Oh dan wil ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
S_a zei hetzelfde, dan heb ik er straks misschien 2 hier en eentje in het echt.
Anders was ze vast je vriendin niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor mijn vriendin.
Dat zal ik nooit te weten komen, want ik functioneer nog naar behoren.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders was ze vast je vriendin niet?
Nice.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit te weten komen, want ik functioneer nog naar behoren.
Hij is nog maagd, dus het zou goed kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien laat ze 'm vallen voor je.
Hij kan toch ontmaagd worden?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is nog maagd, dus het zou goed kunnen.
Ik moet ook zo'n gaas hebben. En snel.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
Er probeert een wesp naar binnen te komen maar er zit zo een gaas voor mijn raam.
Ik heb hier wel nog een luchtbuks en honkbalknuppel die je mag lenen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n gaas hebben. En snel.
De winkels zijn nog open hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wepsen steken?!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen.
Die van mij is speciaal voor mijn kozijn en raam, dus ik zou geen idee hebben waar je er een voor een ander raam zou kunnen halen ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Formido?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die van mij is speciaal voor mijn kozijn en raam, dus ik zou geen idee hebben waar je er een voor een ander raam zou kunnen halen ofzo.
Zelf maken?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die van mij is speciaal voor mijn kozijn en raam, dus ik zou geen idee hebben waar je er een voor een ander raam zou kunnen halen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |