Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Het valt me wel op ddta de levenlozen mensen van FOK! vandaag echt ontmastkert worden. Ook dat ze zich verdedigen door mensen die wle naar buiten gaan 'paupers' of wat dan ook te noemen, terwijl ze zelf geowon geen sociaal leven hebben
Boeiende feestjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.
Dat iemand zich niet mengt in de massahysterie wil niet zeggen dat er op andere dagen geen boeiende feestjes of andere activiteiten worden ondernomen. Daar ga je de mist in lijkt me.
Nou nee. Ik ga voornamelijk naar techno-feestjes, maar dat doet er verder ook niet toe.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Boeiende feestjes. Jij gaat zeker naar kunstbijeenkomsten
.
jij bent echt een stakkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ga voornamelijk naar techno-feestjes, maar dat doet er verder ook niet toe.
Het gaat blijkbaar jouw voorstellingsvermogen te boven dat er mensen zijn die konninginnedag overdag niet mee'vieren' met de massa, maar op andere momenten wel genoeg boeiende dingen doen.
Het zegt vrij veel dat jij je verheven voelt, omdat je geparticipeerd hebt in een volksfeest. Bravo.
Misschien dat er ook mensen zijn die gewoon ontspannen een biertje gaan drinken zonder dat het meteen massahysterie is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.
Dat iemand zich niet mengt in de massahysterie wil niet zeggen dat er op andere dagen geen boeiende feestjes of andere activiteiten worden ondernomen. Daar ga je de mist in lijkt me.
Idd, ga ik vaker doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
Het beviel me wel, dat binnen zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |