abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80892947
Het valt me wel op ddta de levenlozen mensen van FOK! vandaag echt ontmastkert worden . Ook dat ze zich verdedigen door mensen die wle naar buiten gaan 'paupers' of wat dan ook te noemen, terwijl ze zelf geowon geen sociaal leven hebben
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:12:12 #127
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80893034
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Het valt me wel op ddta de levenlozen mensen van FOK! vandaag echt ontmastkert worden . Ook dat ze zich verdedigen door mensen die wle naar buiten gaan 'paupers' of wat dan ook te noemen, terwijl ze zelf geowon geen sociaal leven hebben
Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.

Dat iemand zich niet mengt in de massahysterie wil niet zeggen dat er op andere dagen geen boeiende feestjes of andere activiteiten worden ondernomen. Daar ga je de mist in lijkt me.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80893198
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:12 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Elke levenloze debiel kan zijn oranje overall aantrekken en zich begeven onder andere dorpsidioten. Het zegt eigenlijk veel over jouw verdere bezigheden, dat je zoiets onbenulligs als vandaag helemaal geweldig vindt.

Dat iemand zich niet mengt in de massahysterie wil niet zeggen dat er op andere dagen geen boeiende feestjes of andere activiteiten worden ondernomen. Daar ga je de mist in lijkt me.
Boeiende feestjes . Jij gaat zeker naar kunstbijeenkomsten .
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:30:40 #129
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80893312
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Boeiende feestjes . Jij gaat zeker naar kunstbijeenkomsten .
Nou nee. Ik ga voornamelijk naar techno-feestjes, maar dat doet er verder ook niet toe.

Het gaat blijkbaar jouw voorstellingsvermogen te boven dat er mensen zijn die konninginnedag overdag niet mee'vieren' met de massa, maar op andere momenten wel genoeg boeiende dingen doen.

Het zegt vrij veel dat jij je verheven voelt, omdat je geparticipeerd hebt in een volksfeest. Bravo.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80893341
Ik heb de hele discussie over wel of niet naar buiten gaan niet helemaal meegekregen..maar ik neem aan dat het te maken heeft met 1. het weer 2. hoe je tegenover Koninginnedag staat en 3. je verplichtingen

Ik heb het grootste deel van de dag binnen gezeten, vooral door 3 (moest werken van 14.00 tot 22.30). Om 08.30 zat ik met mijn kind op de vrijmarkt: hij speelde gitaar en haalde toch wel 1 euro 20 op,ik stond erbij en haalde een frisse neus, en mijn hart op aan het Koninginnedaggevoel. Toen begon het echt te erg te plenzen en zijn we naar huis gevlucht, niet als paupers maar als blije K-dagvierders die er (toen al!) het beste uit gehaald hadden. Daarna op het werk toch steeds het gevoel gehad dat de dag niet verloren was!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:11:07 #131
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80899836
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:30 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Nou nee. Ik ga voornamelijk naar techno-feestjes, maar dat doet er verder ook niet toe.

Het gaat blijkbaar jouw voorstellingsvermogen te boven dat er mensen zijn die konninginnedag overdag niet mee'vieren' met de massa, maar op andere momenten wel genoeg boeiende dingen doen.

Het zegt vrij veel dat jij je verheven voelt, omdat je geparticipeerd hebt in een volksfeest. Bravo.
jij bent echt een stakker
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:12:57 #132
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_80899875
Het beviel me wel, dat binnen zitten
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_80900048
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:12 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Misschien dat er ook mensen zijn die gewoon ontspannen een biertje gaan drinken zonder dat het meteen massahysterie is?
٩๏̯͡๏)۶
pi_80907507
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
Het beviel me wel, dat binnen zitten
Idd, ga ik vaker doen
pi_80911462
ik was in amsterdam en het was zo een gedoe dat ik liever thuis gezeten had

nee toch niet, het was heeel gezellig, mensen die er niet waren hebben wat gemist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')