Help dat arme beestje eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
Er probeert een wesp naar binnen te komen maar er zit zo een gaas voor mijn raam.
Mijn vader wel, dan moet hij zo'n spuitje en dan snel naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wepsen steken?!
Nee, toen mijn papa en mama alle kozijnen hebben laten vervangen, zat daar ook een optie bij om van die gaasdingen te kopen, ze passen perfect in 't raam en je kan ze eruit halen wanneer je wilt. Ik heb geen idee van welk merk ze moeten zijn ofzo.quote:
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet m'n raam nog opmetenwant ik heb geen idee
Oh, ik heb het ook maar als ik dit hoor moet ik me niet zo aanstellenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn vader wel, dan moet hij zo'n spuitje en dan snel naar het ziekenhuis.
Ik ook niet, ik word alleen een beetje koortsig van en dan zwelt het gestoken lichaamsdeel een beetje op. niet eens zo erg ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ook maar als ik dit hoor moet ik me niet zo aanstellen.
Bij mij zwelt het wel tering erg op men, kon eerst zelfs niet meer lopenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word alleen een beetje koortsig van en dan zwelt het gestoken lichaamsdeel een beetje op. niet eens zo erg ofzo.
Ben maar blij, als hij binnen 2 uur niet het anti-gif heeft kan het voorbij zijn voor hem.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ook maar als ik dit hoor moet ik me niet zo aanstellen.
Raadt je bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik hoop dat Bragi er niet is, want ik had net een faalpost.
Ik ben ook blijquote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben maar blij, als hij binnen 2 uur niet het anti-gif heeft kan het voorbij zijn voor hem.
Mijn moeder heeft dat wel ooit een keer gehad, die was in Zuid-Frankrijk en ze werd gestoken door iets onbekend. en 30 minuten later wat haar hele rechterbeen hard en anderhalf keer zo dik.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij zwelt het wel tering erg op men, kon eerst zelfs niet meer lopen.
Ik zou alleen naar het ziekenhuis toe moeten als het in mn nek ofzo zou zijn.
Hij wil ze zo snel mogelijk vermoorden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook blij.
Raakt je vader niet half in paniek wanneer hij een wesp ziet joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |