Jelmer was vast in slaap gevallen, of zelf ook te laat. Stenders zelf is er nl. vast nog niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Paul het volgende:
Was ff stil op de radio
wat was dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef broer het volgende:
Wie vraagt Stenders trouwens even wat er waar is van het Powned-verhaal? In het kader van waarheidsserumwoensdag, zeg maar.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef broer het volgende:
Wie vraagt Stenders trouwens even wat er waar is van het Powned-verhaal? In het kader van waarheidsserumwoensdag, zeg maar.
Nope, dat was de bekende Roy nietquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef themauster het volgende:
klonk als die Roy?! maar heb het niet goed verstaan mijn collega loopt te hele tijd te schelden op de computer
Rudy Mackay zei vrijdagavond op 3FM dat zijn zendtijd vanaf september door Powned wordt ingevuld met Stenders als presentator. En op ongeveer hetzelfde moment suggereerde Stenders op KX dat hij 'radiobaas' van Powned zou worden.quote:
Daar kom je goed weg!quote:
Ik het verst van de SGPquote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij ook, samen met VVD. Verst verwijderd van SP. Prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |