-> KLBquote:
kampioen worden jullie toch nietquote:
Dat is ook zo mooi, ja. Morgen stralende zomerdag. Denken ze allemaal dat het vrijdag ook zo zou zijn. Die dag gaat verregenen en het wordt veel kouder dan morgen. Prachtigquote:
Ik zie het op de dag zelf wel,quote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ook zo mooi, ja. Morgen stralende zomerdag. Denken ze allemaal dat het vrijdag ook zo zou zijn. Die dag gaat verregenen en het wordt veel kouder dan morgen. Prachtig
Arnhem natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Koninginnedag
Arnhem of Amsterdam
Dit alles trouwens los van het weer, hoor. Ook al wordt het een tropische dag, gewoon binnen blijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga toch naar buiten op Koninginnedag, het wordt best lekker weer. Het wordt vast gezellig
Goeie!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
ben niet van plan om naar koninginnedagfestiviteiten te gaan, maar ga een stukje fietsen ofzo.
Je bent niet eens uitgenodigd op mijn feestjequote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
Meldt hier als je op Koninginnedag ook de hele dag binnen blijft.![]()
Niet naar buiten, naar de stad om zogenaamd te feesten en stoer te doen met bier.![]()
Nee, gewoon lekker net als anders binnen blijven, beetje chillen en FOK!ken.
Wie is die chick op jou avatar?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:11 schreef maickeltje het volgende:
Ik blijf niet binnen ik moet helaas werken.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Je bent niet eens uitgenodigd op mijn feestje
mijn vriendinquote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie is die chick op jou avatar?
Ditquote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Adelante het volgende:
Ik blijf liever binnen dan tussen 10.000 man voetje aan voetje over een rommelmarkt te slenteren
Ik wil ook nog wel een keer extra benadrukken dat ik geen vrienden oid heb, maar dat lijkt me onderhand wel evident.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die zogenaamd niet willen maar eigenlijk niemand hebben om mee uit te gaan.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 12:02:57 ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die zogenaamd niet willen maar eigenlijk niemand hebben om mee uit te gaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:53 schreef TJV het volgende:
Ik weiger me te mengen met dat VMBO-tuig!
Elite ftw.
Ssst.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is dat een excuus voor 'ik heb geen vrienden om lol mee te maken'?
Welkom in da club.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:20 schreef Phreakingout het volgende:
Lol ik ben ook gewoon thuis..![]()
![]()
Wat een low-life ben ik ook
Mensen die hun eigen leed op andere projecterenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef Blinker het volgende:
Alle autisten blijven binnen...
Blinker gaat de stad in
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
Meldt hier als je op Koninginnedag ook de hele dag binnen blijft.![]()
Niet naar buiten, naar de stad om zogenaamd te feesten en stoer te doen met bier.![]()
Nee, gewoon lekker net als anders binnen blijven, beetje chillen en FOK!ken.
Een "wat-je-zegt-ben-je-zelf", erg volwassenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen leed op andere projecteren
Doei he Autist
Een onvolwassen persoon zou hier op happen. Maar een volwassen persoon reageert zoals ik nu zou doen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:55 schreef Blinker het volgende:
[..]
Een "wat-je-zegt-ben-je-zelf", erg volwassen
En wat een geweldige muziek zal dat wel niet zijn op het Museumplein.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen regende het, dus geen zin om weg te gaan. Het is nu iets beter, maar nog steeds geen zin. Als ik goed mijn best doe hoor ik de muziek van het Museumplein hier, dus ik hoef niet eens weg.
Is het nou wel mooie muziek of is het nou geen mooie muziekquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En wat een geweldige muziek zal dat wel niet zijn op het Museumplein.
Kudo's voor jou man!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef Twizu het volgende:
Ik doe niet mee met de massa! Ik sta voor mijn mening, lekker gek!
Een onvolwassen persoon zou ook op mijn reactie happenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Een onvolwassen persoon zou hier op happen. Maar een volwassen persoon reageert zoals ik nu zou doen.
Wat een interessante post heeft u hier getypt. Ik ben trots op u.
Was jij niet de stad in?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Blinker het volgende:
[..]
Een onvolwassen persoon zou ook op mijn reactie happen
Dronken HBOers op Korenmarktquote:
Dat zeg ik net?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Blinker het volgende:
[..]
Een onvolwassen persoon zou ook op mijn reactie happen
Oops, volgens mij treedt het effect van bier in werking.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net?![]()
Raar persoon ben jij
Klopt, alleen m'n entourage is laat.quote:
Je zou zeggen dat jij niet vies bent van een beetje regen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef nattermann het volgende:
Ik ben lekker binnenen was ook niet van plan om nog ergens heen te gaan
Het geeft niet! Bier is erg belangrijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Oops, volgens mij treedt het effect van bier in werking.
[..]
Klopt, alleen m'n entourage is laat.
Daar wacht ik nog even op...
Volgens mij komen ze helemaal niet
Anders is Koninginnedag niks aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het geeft niet! Bier is erg belangrijk
Kloptquote:
Vorig jaar was Koninginnedag wel erg tof, maar dat kwam voornamelijk ook omdat de Moedertje Natuur een beetje meehielp. En waarom verheug jij je op de TopicTitel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
KloptIk wacht eigenlijk op een evenement waar het wat leuker is
Afgelopen weekend wel SUPER BIKESmaar was ziek
Nu moet ik me verheugen op de TT
Erg leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
Als het nou lekker weer was geweest en er wat leuks te doen was.
Maar een beetje "feestmuziek" luisteren en langs andermans troep schuifelen omdat je geen normale stap kan zetten vanwege de drukte is niet echt mijn ding.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
Als het nou lekker weer was geweest en er wat leuks te doen was.
Maar een beetje "feestmuziek" luisteren en langs andermans troep schuifelen omdat je geen normale stap kan zetten vanwege de drukte is niet echt mijn ding.
TT-ASSEN toch manquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Vorig jaar was Koninginnedag wel erg tof, maar dat kwam voornamelijk ook omdat de Moedertje Natuur een beetje meehielp. En waarom verheug jij je op de TopicTitel?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
Meldt
´Meldt´ is gewoon goed, hoor.quote:
Sorry, TS sliep even.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef maickeltje het volgende:
Ik dacht dit word een TOPTOPIC! lekker druk...maar nee!
Waarom post jij nooit meer in het Liwwadden topic, blaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Sorry, TS sliep even.
Nog niet buiten geweest vandaag btw.
Ik ben het topic steeds kwijt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef justmattie het volgende:
Waarom post jij nooit meer in het Liwwadden topic, blaag
Liwwadden #41 - Uitgerust stappen we uit bedquote:
hier wordt het een stokbroodje met kaas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:47 schreef maickeltje het volgende:
Zo maar eens even wat eten in elkaar ronselen.
Van hetzelfde. Gisternacht tot 4:00 in Utrecht rondgehangen, dat was wel voldoende voor de koninginnebeleving voor dit jaar..quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 ook binnen is gebleven. De vrijmarkt van Utrecht vond hij helemaal het einde.
Ruig man.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef ukga het volgende:
Zoooo ukga heeft Thorbeckeplein weer overleefd
Ik werd meegesleept naar Groningenquote:
De hele dag door een provinciestadje vol paupers en hbo'ers slenteren en dan zo'n grote mond... Het zal het bier wel zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb lekker de hele dag in Arnhem rondgelopen. Ben nu stervensmoe en draai een beetje door het bier, maar het was wel geniaal.
Zo, ik heb tenminste iets leuks gedaan in tegenstelling tot de mensen die hier een beetje thuis gebleven zijn. Falers.
Geen vrienden hebben en het daarom van het volk wat er sowieso rondloopt moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
De hele dag door een provinciestadje vol paupers en hbo'ers slenteren en dan zo'n grote mond... Het zal het bier wel zijn.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef SmokeSome het volgende:
wie blyft er nou thuis met koninginene dag
Het punt is dat jij met de halve Achterhoek en Arnhemmers door een betekenisloos stadje hebt geslenterd en het presenteert alsof je iets bijzonder cools hebt ondernomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen vrienden hebben en het daarom van het volk wat er sowieso rondloopt moeten hebben.
Sowieso, mensen naar hun opleidingsniveau vragen tijdens het bier drinken_______!
SOWIESO afgeven op mensen die lol hebben terwijl jij thuis een beetje zit te FOK!ken_____________________!
Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Het valt me wel op ddta de levenlozen mensen van FOK! vandaag echt ontmastkert worden. Ook dat ze zich verdedigen door mensen die wle naar buiten gaan 'paupers' of wat dan ook te noemen, terwijl ze zelf geowon geen sociaal leven hebben
Boeiende feestjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.
Dat iemand zich niet mengt in de massahysterie wil niet zeggen dat er op andere dagen geen boeiende feestjes of andere activiteiten worden ondernomen. Daar ga je de mist in lijkt me.
Nou nee. Ik ga voornamelijk naar techno-feestjes, maar dat doet er verder ook niet toe.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Boeiende feestjes. Jij gaat zeker naar kunstbijeenkomsten
.
jij bent echt een stakkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ga voornamelijk naar techno-feestjes, maar dat doet er verder ook niet toe.
Het gaat blijkbaar jouw voorstellingsvermogen te boven dat er mensen zijn die konninginnedag overdag niet mee'vieren' met de massa, maar op andere momenten wel genoeg boeiende dingen doen.
Het zegt vrij veel dat jij je verheven voelt, omdat je geparticipeerd hebt in een volksfeest. Bravo.
Misschien dat er ook mensen zijn die gewoon ontspannen een biertje gaan drinken zonder dat het meteen massahysterie is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.
Dat iemand zich niet mengt in de massahysterie wil niet zeggen dat er op andere dagen geen boeiende feestjes of andere activiteiten worden ondernomen. Daar ga je de mist in lijkt me.
Idd, ga ik vaker doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
Het beviel me wel, dat binnen zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |