Welkom in da club.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:20 schreef Phreakingout het volgende:
Lol ik ben ook gewoon thuis..![]()
![]()
Wat een low-life ben ik ook
Mensen die hun eigen leed op andere projecterenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef Blinker het volgende:
Alle autisten blijven binnen...
Blinker gaat de stad in
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
Meldt hier als je op Koninginnedag ook de hele dag binnen blijft.![]()
Niet naar buiten, naar de stad om zogenaamd te feesten en stoer te doen met bier.![]()
Nee, gewoon lekker net als anders binnen blijven, beetje chillen en FOK!ken.
Een "wat-je-zegt-ben-je-zelf", erg volwassenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen leed op andere projecteren
Doei he Autist
Een onvolwassen persoon zou hier op happen. Maar een volwassen persoon reageert zoals ik nu zou doen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:55 schreef Blinker het volgende:
[..]
Een "wat-je-zegt-ben-je-zelf", erg volwassen
En wat een geweldige muziek zal dat wel niet zijn op het Museumplein.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen regende het, dus geen zin om weg te gaan. Het is nu iets beter, maar nog steeds geen zin. Als ik goed mijn best doe hoor ik de muziek van het Museumplein hier, dus ik hoef niet eens weg.
Is het nou wel mooie muziek of is het nou geen mooie muziekquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En wat een geweldige muziek zal dat wel niet zijn op het Museumplein.
Kudo's voor jou man!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef Twizu het volgende:
Ik doe niet mee met de massa! Ik sta voor mijn mening, lekker gek!
Een onvolwassen persoon zou ook op mijn reactie happenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Een onvolwassen persoon zou hier op happen. Maar een volwassen persoon reageert zoals ik nu zou doen.
Wat een interessante post heeft u hier getypt. Ik ben trots op u.
Was jij niet de stad in?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Blinker het volgende:
[..]
Een onvolwassen persoon zou ook op mijn reactie happen
Dronken HBOers op Korenmarktquote:
Dat zeg ik net?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Blinker het volgende:
[..]
Een onvolwassen persoon zou ook op mijn reactie happen
Oops, volgens mij treedt het effect van bier in werking.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net?![]()
Raar persoon ben jij
Klopt, alleen m'n entourage is laat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |