Moge deze vlieg rusten in vrede.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Ik verzoek u een minuutje stil te zijn voor een vlieg die mep kreeg van een tijdschrift en het niet heeft overleefd.
OK.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Ik verzoek u een minuutje stil te zijn voor een vlieg die mep kreeg van een tijdschrift en het niet heeft overleefd.
Daar istie danquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef broer het volgende:
Wie vraagt Stenders trouwens even wat er waar is van het Powned-verhaal? In het kader van waarheidsserumwoensdag, zeg maar.
September en ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Piles het volgende:
![]()
Vanaf wanneer, en Stenders Eetvermaak verdwijnt dan natuurlijk?
Ik hoop dat z'n familie niet op bezoek komt voor de begravenisquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Vanaf september.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Piles het volgende:
![]()
Rudy zal eerst ff een nieuwe omroep zoeken, gok ikquote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wist niet eens dat Stenders op dit tijdstip weg moest.
Wat gat Der Rudy doen dan? Was wel een leuk programma. Wat komt er in de plaats van Stenders?
Dat zal dan waarschijnlijk ook een andere omroep worden, aangezien BNN de helft meer zendtijd krijgt op 3FM. Het zal dus wel een BNN-programma worden, en dan lijkt Timur mij een voor de hand liggende keuze.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Piles het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |