Komen veel mensen op de barbecue s'avonds en laten dat nou bijna allemaal bierdrinkers zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 kratten?! Jij bent wat van plan zeg. Denk dat ze bij de Jumbo wel wat gewend zijn
. Maar het blijft natuurlijk wel een apart gezicht.
Waar moeten we zijn??quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Komen veel mensen op de barbecue s'avonds en laten dat nou bijna allemaal bierdrinkers zijn
Ah, okay tofquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Komen veel mensen op de barbecue s'avonds en laten dat nou bijna allemaal bierdrinkers zijn
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Je moeder meenemen om tussen de gillende Adam Lambert-fans te gaan staan?
ja idd, viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is dit nu al het 3e programma vandaag dat Ginger Ninja draait als FreeChoice?
Gaat het zo over op Happy Hardcore dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:10 schreef alors het volgende:
Oh is dit die meuk die Rabbering ook altijd draait
Dat is het enige wat de plaat nog zou kunnen redden jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gaat het zo over op Happy Hardcore dan?
Dat vat ook meteen nummer 2 samenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Maar het blijft helaas steken op dat zeikerige zoete Sky radio maniertje.
Ik heb toentertijd het dansje "moeten" leren. Beat that.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Toevallig heeft mijn vader die Lambada-CD thuis.
Vanavond om 23.00 live bij Jools Holland, BBC2. Tevens vrijdag om 00.45 in de lange show van Jools.quote:
quote:@TessMilne Coen&Sandershow.Veel van verwacht maar beginnen toch n btje op die oude poppetjes uit de muppetshow te lijken.#fail
Voorafgegaan door:quote:
En terecht.quote:@michielveenstra Toch vind ik het veeeeel gezelliger bij jullie!
quote:@Tessmilne Jammer om te lezen. Volgende keer net zo jezelf zijn op tv/radio als op Twitter en het gewoon tegen ons zeggen ipv achteraf.
En Tess reageerde daar ook weer op, maar die tweet heeft ze alweer verwijderd:quote:
Gaat lekker zo.quote:Tessmilne @coen3fm Dat heb ik ook gezegd maar jullie waren te druk met jullie beeldscherm..
quote:Tessmilne @coen3fm Ik vind het jammer om te zeggen. In de studio heb ik ook gezegd maar jullie waren te druk met jullie beeldscherm..
heeft ze vervangen door ditquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Tess reageerde daar ook weer op, maar die tweet heeft ze alweer verwijderd:
[..]
Gaat lekker zo.
En sommige mensen kiezen wel heel erg duidelijk een kamp...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft ze vervangen door dit
@coen3fm Ik vind het jammer om te zeggen. In de studio heb ik ook gezegd maar jullie waren te druk met jullie beeldscherm..
Die persoon mag weleens een cursus tactisch reageren volgen.quote:jbrunink @coen3fm Niets aantrekken van die domme doos.
quote:PatrickWobben @Tessmilne Lijkt me leuk als C&S een keer bij TMF op bezoek komen, en daarna jou af gaan kraken op Twitter. #jijbenthierdefail
Mja, blijkbaar is het nogal een punt waarover de meningen verschillen. Als ze het in de uitzending heeft gezegd (weliswaar tijdens een plaat) maar ze niet luisterden vind ik het persoonlijk geen probleem als ze het vervolgens zélf op Twitter plaatst, en ook nog eens in discussie gaat. Openheid van zaken vind ik juist een goede manier hiervoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef alors het volgende:
Jezus wat ontzettend kansloos om dat op Twitter te gaan zeggenHad ik niet van haar verwacht.
Niet echt handig. Tikje not done ook. BNN kan ze wel shaken als toekomstig werkgeverquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef alors het volgende:
Jezus wat ontzettend kansloos om dat op Twitter te gaan zeggenHad ik niet van haar verwacht.
Zelden zo'n goede retorische vraag gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef alors het volgende:
Is het toeval dat Tjibbe er is nu Adam Lambert langskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |