quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik trokken altijd bij elkaar de ogen open als de ander nog sliep.
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze komt altijd na een tijdje weer bij.
Nee, de eerste keer sloeg ik haar wel om te kijken of het echt was.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh oke, dan is het wel leuk ja
Ga je haar dan prikken?
Thanks. We nemen het niet mee naar achteren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.
Dat je het prettig vindt dat ze nog leeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.
Je ogen hoeven niet dicht te zijn om te slapen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt?
Slaap je dan gewoon door?
Hoe vet is dat
Sportief, dat welquote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer sloeg ik haar wel om te kijken of het echt was.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, dus zeg maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het zelf ook zeggen.
Nee, meer dat het logisch was dat ze bijkwam, anders lag ze in coma of was ze doodquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je het prettig vindt dat ze nog leeft.
Dan ga ik vanavond vragen of m'n broer mijn ogen open wil maken als ik slaapquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ogen hoeven niet dicht te zijn om te slapen.
Wat spontaan! Doe meteen maar mee aan dat Eddy Zoë program!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stop een vinger in der als ze der weer ligt. En doe haar dan de groeten van mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik altijd dat het echt is en dan leg ik haar gewoon op de grond neer.
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.quote:
Ja, maar dat zou ik dan pas enkele minuten later merken.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, meer dat het logisch was dat ze bijkwam, anders lag ze in coma of was ze dood
Het is dan ook gewoon puur ruk wat ze maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |