Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is de plaat voor m'n kop.
Trouwens, ik dacht dat C&S en Michiel een geintje maakten over dat Thomas Berger fanmens. OMG het was d'r echt.
Ja, daar komen de mensen voor naar de studio. Ik baal nog steeds dat we bij de Johan-minigig geen badeend kregen. Vond er gelijk geen moer meer aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe blij ik keek toen Michiel met die AH zak aan kwam lopen. Ik zat zozijn dat badeendjes?
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zeg![]()
![]()
je bent wel op je privacy gesteldquote:
Ik kwam net op het Mediapark aan, autoradio op 3fm toen C&S er over begonnen. Ik geloofde ze niet. Ik bedoel, Thomas Berger en Adam Lambert, dat is als BZN en Slayer. Maar ik durfde gelijk niet meer verder te lopen. Na een kwartier toch maar gedaan en fuck yeah ze zat er.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zeg![]()
![]()
Had ze ook weer cadeautjes mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam net op het Mediapark aan, autoradio op 3fm toen C&S er over begonnen. Ik geloofde ze niet. Ik bedoel, Thomas Berger en Adam Lambert, dat is als BZN en Slayer. Maar ik durfde gelijk niet meer verder te lopen. Na een kwartier toch maar gedaan en fuck yeah ze zat er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |