Zulke toeschouwers moeten ze meteen uit de zaal sturen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Bek houden tijdens een concert. Simpel. Bijpraten doe je maar van tevoren en achteraf.
Evenals mensen die de hele tijd bier moeten halen, ga dan lekker bij de bar staan ofzo, optyfenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Bek houden tijdens een concert. Simpel. Bijpraten doe je maar van tevoren en achteraf.
Of je nou bij een concert of whatever bent het is per definitie irritant als mensen praten over alles behalve wat op dat moment actueel is (concert, sportwedstrijd etc). Imho. Was vandaag bij een basketbal training aanwezig. De mensen voor mij hadden dus _geen_ oog voor hetgeen wat er op het veld gebeurde. En kleppen... over het weer, over het voetballen over andere supporters over woningen en ga zo maar door. Doe dat soort onzin lekker thuis. Maar tijdens een concert is het idd ook freaking irritant !quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Evenals mensen die de hele tijd bier moeten halen, ga dan lekker bij de bar staan ofzo, optyfen
Jewel, hijs leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb niet veel met deze plaat van Baskerville ...
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Foto's! Foto's! Foto's!quote:
Gelijk heeft ' iequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Eric vind de MH maar slaapverwekkend
Inlijsten die handel. Ik bedoel, die Lambert, dat zal allemaal wel, maar de officiële MetMichielInBadeend! Holy crap!quote:
Je wil niet weten hoe blij ik keek toen Michiel met die AH zak aan kwam lopen. Ik zat zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inlijsten die handel. Ik bedoel, die Lambert, dat zal allemaal wel, maar de officiële MetMichielInBadeend! Holy crap!
Dat is de plaat voor m'n kop.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Loop jij altijd met een TV voor je hoofd?
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is de plaat voor m'n kop.
Trouwens, ik dacht dat C&S en Michiel een geintje maakten over dat Thomas Berger fanmens. OMG het was d'r echt.
Ja, daar komen de mensen voor naar de studio. Ik baal nog steeds dat we bij de Johan-minigig geen badeend kregen. Vond er gelijk geen moer meer aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe blij ik keek toen Michiel met die AH zak aan kwam lopen. Ik zat zozijn dat badeendjes?
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zeg![]()
![]()
je bent wel op je privacy gesteldquote:
Ik kwam net op het Mediapark aan, autoradio op 3fm toen C&S er over begonnen. Ik geloofde ze niet. Ik bedoel, Thomas Berger en Adam Lambert, dat is als BZN en Slayer. Maar ik durfde gelijk niet meer verder te lopen. Na een kwartier toch maar gedaan en fuck yeah ze zat er.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was zij er ook?! Wat een wijf is dat zeg![]()
![]()
Had ze ook weer cadeautjes mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam net op het Mediapark aan, autoradio op 3fm toen C&S er over begonnen. Ik geloofde ze niet. Ik bedoel, Thomas Berger en Adam Lambert, dat is als BZN en Slayer. Maar ik durfde gelijk niet meer verder te lopen. Na een kwartier toch maar gedaan en fuck yeah ze zat er.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:22 schreef JaneDoe het volgende:
ja cee, nu weten we nog niet hoe je dr uit ziet![]()
en ging ze gillen; "edduuuuuuuuuum!!! hier hier, daar loopt 'ie!!!".. "hallo, die daar, ja die zak, die is ook voor eddum!"?
ja zeg, ze blijft em niet achter achter zn kloten aan lopen, ze had er zeker geen kracht meer voor?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zat strontchagerijnig op een muurtje te zitten.
quote:
quote:Ja joh! Laten we met z'n allen RT-en dat ik niet weet wie @yokoono is!
Heeft dat spook zich voortgeplantquote:Op woensdag 28 april 2010 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja zeg, ze blijft em niet achter achter zn kloten aan lopen, ze had er zeker geen kracht meer voor?
dus nu thomas daisy heeft probeert ze haar dochters maar aan adam te slijten?
zou ze weten dat hij ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |