Haha ja een beetje vaag, maar had net een soort van teammiddag en na afloop (lunch was trouwens top) was er ruimte voor hapjes en drankjes. Naast Palm hadden ze ook Grolsch, maar wat een ranzigheid is dat. Gadver!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, hoe kom je daar nou op?
Ben t er wel mee eens hoor,....
--> "Now shut up and drive!"
Dat valt me tegen van je Hansquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een ranzigheid is Grolsch toch ook. Sorry! Zelfs in combinatie met bitterballen en andere hapjes vind ik het niet te zuipen.
Was laatst geloof ik te horen tijdens het EkStra weekend, maar dat was wel aardig? Heb haar nu een paar keer op TMF gezien, maar kan er nog niet echt over oordelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een vaag typje die Tess...
Haha sorry manquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je Hans
Maar wel bedankt, je hebt me over de drempel geholpen.Zit al een uur te twijfelen om een kratje Grolsch te halen of niet![]()
Bij de AH is Brand in de aanbieding. Enjoy!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je Hans
Maar wel bedankt, je hebt me over de drempel geholpen.Zit al een uur te twijfelen om een kratje Grolsch te halen of niet![]()
Topper!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de AH is Brand in de aanbieding. Enjoy!
Vroegahhhh was alles beter enzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
JEUGDSentiment !!!!!!!!!!!!!!!
F*cking hell, deze plaat is BRILJANT !!!Spring
. Tuut tuut tuuut tuuut
Uit de tijd dat er nog echt goede muziek werd gemaakt...
Veenstra's nieuwe avatar !
[ afbeelding ]
Oh yeah!
En toch is het zo !!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vroegahhhh was alles beter enzo?
Ouwe lul
Brand is ook prima te doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de AH is Brand in de aanbieding. Enjoy!
Luiwammes...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brand is ook prima te doen![]()
Maar ik heb geen zin om naar de AH te gaan, dan moet ik 700 meter verder lopen dan de C1000 hier op de hoek
Ben ook niet zo gek op Grolsch eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een ranzigheid is Grolsch toch ook. Sorry! Zelfs in combinatie met bitterballen en andere hapjes vind ik het niet te zuipen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brand is ook prima te doen![]()
Maar ik heb geen zin om naar de AH te gaan, dan moet ik 700 meter verder lopen dan de C1000 hier op de hoek
5 kratten?! Jij bent wat van plan zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben ook niet zo gek op Grolsch eerlijk gezegd.
Heb voor mijn verjaardag 5 kratten Warsteiner gekocht was in de aanbieding bij de Jumbo maar voelde me net een alcoholist toen ik bij de kassa stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |