee te maken volgend jaar pas
Wat doe je nu voor werk dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En zou me momenteel mooi wat schelen. Ik werk dan wel, maar loop met alles een mooi stuk achter.
Terreininrichtings en hoveniersbedrijfquote:
Nee, hier nog eentjequote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef The_Dean het volgende:
Da's wel okay ja, vooral in deze tijd van het jaar weer.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Terreininrichtings en hoveniersbedrijf
Van schoffelen tot nieuwe beplanting plaatsen. Hele dag lekker buiten
Ja wel tijdelijk, maar niet echt een einddatum meegekregen... dus ik ga uit van een paar maanden...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's wel okay ja, vooral in deze tijd van het jaar weer.
Heb ook wel eens zoiets gedaan in de zomervakanties.
Eerst weer tijdelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |