DUH!quote:
OMG Jij denkt aan FOK'ers net voordat je gaat ballen? !quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Lugan het volgende:
[..]
Haha.
Mijn smsje naar afcajos toen zij naar de WC ging, letterlijk: Binnen nu en 10 min neuk ik een chick. 02.35.00
Ik denk aan fokkers tijdens het ballen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMG Jij denkt aan FOK'ers net voordat je gaat ballen? !
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk aan fokkers tijdens het ballen.
Ja dat is nog normaal. Maar ERVOORquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk aan fokkers tijdens het ballen.
Mag het ook nog tijdens de 3e helft?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat is nog normaal. Maar ERVOOR![]()
Nee dat is not done. Maar als je bijna komt en je wilt het uitstellen is die stoeptegel bakkes van gautlier een perfect paardenmiddel.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat is nog normaal. Maar ERVOOR![]()
Zegt mijn chimi ook altijd, daardoor kunnen wij de hele avond en nacht doorsmeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat is not done. Maar als je bijna komt en je wilt het uitstellen is die stoeptegel bakkes van gautlier een perfect paardenmiddel.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bueno! Y tienes tú grande pechos?
SMS'en.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een klein stijfje* als je sms'je precies op één pagina past zonder dat je allerhande capriolen hoeft uit te halen om dat te bewerkstelligen?
*Meisjes moeten hier 'een nat voegje' lezen.
Heeft die niet zo'n teller die weergeeft hoeveel tekens je nog hebt?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn tellie is zo kut dat je de grens niet eens kan zien tussen sms 1 en 2Dus het is altijd gokken
Volgens mij nietquote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft die niet zo'n teller die weergeeft hoeveel tekens je nog hebt?
Daar heb ik nog nooit oog voor gehad.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een klein stijfje* als je sms'je precies op één pagina past zonder dat je allerhande capriolen hoeft uit te halen om dat te bewerkstelligen?
*Meisjes moeten hier 'een nat voegje' lezen.
Hoe kan je nou van het leven houden als je niet geniet van dit soort kleine geluksmomentjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit oog voor gehad.
Er zit wel een teller op. Maar vanaf hoeveel tekens krijg je smsje 2 danquote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is die nog ouderwetser dan mijn Alcatel, terwijl deze alleen Alcatel als naam heeft.
Ik heb 160 tekens per SMS.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zit wel een teller op. Maar vanaf hoeveel tekens krijg je smsje 2 dan?
Aiii ik dan ook ongeveer zoietsquote:
Die heb je al 5012 x gepost.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:41 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil niet verkapt doen, maar in mijn fotoboek staat een spange chimi.
Ik haal mijn geluk uit andere (kleine) dingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kan je nou van het leven houden als je niet geniet van dit soort kleine geluksmomentjes?
Wel. Da's die ene hoer.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
En niemand weet trouwens hoe ze heet.
Ik zeg ook niet dat dit het enige is waar je je geluk vandaan moet halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik haal mijn geluk uit andere (kleine) dingen.
Jong, je kan me ook gewoon dankbaar zijn, poepzak!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij weet te veel.
Dankjewel.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jong, je kan me ook gewoon dankbaar zijn, poepzak!
quote:
Heel voorzichtig.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe zet je een YouTube-video in je fotoboek?
Je krijgt toch niet een SMS die onleesbaar is door de afkortingen dan he?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:47 schreef Mozy het volgende:
Als ik een lang smsje op 1 pagina weet te persen, dan ga ik altijd even fappen.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet een SMS die onleesbaar is door de afkortingen dan he?
Oh, was het geen mop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |