hier wordt het een stokbroodje met kaas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:47 schreef maickeltje het volgende:
Zo maar eens even wat eten in elkaar ronselen.
Van hetzelfde. Gisternacht tot 4:00 in Utrecht rondgehangen, dat was wel voldoende voor de koninginnebeleving voor dit jaar..quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 ook binnen is gebleven. De vrijmarkt van Utrecht vond hij helemaal het einde.
Ruig man.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef ukga het volgende:
Zoooo ukga heeft Thorbeckeplein weer overleefd
Ik werd meegesleept naar Groningenquote:
De hele dag door een provinciestadje vol paupers en hbo'ers slenteren en dan zo'n grote mond... Het zal het bier wel zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb lekker de hele dag in Arnhem rondgelopen. Ben nu stervensmoe en draai een beetje door het bier, maar het was wel geniaal.
Zo, ik heb tenminste iets leuks gedaan in tegenstelling tot de mensen die hier een beetje thuis gebleven zijn. Falers.
Geen vrienden hebben en het daarom van het volk wat er sowieso rondloopt moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
De hele dag door een provinciestadje vol paupers en hbo'ers slenteren en dan zo'n grote mond... Het zal het bier wel zijn.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef SmokeSome het volgende:
wie blyft er nou thuis met koninginene dag
Het punt is dat jij met de halve Achterhoek en Arnhemmers door een betekenisloos stadje hebt geslenterd en het presenteert alsof je iets bijzonder cools hebt ondernomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen vrienden hebben en het daarom van het volk wat er sowieso rondloopt moeten hebben.
Sowieso, mensen naar hun opleidingsniveau vragen tijdens het bier drinken_______!
SOWIESO afgeven op mensen die lol hebben terwijl jij thuis een beetje zit te FOK!ken_____________________!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |