Kan ik zn verhaal nog wel lief vinden menquote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat serieus nemen nadat hij een Asian heeft doorgesmeerd.
Hahaquote:
Jij zou Krentenbol. ook geven.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat serieus nemen nadat hij een Asian heeft doorgesmeerd.
Wat denk je dat zij op de wc ging doenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Lugan het volgende:
[..]
Haha.
Mijn smsje naar afcajos toen zij naar de WC ging, letterlijk: Binnen nu en 10 min neuk ik een chick. 02.35.00
Ik post niet in R&Pquote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Lugan het volgende:
Neuken; Voor eigen publiek of speel je liever thuis?
Krentenbol is totaal niet spangquote:
Ik wel. Heerlijk onsubtiel mensen op de juiste weg helpen.quote:
Dat topic over die gast die zijn leven niet waardeerde, zegt er eindelijk iemand de waarheid. Gaan ze huilen omdat je zo bot en gemeen bent.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:04 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ik wel. Heerlijk onsubtiel mensen op de juiste weg helpen.
Thuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Lugan het volgende:
Neuken; Voor eigen publiek of speel je liever thuis?
Iedereen ziet dat jij voor thuis bent een daarom stemmen ze uit?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
Zie die invloed van mij in dat R&P-topic.
Die stonden er al.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat jij voor thuis bent een daarom stemmen ze uit?
Je hebt geluk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik hoop dat Bragi er niet is, want ik had net een faalpost.
Vlak daarna werden me de reacties te lang. Maar het is niet eens echt gemeen bedoeld, maar ze hebben gewoon een schop onder hun kont nodig.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat topic over die gast die zijn leven niet waardeerde, zegt er eindelijk iemand de waarheid. Gaan ze huilen omdat je zo bot en gemeen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |