quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede retorische vraag gezien.
Zeg je dat bij Around The World van Daft Punk ook?quote:
Het is wel zo dat het niet vrijdag is en dat nu zijn alter ego Tjitse de boel runt. Dus het zou ook heel goed kunnen dat ie uit is op de hyves en telefoonnummers van alle aanwezige dames... Ik sluit niets uit.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede retorische vraag gezien.
Nou ik heb em ook wel eens als Tjitse al kwijlend binnen zien komen toen Sander zijn shirt uit deedquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het niet vrijdag is en dat nu zijn alter ego Tjitse de boel runt. Dus het zou ook heel goed kunnen dat ie uit is op de hyves en telefoonnummers van alle aanwezige dames... Ik sluit niets uit.
Dat lijkt niet zo, dat is zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Met wachtwoord? :-)
Lijkt het nou net alsof 'ie make up heeft?
Dat dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Even serieus. Check dat album. Het is echt best goed.
Zolang ze Gerard en Michiel het commentaar laten doen vind ik het bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Tess
@coen3fm haha oke laten we het uitvechten. Een potje voetbal.. tmf tegen 3fm. Durf je het aan?
1 minute ago in reply to coen3fm from web![]()
![]()
Tess merkt er niets van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een kansloze tweet van die TMF-VJ trouwens. Door de radio klonk ze wel aardig, maar als ik dan die foto bekijk.... Pfoeee
Ik vind het gewoon enorm flauw dat ze via Twitter ineens gaat zeikenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tess merkt er niets van.
Elke belediging beschouwt ze als een compliment...
Ja duh. Het zou een beetje raar staan als ie daar met Aerosmith achter 'em stond.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Het zou een beetje raar staan als ie daar met Aerosmith achter 'em stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |