Je zou zeggen dat jij niet vies bent van een beetje regen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef nattermann het volgende:
Ik ben lekker binnenen was ook niet van plan om nog ergens heen te gaan
Het geeft niet! Bier is erg belangrijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Oops, volgens mij treedt het effect van bier in werking.
[..]
Klopt, alleen m'n entourage is laat.
Daar wacht ik nog even op...
Volgens mij komen ze helemaal niet
Anders is Koninginnedag niks aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het geeft niet! Bier is erg belangrijk
Kloptquote:
Vorig jaar was Koninginnedag wel erg tof, maar dat kwam voornamelijk ook omdat de Moedertje Natuur een beetje meehielp. En waarom verheug jij je op de TopicTitel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
KloptIk wacht eigenlijk op een evenement waar het wat leuker is
Afgelopen weekend wel SUPER BIKESmaar was ziek
Nu moet ik me verheugen op de TT
Erg leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
Als het nou lekker weer was geweest en er wat leuks te doen was.
Maar een beetje "feestmuziek" luisteren en langs andermans troep schuifelen omdat je geen normale stap kan zetten vanwege de drukte is niet echt mijn ding.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
Als het nou lekker weer was geweest en er wat leuks te doen was.
Maar een beetje "feestmuziek" luisteren en langs andermans troep schuifelen omdat je geen normale stap kan zetten vanwege de drukte is niet echt mijn ding.
TT-ASSEN toch manquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Vorig jaar was Koninginnedag wel erg tof, maar dat kwam voornamelijk ook omdat de Moedertje Natuur een beetje meehielp. En waarom verheug jij je op de TopicTitel?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
Meldt
´Meldt´ is gewoon goed, hoor.quote:
Sorry, TS sliep even.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef maickeltje het volgende:
Ik dacht dit word een TOPTOPIC! lekker druk...maar nee!
Waarom post jij nooit meer in het Liwwadden topic, blaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Sorry, TS sliep even.
Nog niet buiten geweest vandaag btw.
Ik ben het topic steeds kwijt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef justmattie het volgende:
Waarom post jij nooit meer in het Liwwadden topic, blaag
Liwwadden #41 - Uitgerust stappen we uit bedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |