quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
Gelukkig zit ik op de begane grond, anders was ik allang gesprongen
En ik zit op de tweede etage, maar was te druk met werk om te kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
En die mongooltjes ook nog enthousiast zijn over zo'n kutuitvoering. Rabberings doofheid is inmiddels op diverse andere 3FM-elementen overgeslagen. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
borisz heeft zijn punt gemaakt. En hoe!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:55 schreef borisz het volgende:
.
Haha ja een beetje vaag, maar had net een soort van teammiddag en na afloop (lunch was trouwens top) was er ruimte voor hapjes en drankjes. Naast Palm hadden ze ook Grolsch, maar wat een ranzigheid is dat. Gadver!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, hoe kom je daar nou op?
Ben t er wel mee eens hoor,....
--> "Now shut up and drive!"
Dat valt me tegen van je Hansquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een ranzigheid is Grolsch toch ook. Sorry! Zelfs in combinatie met bitterballen en andere hapjes vind ik het niet te zuipen.
Was laatst geloof ik te horen tijdens het EkStra weekend, maar dat was wel aardig? Heb haar nu een paar keer op TMF gezien, maar kan er nog niet echt over oordelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een vaag typje die Tess...
Haha sorry manquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je Hans
Maar wel bedankt, je hebt me over de drempel geholpen.Zit al een uur te twijfelen om een kratje Grolsch te halen of niet![]()
Bij de AH is Brand in de aanbieding. Enjoy!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je Hans
Maar wel bedankt, je hebt me over de drempel geholpen.Zit al een uur te twijfelen om een kratje Grolsch te halen of niet![]()
Topper!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de AH is Brand in de aanbieding. Enjoy!
Vroegahhhh was alles beter enzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
JEUGDSentiment !!!!!!!!!!!!!!!
F*cking hell, deze plaat is BRILJANT !!!Spring
. Tuut tuut tuuut tuuut
Uit de tijd dat er nog echt goede muziek werd gemaakt...
Veenstra's nieuwe avatar !
[ afbeelding ]
Oh yeah!
En toch is het zo !!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vroegahhhh was alles beter enzo?
Ouwe lul
Brand is ook prima te doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de AH is Brand in de aanbieding. Enjoy!
Luiwammes...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brand is ook prima te doen![]()
Maar ik heb geen zin om naar de AH te gaan, dan moet ik 700 meter verder lopen dan de C1000 hier op de hoek
Ben ook niet zo gek op Grolsch eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een ranzigheid is Grolsch toch ook. Sorry! Zelfs in combinatie met bitterballen en andere hapjes vind ik het niet te zuipen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brand is ook prima te doen![]()
Maar ik heb geen zin om naar de AH te gaan, dan moet ik 700 meter verder lopen dan de C1000 hier op de hoek
5 kratten?! Jij bent wat van plan zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben ook niet zo gek op Grolsch eerlijk gezegd.
Heb voor mijn verjaardag 5 kratten Warsteiner gekocht was in de aanbieding bij de Jumbo maar voelde me net een alcoholist toen ik bij de kassa stond
Komen veel mensen op de barbecue s'avonds en laten dat nou bijna allemaal bierdrinkers zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 kratten?! Jij bent wat van plan zeg. Denk dat ze bij de Jumbo wel wat gewend zijn
. Maar het blijft natuurlijk wel een apart gezicht.
Waar moeten we zijn??quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Komen veel mensen op de barbecue s'avonds en laten dat nou bijna allemaal bierdrinkers zijn
Ah, okay tofquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Komen veel mensen op de barbecue s'avonds en laten dat nou bijna allemaal bierdrinkers zijn
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Je moeder meenemen om tussen de gillende Adam Lambert-fans te gaan staan?
ja idd, viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is dit nu al het 3e programma vandaag dat Ginger Ninja draait als FreeChoice?
Gaat het zo over op Happy Hardcore dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:10 schreef alors het volgende:
Oh is dit die meuk die Rabbering ook altijd draait
Dat is het enige wat de plaat nog zou kunnen redden jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gaat het zo over op Happy Hardcore dan?
Dat vat ook meteen nummer 2 samenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Maar het blijft helaas steken op dat zeikerige zoete Sky radio maniertje.
Ik heb toentertijd het dansje "moeten" leren. Beat that.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Toevallig heeft mijn vader die Lambada-CD thuis.
Vanavond om 23.00 live bij Jools Holland, BBC2. Tevens vrijdag om 00.45 in de lange show van Jools.quote:
quote:@TessMilne Coen&Sandershow.Veel van verwacht maar beginnen toch n btje op die oude poppetjes uit de muppetshow te lijken.#fail
Voorafgegaan door:quote:
En terecht.quote:@michielveenstra Toch vind ik het veeeeel gezelliger bij jullie!
quote:@Tessmilne Jammer om te lezen. Volgende keer net zo jezelf zijn op tv/radio als op Twitter en het gewoon tegen ons zeggen ipv achteraf.
En Tess reageerde daar ook weer op, maar die tweet heeft ze alweer verwijderd:quote:
Gaat lekker zo.quote:Tessmilne @coen3fm Dat heb ik ook gezegd maar jullie waren te druk met jullie beeldscherm..
quote:Tessmilne @coen3fm Ik vind het jammer om te zeggen. In de studio heb ik ook gezegd maar jullie waren te druk met jullie beeldscherm..
heeft ze vervangen door ditquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Tess reageerde daar ook weer op, maar die tweet heeft ze alweer verwijderd:
[..]
Gaat lekker zo.
En sommige mensen kiezen wel heel erg duidelijk een kamp...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft ze vervangen door dit
@coen3fm Ik vind het jammer om te zeggen. In de studio heb ik ook gezegd maar jullie waren te druk met jullie beeldscherm..
Die persoon mag weleens een cursus tactisch reageren volgen.quote:jbrunink @coen3fm Niets aantrekken van die domme doos.
quote:PatrickWobben @Tessmilne Lijkt me leuk als C&S een keer bij TMF op bezoek komen, en daarna jou af gaan kraken op Twitter. #jijbenthierdefail
Mja, blijkbaar is het nogal een punt waarover de meningen verschillen. Als ze het in de uitzending heeft gezegd (weliswaar tijdens een plaat) maar ze niet luisterden vind ik het persoonlijk geen probleem als ze het vervolgens zélf op Twitter plaatst, en ook nog eens in discussie gaat. Openheid van zaken vind ik juist een goede manier hiervoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef alors het volgende:
Jezus wat ontzettend kansloos om dat op Twitter te gaan zeggenHad ik niet van haar verwacht.
Niet echt handig. Tikje not done ook. BNN kan ze wel shaken als toekomstig werkgeverquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef alors het volgende:
Jezus wat ontzettend kansloos om dat op Twitter te gaan zeggenHad ik niet van haar verwacht.
Zelden zo'n goede retorische vraag gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef alors het volgende:
Is het toeval dat Tjibbe er is nu Adam Lambert langskomt?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede retorische vraag gezien.
Zeg je dat bij Around The World van Daft Punk ook?quote:
Het is wel zo dat het niet vrijdag is en dat nu zijn alter ego Tjitse de boel runt. Dus het zou ook heel goed kunnen dat ie uit is op de hyves en telefoonnummers van alle aanwezige dames... Ik sluit niets uit.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede retorische vraag gezien.
Nou ik heb em ook wel eens als Tjitse al kwijlend binnen zien komen toen Sander zijn shirt uit deedquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het niet vrijdag is en dat nu zijn alter ego Tjitse de boel runt. Dus het zou ook heel goed kunnen dat ie uit is op de hyves en telefoonnummers van alle aanwezige dames... Ik sluit niets uit.
Dat lijkt niet zo, dat is zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Met wachtwoord? :-)
Lijkt het nou net alsof 'ie make up heeft?
Dat dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Even serieus. Check dat album. Het is echt best goed.
Zolang ze Gerard en Michiel het commentaar laten doen vind ik het bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Tess
@coen3fm haha oke laten we het uitvechten. Een potje voetbal.. tmf tegen 3fm. Durf je het aan?
1 minute ago in reply to coen3fm from web![]()
![]()
Tess merkt er niets van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een kansloze tweet van die TMF-VJ trouwens. Door de radio klonk ze wel aardig, maar als ik dan die foto bekijk.... Pfoeee
Ik vind het gewoon enorm flauw dat ze via Twitter ineens gaat zeikenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tess merkt er niets van.
Elke belediging beschouwt ze als een compliment...
Ja duh. Het zou een beetje raar staan als ie daar met Aerosmith achter 'em stond.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Het zou een beetje raar staan als ie daar met Aerosmith achter 'em stond.
Ik heb de bijbehorende screen nog even opgezochtquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik heb em ook wel eens als Tjitse al kwijlend binnen zien komen toen Sander zijn shirt uit deed
http://twitpic.com/12tf98 betere kwaliteitquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de bijbehorende screen nog even opgezocht
[ afbeelding ]
die is duidelijker iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:59 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://twitpic.com/12tf98 betere kwaliteit
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Even een samenvatting dan maar.
juist, gevalletje STFUquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Bek houden tijdens een concert. Simpel. Bijpraten doe je maar van tevoren en achteraf.
Zulke toeschouwers moeten ze meteen uit de zaal sturen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Bek houden tijdens een concert. Simpel. Bijpraten doe je maar van tevoren en achteraf.
Evenals mensen die de hele tijd bier moeten halen, ga dan lekker bij de bar staan ofzo, optyfenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Of je nou bij een concert of whatever bent het is per definitie irritant als mensen praten over alles behalve wat op dat moment actueel is (concert, sportwedstrijd etc). Imho. Was vandaag bij een basketbal training aanwezig. De mensen voor mij hadden dus _geen_ oog voor hetgeen wat er op het veld gebeurde. En kleppen... over het weer, over het voetballen over andere supporters over woningen en ga zo maar door. Doe dat soort onzin lekker thuis. Maar tijdens een concert is het idd ook freaking irritant !quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Evenals mensen die de hele tijd bier moeten halen, ga dan lekker bij de bar staan ofzo, optyfen
Jewel, hijs leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb niet veel met deze plaat van Baskerville ...
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Foto's! Foto's! Foto's!quote:
Gelijk heeft ' iequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Eric vind de MH maar slaapverwekkend
Inlijsten die handel. Ik bedoel, die Lambert, dat zal allemaal wel, maar de officiële MetMichielInBadeend! Holy crap!quote:
Je wil niet weten hoe blij ik keek toen Michiel met die AH zak aan kwam lopen. Ik zat zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inlijsten die handel. Ik bedoel, die Lambert, dat zal allemaal wel, maar de officiële MetMichielInBadeend! Holy crap!
Dat is de plaat voor m'n kop.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Loop jij altijd met een TV voor je hoofd?
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is de plaat voor m'n kop.
Trouwens, ik dacht dat C&S en Michiel een geintje maakten over dat Thomas Berger fanmens. OMG het was d'r echt.
Ja, daar komen de mensen voor naar de studio. Ik baal nog steeds dat we bij de Johan-minigig geen badeend kregen. Vond er gelijk geen moer meer aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe blij ik keek toen Michiel met die AH zak aan kwam lopen. Ik zat zozijn dat badeendjes?
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zeg![]()
![]()
je bent wel op je privacy gesteldquote:
Ik kwam net op het Mediapark aan, autoradio op 3fm toen C&S er over begonnen. Ik geloofde ze niet. Ik bedoel, Thomas Berger en Adam Lambert, dat is als BZN en Slayer. Maar ik durfde gelijk niet meer verder te lopen. Na een kwartier toch maar gedaan en fuck yeah ze zat er.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zeg![]()
![]()
Had ze ook weer cadeautjes mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam net op het Mediapark aan, autoradio op 3fm toen C&S er over begonnen. Ik geloofde ze niet. Ik bedoel, Thomas Berger en Adam Lambert, dat is als BZN en Slayer. Maar ik durfde gelijk niet meer verder te lopen. Na een kwartier toch maar gedaan en fuck yeah ze zat er.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:22 schreef JaneDoe het volgende:
ja cee, nu weten we nog niet hoe je dr uit ziet![]()
en ging ze gillen; "edduuuuuuuuuum!!! hier hier, daar loopt 'ie!!!".. "hallo, die daar, ja die zak, die is ook voor eddum!"?
ja zeg, ze blijft em niet achter achter zn kloten aan lopen, ze had er zeker geen kracht meer voor?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zat strontchagerijnig op een muurtje te zitten.
quote:
quote:Ja joh! Laten we met z'n allen RT-en dat ik niet weet wie @yokoono is!
Heeft dat spook zich voortgeplantquote:Op woensdag 28 april 2010 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja zeg, ze blijft em niet achter achter zn kloten aan lopen, ze had er zeker geen kracht meer voor?
dus nu thomas daisy heeft probeert ze haar dochters maar aan adam te slijten?
zou ze weten dat hij ...
Dan mag Ekdom niet achterblijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:09 schreef Sersjee het volgende:
Eerder vanochtend in de auto meegezongen met radio 2 (Wouldn't it be good, Good day sunshine en Let's stay together! Achter elkaar!) en net thuis met KX (De troubadour. Lenny Kuhr, mensen!). M'n dag is nu al best goed, maar het kan altijd beter. Ekdom, doe je ding.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef alors het volgende:
Smells like teen spirit op VeronicaLily heb ik nu wel gehoord.
Jelmer was vast in slaap gevallen, of zelf ook te laat. Stenders zelf is er nl. vast nog niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Paul het volgende:
Was ff stil op de radio
wat was dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef broer het volgende:
Wie vraagt Stenders trouwens even wat er waar is van het Powned-verhaal? In het kader van waarheidsserumwoensdag, zeg maar.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef broer het volgende:
Wie vraagt Stenders trouwens even wat er waar is van het Powned-verhaal? In het kader van waarheidsserumwoensdag, zeg maar.
Nope, dat was de bekende Roy nietquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef themauster het volgende:
klonk als die Roy?! maar heb het niet goed verstaan mijn collega loopt te hele tijd te schelden op de computer
Rudy Mackay zei vrijdagavond op 3FM dat zijn zendtijd vanaf september door Powned wordt ingevuld met Stenders als presentator. En op ongeveer hetzelfde moment suggereerde Stenders op KX dat hij 'radiobaas' van Powned zou worden.quote:
Daar kom je goed weg!quote:
Ik het verst van de SGPquote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij ook, samen met VVD. Verst verwijderd van SP. Prima
Moge deze vlieg rusten in vrede.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Ik verzoek u een minuutje stil te zijn voor een vlieg die mep kreeg van een tijdschrift en het niet heeft overleefd.
OK.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Ik verzoek u een minuutje stil te zijn voor een vlieg die mep kreeg van een tijdschrift en het niet heeft overleefd.
Daar istie danquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef broer het volgende:
September en ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Piles het volgende:
![]()
Vanaf wanneer, en Stenders Eetvermaak verdwijnt dan natuurlijk?
Ik hoop dat z'n familie niet op bezoek komt voor de begravenisquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Vanaf september.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Piles het volgende:
![]()
Rudy zal eerst ff een nieuwe omroep zoeken, gok ikquote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wist niet eens dat Stenders op dit tijdstip weg moest.
Wat gat Der Rudy doen dan? Was wel een leuk programma. Wat komt er in de plaats van Stenders?
Dat zal dan waarschijnlijk ook een andere omroep worden, aangezien BNN de helft meer zendtijd krijgt op 3FM. Het zal dus wel een BNN-programma worden, en dan lijkt Timur mij een voor de hand liggende keuze.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Piles het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |