En dan heb jij je best gedaan op een lang bericht en dan krijg je terug:quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krg brk nt uit, lstg fpp zo. str ng n SMS ls k klr bn.
Straks nog een SMS als ik klaar ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
watwat,quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of alleen de letter K, als afkorting, jewaids.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan heb jij je best gedaan op een lang bericht en dan krijg je terug:
Oké.
Vaders doen dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan heb jij je best gedaan op een lang bericht en dan krijg je terug:
Oké.
Kroeg, brak, niet uit. Lastige fipo zo. Stuur nog een SMS als ik klaar ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit meteen weer in de SC aflevering dat Bt zei dat d'r vader altijd zulke korte berichten terug stuurde.quote:
Ja dat zou ik idd niet wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mneuh, het is een beetje een standaard sms onder jongeren.
quote:
Een vriend van mij ook altijdquote:
*Iedereen doet de rinus om de flashbackgolven te simuleren.*quote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit meteen weer in de SC aflevering dat Bt zei dat d'r vader altijd zulke korte berichten terug stuurde.
En toen jij. En toen Fas. En toen en toen....
Vrouwen met tatoeages zijn mooi, maar het hoofd van deze vrouw klopt niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom neukt de man van Sandra Bullock haar?
Dat wel een toffe bijnaam.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook altijd. Daarom noemt iedereen hem de zakelijke sms'er.
Ik vind het zonde.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook altijd. Daarom noemt iedereen hem de zakelijke sms'er.
Da's net zo kortzichtig als zeggen "alle Marokkanen zijn crimineel".quote:
Dat komt omdat die ene tattoo dr min of meer onthoofdtquote:Op woensdag 28 april 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vrouwen met tatoeages zijn mooi, maar het hoofd van deze vrouw klopt niet.
Ja ik gebruik ook altijd flirt smileys. Ook al is het onder vrienden. Maar hij heeft nog nooit een smiley gebruikt in een sms'je. OOIT.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind het zonde.Ik wil altijd optimaal gebruik maken van die paar cent.
SAHA-KELIJK.quote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind het zonde.Ik wil altijd optimaal gebruik maken van die paar cent.
Ik snap niet wat er fout aan is door dit voorbeeld.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's net zo kortzichtig als zeggen "alle Marokkanen zijn crimineel".
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ene tattoo dr min of meer onthoofdt
Ik zou in bed steeds afgeleid zijn: O kijk, een vlindertje, en daart wee dobbelstenen en oooh wat een lief beertje, die doodskop is wel eng hoor

Echte mannen durven in hun sms'jes naar vrienden af te sluiten met kruisjes of zelfs een schalks 'kusje'.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ook altijd flirt smileys. Ook al is het onder vrienden. Maar hij heeft nog nooit een smiley gebruikt in een sms'je. OOIT.
Die in haar nek en op haar voorhoofd moet ze weglaseren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ene tattoo dr min of meer onthoofdt
Ik zou in bed steeds afgeleid zijn: O kijk, een vlindertje, en daart wee dobbelstenen en oooh wat een lief beertje, die doodskop is wel eng hoor
Two hearts, one love.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Echte mannen durven in hun sms'jes naar vrienden af te sluiten met kruisjes of zelfs een schalks 'kusje'.
Ja mam!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar kun je ook best maandverband op plakken
Ja gewoon beetje fa2's zetten met iloveyou enzo :$quote:Op woensdag 28 april 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Echte mannen durven in hun sms'jes naar vrienden af te sluiten met kruisjes of zelfs een schalks 'kusje'.
Neu. Had toch geen zin. Ga morgen wel, zit hier toch letterlijk aan de overkant van de straat.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi, was je al naar de kapper geweest?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon beetje fa2's zetten met iloveyou enzo :$
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Two hearts, one love.![]()
Gewoon, naar iedereen die ik SMS.
Druk er een tampon in.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar kun je ook best maandverband op plakken
Wil je ook graag slimme opmerkingen en sluwe grapjes maken?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
Mocht ik doodbloeden wil ik graag mijn account geven aan Bragi en BobbyB.
Dat rekt wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar is het gaatje veeeeeeeeeeeelste klein voor!
Idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel.
Das wel handigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neu. Had toch geen zin. Ga morgen wel, zit hier toch letterlijk aan de overkant van de straat. [ afbeelding ]
Ik heb met een vriendin zitten picknicken in de ooijpolder hihi. Krijg steeds meer sproeten!
Want?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn zusje viel onder het eten flauw.
Anorexia.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is ziek, dan heeft ze dat vaker.
Waarom die PI? Lijkt me niet echt tof.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn zusje viel onder het eten flauw.
Het ziet er zo leuk uit, rare ogen en slap lichaam.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom die PI? Lijkt me niet echt tof.
Sadistquote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ziet er zo leuk uit, rare ogen en slap lichaam.
Die soort muziek past niet bij haar.quote:
Oooh oke, dan is het wel leuk jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze komt altijd na een tijdje weer bij.
Mijn broertje en ik trokken altijd bij elkaar de ogen open als de ander nog sliep.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh oke, dan is het wel leuk ja
Ga je haar dan prikken?
Enig!quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik trokken altijd bij elkaar de ogen open als de ander nog sliep.
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze komt altijd na een tijdje weer bij.
Nee, de eerste keer sloeg ik haar wel om te kijken of het echt was.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh oke, dan is het wel leuk ja
Ga je haar dan prikken?
Thanks. We nemen het niet mee naar achteren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.
Dat je het prettig vindt dat ze nog leeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hierop zou moeten zeggen, maar ik wilde het toch graag doen.
Je ogen hoeven niet dicht te zijn om te slapen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt?
Slaap je dan gewoon door?
Hoe vet is dat
Sportief, dat welquote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer sloeg ik haar wel om te kijken of het echt was.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, dus zeg maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het zelf ook zeggen.
Nee, meer dat het logisch was dat ze bijkwam, anders lag ze in coma of was ze doodquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je het prettig vindt dat ze nog leeft.
Dan ga ik vanavond vragen of m'n broer mijn ogen open wil maken als ik slaapquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ogen hoeven niet dicht te zijn om te slapen.
Wat spontaan! Doe meteen maar mee aan dat Eddy Zoë program!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stop een vinger in der als ze der weer ligt. En doe haar dan de groeten van mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik altijd dat het echt is en dan leg ik haar gewoon op de grond neer.
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.quote:
Ja, maar dat zou ik dan pas enkele minuten later merken.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, meer dat het logisch was dat ze bijkwam, anders lag ze in coma of was ze dood
Het is dan ook gewoon puur ruk wat ze maakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooi klinken eigenlijk, vooral het begin niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |