Oh dan wil ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
S_a zei hetzelfde, dan heb ik er straks misschien 2 hier en eentje in het echt.
Anders was ze vast je vriendin niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor mijn vriendin.
Dat zal ik nooit te weten komen, want ik functioneer nog naar behoren.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders was ze vast je vriendin niet?
Nice.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit te weten komen, want ik functioneer nog naar behoren.
Hij is nog maagd, dus het zou goed kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien laat ze 'm vallen voor je.
Hij kan toch ontmaagd worden?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is nog maagd, dus het zou goed kunnen.
Ik moet ook zo'n gaas hebben. En snel.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
Er probeert een wesp naar binnen te komen maar er zit zo een gaas voor mijn raam.
Ik heb hier wel nog een luchtbuks en honkbalknuppel die je mag lenen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n gaas hebben. En snel.
De winkels zijn nog open hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wepsen steken?!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen.
Die van mij is speciaal voor mijn kozijn en raam, dus ik zou geen idee hebben waar je er een voor een ander raam zou kunnen halen ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Formido?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die van mij is speciaal voor mijn kozijn en raam, dus ik zou geen idee hebben waar je er een voor een ander raam zou kunnen halen ofzo.
Zelf maken?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die van mij is speciaal voor mijn kozijn en raam, dus ik zou geen idee hebben waar je er een voor een ander raam zou kunnen halen ofzo.
Help dat arme beestje eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
Er probeert een wesp naar binnen te komen maar er zit zo een gaas voor mijn raam.
Mijn vader wel, dan moet hij zo'n spuitje en dan snel naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wepsen steken?!
Nee, toen mijn papa en mama alle kozijnen hebben laten vervangen, zat daar ook een optie bij om van die gaasdingen te kopen, ze passen perfect in 't raam en je kan ze eruit halen wanneer je wilt. Ik heb geen idee van welk merk ze moeten zijn ofzo.quote:
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet m'n raam nog opmetenwant ik heb geen idee
Oh, ik heb het ook maar als ik dit hoor moet ik me niet zo aanstellenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn vader wel, dan moet hij zo'n spuitje en dan snel naar het ziekenhuis.
Ik ook niet, ik word alleen een beetje koortsig van en dan zwelt het gestoken lichaamsdeel een beetje op. niet eens zo erg ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ook maar als ik dit hoor moet ik me niet zo aanstellen.
Bij mij zwelt het wel tering erg op men, kon eerst zelfs niet meer lopenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word alleen een beetje koortsig van en dan zwelt het gestoken lichaamsdeel een beetje op. niet eens zo erg ofzo.
Ben maar blij, als hij binnen 2 uur niet het anti-gif heeft kan het voorbij zijn voor hem.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ook maar als ik dit hoor moet ik me niet zo aanstellen.
Raadt je bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik hoop dat Bragi er niet is, want ik had net een faalpost.
Ik ben ook blijquote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben maar blij, als hij binnen 2 uur niet het anti-gif heeft kan het voorbij zijn voor hem.
Mijn moeder heeft dat wel ooit een keer gehad, die was in Zuid-Frankrijk en ze werd gestoken door iets onbekend. en 30 minuten later wat haar hele rechterbeen hard en anderhalf keer zo dik.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij zwelt het wel tering erg op men, kon eerst zelfs niet meer lopen.
Ik zou alleen naar het ziekenhuis toe moeten als het in mn nek ofzo zou zijn.
Hij wil ze zo snel mogelijk vermoorden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook blij.
Raakt je vader niet half in paniek wanneer hij een wesp ziet joh?
Bellaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef Mozy het volgende:
Bij mij in de klas leest de helft van de meisjes Twilight.![]()
Wel een doorsmeerbare chimi in de hoofdrol.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef Mozy het volgende:
Bij mij in de klas leest de helft van de meisjes Twilight.![]()
Mijn eerste poging.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
http://www.tokenarcade.com/play-542-Type_ABC.html
[ afbeelding ]
kirsten stewart is geen Chinees hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel een doorsmeerbare chimi in de hoofdrol.
Zelfs mijn eerste poging was onder de 6 seconden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn eerste poging.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het de score was.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs mijn eerste poging was onder de 6 seconden.
She Bang - Ricky Martinquote:
Doen alsof je een chick geneukt hebtquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Lugan het volgende:
I have an announcement to make.
Ik stop vanaf heden met one-night-stands. Ben vannacht tot inkeer gekomen.
Sowieso sexquote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doen alsof je een chick geneukt hebt
Misschien heeft hij een nachtmerrie gehad.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De magie is terug in de SC.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Hebben jullie de hele dag binnengezeten? 2 topics versleten![]()
It's truequote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, dit gemonteerd.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Hebben jullie de hele dag binnengezeten? 2 topics versleten![]()
Maar was ze lelijk,quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef Lugan het volgende:
[..]
It's true. Ik heb Jos zelfs gesms-t daarvoor
![]()
![]()
en ik was dat vergeten. Ik was echt wasted.
Brad Thaking?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef Lugan het volgende:
[..]
It's true. Ik heb Jos zelfs gesms-t daarvoor
![]()
![]()
en ik was dat vergeten. Ik was echt wasted.
Mwa, ze was Asian en best wel knap voor een Asian, maar niet dat je zegt wowowomg.quote:
Een ventilator op je dak geschroefd?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dit gemonteerd.
[ afbeelding ]
Ik stop met neuken na 1x, zo goed dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
one-night-stands klinkt trouwens gay. Want als je diegene na een tijd tijdens het uitgaan ziet en je bent zo blauw als een gympie wil je er toch weer overheen. True story.
Ziet er netjes uit. Maakt ie veel herrie?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dit gemonteerd.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Lugan het volgende:
[..]
Mwa, ze was Asian en best wel knap voor een Asian, maar niet dat je zegt wowowomg.
Ja, genaamd airco.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een ventilator op je dak geschroefd?
Op standje übertornado maakt ie een zacht zoemend lawaai als je op het dak staat. Je merkt er niets van.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Maakt ie veel herrie?
Edoch onmogelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ik stop met neuken na 1x, zo goed dan.
Ja, ik ga nu voor de gf. Definately. Maar niet geforceerd, maar als ik een leuk meisje zie ga ik niet meer twijfelen.quote:
Da's een splitunit. De compressor komt buiten.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom monteer je die niet binnen?
Zoek er eentje en hoor bij de club.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:48 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu voor de gf. Definately. Maar niet geforceerd, maar als ik een leuk meisje zie ga ik niet meer twijfelen.
Dat is wel relaxed dan, anders heb je een airco die je wel lekker koel houd, maar dan ook tyfus veel herrie maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Op standje übertornado maakt ie een zacht zoemend lawaai als je op het dak staat. Je merkt er niets van.
NEVER EVER BE ALONEquote:Op woensdag 28 april 2010 16:48 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu voor de gf. Definately. Maar niet geforceerd, maar als ik een leuk meisje zie ga ik niet meer twijfelen.
Je stopt zeker ook met drinken?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ik stop met neuken na 1x, zo goed dan.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Lugan het volgende:
[..]
Mwa, ze was Asian en best wel knap voor een Asian, maar niet dat je zegt wowowomg.
Ik heb geen verstand van airco's, vandaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's een splitunit. De compressor komt buiten.
Precies man, dan vind je je chi weer.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Nee, maar een gf is ook wel chill ja, kun je relaxeder uitgaan.
Ik zie het al voor me, wat dacht dat kind wel niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Lugan het volgende:
Het is dan ook onbeschrijfelijk kut.
Je wordt wakker na 1 uur slaap om 8 uur 's ochtends in een vreemde kamer, doet je naarbierstinkende kleren weer aan, je lenzen plakken aan je ogen, droge vieze bek en je moet nog een 20 minuten fietsen naar huis, waar je onder de douche springt, in bed in slaap valt voor 20 minuten en daarna met een kater en veel slaap aan een assignment moet werken waarna je weer op stel en sprong naar je bijleskind moet, waar je in slaap valt (wel maar 3 minuten).
Je snapt het niet. Je moet haar de volgende ochtend je kamer uit werken.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Lugan het volgende:
Je wordt wakker na 1 uur slaap om 8 uur 's ochtends in een vreemde kamer, doet je naarbierstinkende kleren weer aan, je lenzen plakken aan je ogen, droge vieze bek en je moet nog een 20 minuten fietsen naar huis, waar je onder de douche springt, in bed in slaap valt voor 20 minuten en daarna met een kater en veel slaap aan een assignment moet werken waarna je weer op stel en sprong naar je bijleskind moet, waar je in slaap valt (wel maar 3 minuten).
Nee, deze heeft ook fluisterstand voor de koelunit. En hij is gemonteerd op de overloop, en tegen een muur waar geen slaapkamer achter zit.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed dan, anders heb je een airco die je wel lekker koel houd, maar dan ook tyfus veel herrie maakt.
Ik ook niet voor vanochtend.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van airco's, vandaar.
Nee man, liever bij haar dan bij jou thuis hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je moet haar de volgende ochtend je kamer uit werken.
Naar huis gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Lugan het volgende:
Goed gedaan dan. Hoelang ben je bezig geweest?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, deze heeft ook fluisterstand voor de koelunit. En hij is gemonteerd op de overloop, en tegen een muur waar geen slaapkamer achter zit.
[..]
Ik ook niet voor vanochtend.
Ik speelde uitquote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je moet haar de volgende ochtend je kamer uit werken.
Ik had al gezegd dat ik fucking moe was, en toen moest hij even iets leren en toen viel ik in slaap en hij merkte het wel, en hij zo: Zullen we eerder stoppen dan kun je slapenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, wat dacht dat kind wel niet?
Hell no.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, liever bij haar dan bij jou thuis hoor
Same. Beddengoed verschonenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, liever bij haar dan bij jou thuis hoor
Gelukkig, zo meteen dacht dat kind dat je een hartaanval kreeg ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ik speelde uit.
[..]
Ik had al gezegd dat ik fucking moe was, en toen moest hij even iets leren en toen viel ik in slaap en hij merkte het wel, en hij zo: Zullen we eerder stoppen dan kun je slapen![]()
![]()
?
Je vindt je Chinees weer?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Precies man, dan vind je je chi weer.
Het was meer dat ik m'n ogen niet meer open kon houden en in mijn stoel half in slaap sukkelde, ik viel niet om ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gelukkig, zo meteen dacht dat kind dat je een hartaanval kreeg ofzo.
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik ben maagd en autist.quote:
Om 8 uur heb ik de units opgehaald van onze extra garage en om half 9 beginnen met uittekenen en boren. Toen om 10 uur (dikke muur waar we niet doorheen kwamen, zat nog een stuk lood inquote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Goed gedaan dan. Hoelang ben je bezig geweest?
Problemen met boren zijn altijd zuur, bij de huizen waar ik woon, hebben ze bij de bouw ook grote kiezel stenen in het beton verwerkt. en dat vind onze boor niet leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Om 8 uur heb ik de units opgehaald van onze extra garage en om half 9 beginnen met uittekenen en boren. Toen om 10 uur (dikke muur waar we niet doorheen kwamen, zat nog een stuk lood in) de koelunit geinstalleerd. En daarna om half elf de compressor op het dak getild en geïnstalleerd. Om 12 uur alles opgeruimd. Samen met mijn pa.
Je moet dan ook altijd verschillende soorten boortjes bij je hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Problemen met boren zijn altijd zuur, bij de huizen waar ik woon, hebben ze bij de bouw ook grote kiezel stenen in het beton verwerkt. en dat vind onze boor niet leuk.
We zijn er uiteindelijk wel doorheen gekomen, alleen het duurde even voordat we erachter kwamen wat het probleem was. Het huis is namelijk ook van gewapend beton, en misschien zaten we op een stuk ijzer in te boren.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet dan ook altijd verschillende soorten boortjes bij je hebben.
Ja, moest een 80mm gat worden, maar mijn pa had nog wel een mooie bit. Maar door de structuur van de steen (zat gipsachtig spul, kiezel ja, baksteen en wat ander spul in) tot we halverwege op een stuk lood kwamen. Dat lood was voor waterdichtheid van een raam, maar nog een goede 30 cm uit het raam. Dus van de andere kant gaan boren (met een langere, dunnere bit van 30cm was ik al door de muur gekomen, dus ik kon zo die 80mm erop zetten) en toen weer op het lood geslagen. Toen met een hamer en beitel dat lood naar de tering geholpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Problemen met boren zijn altijd zuur, bij de huizen waar ik woon, hebben ze bij de bouw ook grote kiezel stenen in het beton verwerkt. en dat vind onze boor niet leuk.
Daarom, ben op alles voorbereid met klussen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
We zijn er uiteindelijk wel doorheen gekomen, alleen het duurde even voordat we erachter kwamen wat het probleem was. Het huis is namelijk ook van gewapend beton, en misschien zaten we op een stuk ijzer in te boren.
Ga erbij staan als Rinus en knip een foto waar je samen met de traumahelicopter op te zien bent.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Volgens mij hoorde ik zojuist een botsing plaatsvinden!
Eerst een screech van banden en daarna een knal!
Kan ik zn verhaal nog wel lief vinden menquote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat serieus nemen nadat hij een Asian heeft doorgesmeerd.
Hahaquote:
Jij zou Krentenbol. ook geven.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat serieus nemen nadat hij een Asian heeft doorgesmeerd.
Wat denk je dat zij op de wc ging doenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Lugan het volgende:
[..]
Haha.
Mijn smsje naar afcajos toen zij naar de WC ging, letterlijk: Binnen nu en 10 min neuk ik een chick. 02.35.00
Ik post niet in R&Pquote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Lugan het volgende:
Neuken; Voor eigen publiek of speel je liever thuis?
Krentenbol is totaal niet spangquote:
Ik wel. Heerlijk onsubtiel mensen op de juiste weg helpen.quote:
Dat topic over die gast die zijn leven niet waardeerde, zegt er eindelijk iemand de waarheid. Gaan ze huilen omdat je zo bot en gemeen bent.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:04 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ik wel. Heerlijk onsubtiel mensen op de juiste weg helpen.
Thuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Lugan het volgende:
Neuken; Voor eigen publiek of speel je liever thuis?
Iedereen ziet dat jij voor thuis bent een daarom stemmen ze uit?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
Zie die invloed van mij in dat R&P-topic.
Die stonden er al.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat jij voor thuis bent een daarom stemmen ze uit?
Je hebt geluk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik hoop dat Bragi er niet is, want ik had net een faalpost.
Vlak daarna werden me de reacties te lang. Maar het is niet eens echt gemeen bedoeld, maar ze hebben gewoon een schop onder hun kont nodig.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat topic over die gast die zijn leven niet waardeerde, zegt er eindelijk iemand de waarheid. Gaan ze huilen omdat je zo bot en gemeen bent.
DUH!quote:
OMG Jij denkt aan FOK'ers net voordat je gaat ballen? !quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Lugan het volgende:
[..]
Haha.
Mijn smsje naar afcajos toen zij naar de WC ging, letterlijk: Binnen nu en 10 min neuk ik een chick. 02.35.00
Ik denk aan fokkers tijdens het ballen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMG Jij denkt aan FOK'ers net voordat je gaat ballen? !
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk aan fokkers tijdens het ballen.
Ja dat is nog normaal. Maar ERVOORquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk aan fokkers tijdens het ballen.
Mag het ook nog tijdens de 3e helft?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat is nog normaal. Maar ERVOOR![]()
Nee dat is not done. Maar als je bijna komt en je wilt het uitstellen is die stoeptegel bakkes van gautlier een perfect paardenmiddel.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat is nog normaal. Maar ERVOOR![]()
Zegt mijn chimi ook altijd, daardoor kunnen wij de hele avond en nacht doorsmeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat is not done. Maar als je bijna komt en je wilt het uitstellen is die stoeptegel bakkes van gautlier een perfect paardenmiddel.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bueno! Y tienes tú grande pechos?
SMS'en.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een klein stijfje* als je sms'je precies op één pagina past zonder dat je allerhande capriolen hoeft uit te halen om dat te bewerkstelligen?
*Meisjes moeten hier 'een nat voegje' lezen.
Heeft die niet zo'n teller die weergeeft hoeveel tekens je nog hebt?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn tellie is zo kut dat je de grens niet eens kan zien tussen sms 1 en 2Dus het is altijd gokken
Volgens mij nietquote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft die niet zo'n teller die weergeeft hoeveel tekens je nog hebt?
Daar heb ik nog nooit oog voor gehad.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een klein stijfje* als je sms'je precies op één pagina past zonder dat je allerhande capriolen hoeft uit te halen om dat te bewerkstelligen?
*Meisjes moeten hier 'een nat voegje' lezen.
Hoe kan je nou van het leven houden als je niet geniet van dit soort kleine geluksmomentjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit oog voor gehad.
Er zit wel een teller op. Maar vanaf hoeveel tekens krijg je smsje 2 danquote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is die nog ouderwetser dan mijn Alcatel, terwijl deze alleen Alcatel als naam heeft.
Ik heb 160 tekens per SMS.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zit wel een teller op. Maar vanaf hoeveel tekens krijg je smsje 2 dan?
Aiii ik dan ook ongeveer zoietsquote:
Die heb je al 5012 x gepost.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:41 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil niet verkapt doen, maar in mijn fotoboek staat een spange chimi.
Ik haal mijn geluk uit andere (kleine) dingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kan je nou van het leven houden als je niet geniet van dit soort kleine geluksmomentjes?
Wel. Da's die ene hoer.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
En niemand weet trouwens hoe ze heet.
Ik zeg ook niet dat dit het enige is waar je je geluk vandaan moet halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik haal mijn geluk uit andere (kleine) dingen.
Jong, je kan me ook gewoon dankbaar zijn, poepzak!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij weet te veel.
Dankjewel.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jong, je kan me ook gewoon dankbaar zijn, poepzak!
quote:
Heel voorzichtig.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe zet je een YouTube-video in je fotoboek?
Je krijgt toch niet een SMS die onleesbaar is door de afkortingen dan he?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:47 schreef Mozy het volgende:
Als ik een lang smsje op 1 pagina weet te persen, dan ga ik altijd even fappen.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet een SMS die onleesbaar is door de afkortingen dan he?
Oh, was het geen mop?quote:
En dan heb jij je best gedaan op een lang bericht en dan krijg je terug:quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krg brk nt uit, lstg fpp zo. str ng n SMS ls k klr bn.
Straks nog een SMS als ik klaar ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
watwat,quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of alleen de letter K, als afkorting, jewaids.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan heb jij je best gedaan op een lang bericht en dan krijg je terug:
Oké.
Vaders doen dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan heb jij je best gedaan op een lang bericht en dan krijg je terug:
Oké.
Kroeg, brak, niet uit. Lastige fipo zo. Stuur nog een SMS als ik klaar ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit meteen weer in de SC aflevering dat Bt zei dat d'r vader altijd zulke korte berichten terug stuurde.quote:
Ja dat zou ik idd niet wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mneuh, het is een beetje een standaard sms onder jongeren.
quote:
Een vriend van mij ook altijdquote:
*Iedereen doet de rinus om de flashbackgolven te simuleren.*quote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit meteen weer in de SC aflevering dat Bt zei dat d'r vader altijd zulke korte berichten terug stuurde.
En toen jij. En toen Fas. En toen en toen....
Vrouwen met tatoeages zijn mooi, maar het hoofd van deze vrouw klopt niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom neukt de man van Sandra Bullock haar?
Dat wel een toffe bijnaam.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook altijd. Daarom noemt iedereen hem de zakelijke sms'er.
Ik vind het zonde.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook altijd. Daarom noemt iedereen hem de zakelijke sms'er.
Da's net zo kortzichtig als zeggen "alle Marokkanen zijn crimineel".quote:
Dat komt omdat die ene tattoo dr min of meer onthoofdtquote:Op woensdag 28 april 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vrouwen met tatoeages zijn mooi, maar het hoofd van deze vrouw klopt niet.
Ja ik gebruik ook altijd flirt smileys. Ook al is het onder vrienden. Maar hij heeft nog nooit een smiley gebruikt in een sms'je. OOIT.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind het zonde.Ik wil altijd optimaal gebruik maken van die paar cent.
SAHA-KELIJK.quote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind het zonde.Ik wil altijd optimaal gebruik maken van die paar cent.
Ik snap niet wat er fout aan is door dit voorbeeld.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's net zo kortzichtig als zeggen "alle Marokkanen zijn crimineel".
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ene tattoo dr min of meer onthoofdt
Ik zou in bed steeds afgeleid zijn: O kijk, een vlindertje, en daart wee dobbelstenen en oooh wat een lief beertje, die doodskop is wel eng hoor

Echte mannen durven in hun sms'jes naar vrienden af te sluiten met kruisjes of zelfs een schalks 'kusje'.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ook altijd flirt smileys. Ook al is het onder vrienden. Maar hij heeft nog nooit een smiley gebruikt in een sms'je. OOIT.
Die in haar nek en op haar voorhoofd moet ze weglaseren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ene tattoo dr min of meer onthoofdt
Ik zou in bed steeds afgeleid zijn: O kijk, een vlindertje, en daart wee dobbelstenen en oooh wat een lief beertje, die doodskop is wel eng hoor
Two hearts, one love.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Echte mannen durven in hun sms'jes naar vrienden af te sluiten met kruisjes of zelfs een schalks 'kusje'.
Ja mam!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar kun je ook best maandverband op plakken
Ja gewoon beetje fa2's zetten met iloveyou enzo :$quote:Op woensdag 28 april 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Echte mannen durven in hun sms'jes naar vrienden af te sluiten met kruisjes of zelfs een schalks 'kusje'.
Neu. Had toch geen zin. Ga morgen wel, zit hier toch letterlijk aan de overkant van de straat.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi, was je al naar de kapper geweest?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon beetje fa2's zetten met iloveyou enzo :$
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Two hearts, one love.![]()
Gewoon, naar iedereen die ik SMS.
Druk er een tampon in.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar kun je ook best maandverband op plakken
Wil je ook graag slimme opmerkingen en sluwe grapjes maken?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
Mocht ik doodbloeden wil ik graag mijn account geven aan Bragi en BobbyB.
Dat rekt wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar is het gaatje veeeeeeeeeeeelste klein voor!
Idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel.
Das wel handigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neu. Had toch geen zin. Ga morgen wel, zit hier toch letterlijk aan de overkant van de straat. [ afbeelding ]
Ik heb met een vriendin zitten picknicken in de ooijpolder hihi. Krijg steeds meer sproeten!
Want?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn zusje viel onder het eten flauw.
Anorexia.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is ziek, dan heeft ze dat vaker.
Waarom die PI? Lijkt me niet echt tof.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn zusje viel onder het eten flauw.
Het ziet er zo leuk uit, rare ogen en slap lichaam.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom die PI? Lijkt me niet echt tof.
Sadistquote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ziet er zo leuk uit, rare ogen en slap lichaam.
Die soort muziek past niet bij haar.quote:
Oooh oke, dan is het wel leuk jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze komt altijd na een tijdje weer bij.
Mijn broertje en ik trokken altijd bij elkaar de ogen open als de ander nog sliep.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh oke, dan is het wel leuk ja
Ga je haar dan prikken?
Enig!quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik trokken altijd bij elkaar de ogen open als de ander nog sliep.
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze komt altijd na een tijdje weer bij.
Nee, de eerste keer sloeg ik haar wel om te kijken of het echt was.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh oke, dan is het wel leuk ja
Ga je haar dan prikken?
Thanks. We nemen het niet mee naar achteren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.
Dat je het prettig vindt dat ze nog leeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.
Je ogen hoeven niet dicht te zijn om te slapen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt?
Slaap je dan gewoon door?
Hoe vet is dat
Sportief, dat welquote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer sloeg ik haar wel om te kijken of het echt was.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, dus zeg maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het zelf ook zeggen.
Nee, meer dat het logisch was dat ze bijkwam, anders lag ze in coma of was ze doodquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je het prettig vindt dat ze nog leeft.
Dan ga ik vanavond vragen of m'n broer mijn ogen open wil maken als ik slaapquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ogen hoeven niet dicht te zijn om te slapen.
Wat spontaan! Doe meteen maar mee aan dat Eddy Zoë program!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stop een vinger in der als ze der weer ligt. En doe haar dan de groeten van mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik altijd dat het echt is en dan leg ik haar gewoon op de grond neer.
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.quote:
Ja, maar dat zou ik dan pas enkele minuten later merken.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, meer dat het logisch was dat ze bijkwam, anders lag ze in coma of was ze dood
Het is dan ook gewoon puur ruk wat ze maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |