gaat je toch niet lukkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien moet ik eens proberen van de TT af te blijven dit topic.
Met mijn instellingen zou je het dan wel reddenquote:Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien hou ik het een pagina vol.
graagquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien moet ik eens proberen van de TT af te blijven dit topic.
Je hebt bijna heel de dag de tijd gehad om het oude dicht te doen en de nieuwe te openen, dus niet zeuren..quote:
Wat is je wachtwoord?quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met mijn instellingen zou je het dan wel redden
Wat ben je serieusquote:Op maandag 26 april 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt bijna heel de dag de tijd gehad om het oude dicht te doen en de nieuwe te openen, dus niet zeuren..
Dan heb ik er ook niets aan, hou je dan stil.quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
44444444, maar ik ga niet verklappen in welke volgorde
sorryquote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook niets aan, hou je dan stil.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef UltraR het volgende:
FF m'n nick-nicknaam eer aangedaan.
Check m'n nieuwe Icon!
Okeequote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Aaaaaah PI's ... Ik ben nu op mijn android en dan zie je die dingen niet
best mooi!quote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef UltraR het volgende:
FF m'n nick-nicknaam eer aangedaan.
Check m'n nieuwe Icon!
nee, das over 4 nachtjesquote:
Toch hetzelfde als 4 jaar geleden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De oranjekleur voor mods lijkt echt nergens op, dus ik blijf blauw.
ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De oranjekleur voor mods lijkt echt nergens op, dus ik blijf blauw.
Wat dan? Topicstarter is geen link meer, bedoel je dat?quote:Op maandag 26 april 2010 23:45 schreef sbientje het volgende:
de mobiele layout is aangepast!
niet dat ik dat nu zie, want ik zit gewoon op mijn laptop![]()
nogggg 4 nachtjes!
ja dat bedoel ik ja. Is handig vind ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat dan? Topicstarter is geen link meer, bedoel je dat?
Ja, is wel een verbetering, want anders kwam het nog wel eens voor dat je per ongeluk het profiel van de TS ervoor kreeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ja. Is handig vind ik
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Deceit het volgende:
ik heb ein-de-lijk draadloos internet thuis!!!! kan nu gewoon in de tuin zitten!!! omg ik voel me echt speciaal nuheb dit nooit gehad
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Deceit het volgende:
ik heb ein-de-lijk draadloos internet thuis!!!! kan nu gewoon in de tuin zitten!!! omg ik voel me echt speciaal nuheb dit nooit gehad
ja precies, dat klikken op zo'n klein schermpje is nog best lastig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, is wel een verbetering, want anders kwam het nog wel eens voor dat je per ongeluk het profiel van de TS ervoor kreeg.
Klikquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Deceit het volgende:
Hoe kom je aan dat oranje eigenlijk? Sieneke?
Maaikequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef Deceit het volgende:
Niks Sieneke, heb t al gevonden
Oeh wie van XFA gaat vrijdag Sieneke zingen?
En zo kunnen we zien of het liedje aanslaatquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het gewoon dezelfde persooneen tweeling
we hebben meer kans want c_a doet niet meequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Morgen ff wat beter opletten op de tweet van xfactor
Ik ga wel mee doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
we hebben meer kans want c_a doet niet mee![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Woelli het volgende:
Wie kent Frank de Graaf nog uit idols 2?
[ afbeelding ]
Was vandaag naakt te zien in S1ngle, en dames het was best jammie
Djeez Sieneke heeft toch echt een ouwe kop zeg, d'r tweelingzus ziet er aanmerkelijk jonger uit.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het gewoon dezelfde persooneen tweeling
Melodie is gewoon precies hetzelfdequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
'Sha-la-lie is plagiaat'Ik LOL'de
Het lijkt er wel verdacht veel op trouwens
Bweeeh. Ik vond het wel een grappige gozer maar zijn kleren mag hij echt aan houden hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Woelli het volgende:
Wie kent Frank de Graaf nog uit idols 2?
[ afbeelding ]
Was vandaag naakt te zien in S1ngle, en dames het was best jammie
Nee oke, dan snap ik hetquote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk omdat we een vrij klein subforum zijn. Het kan wel vergroot worden, maar ik vraag me af of dat nodig is.
Ik heb laats wel gezocht naar het topic van BadBoyz, die was naar beneden gezakt en was niet meer te vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk omdat we een vrij klein subforum zijn. Het kan wel vergroot worden, maar ik vraag me af of dat nodig is.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb laats wel gezocht naar het topic van BadBoyz, die was naar beneden gezakt en was niet meer te vinden.
Uiteindelijk met de zoekfunctie gevonden, maar vond het wel vrij lastig!
Ik eigenlijk ook niet zo, tot ik die enorme lijsten zag bij andere subforaquote:
Ja ik weet niet wta ik wilquote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
@c_a Heb je nou alweer een andere UI ?
[..]
Ik eigenlijk ook niet zo, tot ik die enorme lijsten zag bij andere subfora
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijken wel Nick en Simon in c_a's plaatje.
Ik dacht dus dat dat ze warenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijken wel Nick en Simon in c_a's plaatje.
nee dat is Damon Salvatore van Vampire Diaries (Ian Somerhalder)quote:
In ieder geval Nederland kijken met (waarschijnlijk) een vol huisquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het is rustig op me werk
Gaan jullie nog naar het WK kijken trouwens?
Zo ja hoe?? Ziekmelden, vrijnemen? Inclusief oranje outfit. Boel buiten versieren etc.
Ik woon niet in zo'n buurtquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie nog naar het WK kijken trouwens?
Zo ja hoe?? Ziekmelden, vrijnemen? Inclusief oranje outfit. Boel buiten versieren etc.
Niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik woon niet in zo'n buurt
Ik heb meer met de Olympische Winterspelen (ik heb geen schaatsslag gemist en vrijwel alles live) dan met het WK maar ga wel de wedstrijden van Nederland kijken. Ik neem er dan wel een paar uur vrij voor.
Ik ga voor 64 uit 64quote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
WK wordt selectief kijken, kijken wat mogelijk is. En waar? Waar kan, veel thuis en Oranje met de buurt.
Haha hoe ga je dat doen!?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
EK2000. Frankrijk trainde een paar kilometer verderop. Was leuk om te kijken
[..]
Ik ga voor 64 uit 64
Ik ben vrij die periodequote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha hoe ga je dat doen!?
Op het werk heb ik een tv op mijn kamer en die kamer deel ik weer met een sportfanaat. Dus tijdens het WK, de Tour de France, al die tennistoernooien etc. staat dat ding standaard aan![]()
De straat oranje versieren hoeft van mij niet en ik ga ook niet in een oranje shirt op de bank hangen
Mijn moeder is Spaans en iedereen hier in huis echt voetbalgek dus dit herken ik welquote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wij volgen Nederland en Spanje (mijn man in Spaans). Inclusief vlaggetjes op mijn wangen, rood-wit-blauwEn rood-geel-rood
(ook andere spannende wedstrijden)
2 schermen neerzettenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
64 uit 64 wordt ook lastig omdat de laaste duels tegelijk plaatsvinden.
Whehe.quote:
Yep klopt helemaal, ze gaan het weekend ervoor ook veel eten in slaan bij het Spaanse Winkeltje in Rotterdam.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mijn moeder is Spaans en iedereen hier in huis echt voetbalgek dus dit herken ik wel![]()
Spaanse hapjes met spaanse vlaggetjes op tafel enzo
Wordt het zappen tussen de duels maar vaak is er al wat gespeeld dus maakt het niet heel veel uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
64 uit 64 wordt ook lastig omdat de laaste duels tegelijk plaatsvinden.
Geniaal.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens woon ik in een saaie straat, niemand doet mee aan de oranje gekte![]()
De enige Oranje gekken zijn verhuisd, dus we zijn helemaal romy![]()
quote:
Haha je schoonmoeder zou hier in huis niet al te erg opvallen denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep klopt helemaal, ze gaan het weekend ervoor ook veel eten in slaan bij het Spaanse Winkeltje in Rotterdam.
Die hadden 2 jaar geleden ook Spaanse pakketten (incl spaanse vlaggetjes jah! Hahaha gewledig.)
Als je mijn schoonmoeder ziet lopen, dan denk je echt: er is een gek ontsnapt
voor de rest is ze wel lief hoor
Maar we hadden ook wel een geweldig feest! Helemaal los! Zeker met die grote familiesquote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha je schoonmoeder zou hier in huis niet al te erg opvallen denk ikTijdens het EK2008 nodigde mijn moeder haar hele (grote) familie uit en zonder een voetbalattribuut met spaanse vlag kwam je het huis niet binnen! Echt alles en iedereen was geel en rood. Ik heb drie zussen die allemaal voetbalfan zijn en één van hun zet ook dit jaar weer een voetbalpoule op
![]()
Volgens mij ben ik geadopteerd
rechtsonderin...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan je ook alweer zien dat iemand online is op fok?
Haha hier was het ook feest! Ik vind de grote toernooien wel leuk hoor, er hangt toch wel een gezellige sfeer. Het eh nationale voetbal vind ik niet veel aan. Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar we hadden ook wel een geweldig feest! Helemaal los! Zeker met die grote families
Wij hebben 3 spaanse families in de straat wonen, en die gingen ook aardig los
jij niet van voetbal houden?
Uiteindelijk ga ik er maar in mee en teken ik ook een vlaggetje op mijn wang. Een kleintjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je die hectische periode daar door Marlalala?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Marlalala het volgende:
Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha hier was het ook feest! Ik vind de grote toernooien wel leuk hoor, er hangt toch wel een gezellige sfeer. Het eh nationale voetbal vind ik niet veel aan. Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.
[..]
Whehe.quote:Uiteindelijk ga ik er maar in mee en teken ik ook een vlaggetje op mijn wang. Een kleintje
Ik hoop het zo voor jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maandag naar de huldiging van FC Twente.![]()
Wat is dat ronde 8, waar je het steeds over hebt?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het zo voor jeDuimt rustig verder voor jou
![]()
Moet jij weer duimen voor mij, ronde 8 is wel genoeg
klein ca-tjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is dat ronde 8, waar je het steeds over hebt?![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
je probeert zwanger te worden?
(of zit ik nu heel verkeerd?)
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
8 Maanden bezig alweer(ik ben al oud... 31
)
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]je maakt jezelf alleen maar meer populair met die opinie. Ik ga maandag naar de huldiging van FC Twente.
[..]
haha gekquote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zijn morgen 2 pluspunten in de USG
Dat zou ook wel grappig zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
Ajax met 10-0 winnen en Twente in de 91e minuut een onterechte pengel krijgen én scoren
Ajax
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand al iets gehoord op twitter over kaartjes?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
Oh fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:
Oee, ik ga mijn tas inpakkenondertussen vast wat videobestanden omzetten om op vakantie op mijn phone te kijken
![]()
naar Schotland!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?
gefrituurde mars?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mooi! Have fun en niet te veel gefrituurde Marsen eten hè
Hahaha dat vraag ik me dus ook af. Maar schijnt typisch Schots te zijn.quote:
ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha dat vraag ik me dus ook af. Maar schijnt typisch Schots te zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_Bar
Ik ga het binnenkort een proberen denk ik
Haha ja joh! Spannendquote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel wandelplezier sbien!
Zo Barca - Inter, kijk je ook Marlalalalalala?
Dat is minder erg dan dat Barca in Madrid de CL wintquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Als inter in de finale komt, dan staan Robben EN snijder in de finale in MadridZou wel een stunt zijn richting Real
Ik denk dat ze dat liever hebben dan Barca in de finale.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Als inter in de finale komt, dan staan Robben EN snijder in de finale in MadridZou wel een stunt zijn richting Real
dat zou wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk niet, ik moet zo slapen, morgen om 6 uur me bed uit
Een uur eerder weg, ik neem maar 1 kwartier pauze en ben 3 kwartier eerder begonnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
Nog eerder? Je mocht toch al eerder weg?
Ik geef je helemaal gelijk....quote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een uur eerder weg, ik neem maar 1 kwartier pauze en ben 3 kwartier eerder begonnen.
Maar het is zo erg rustig hierDus misschien dat ik wat uurtjes opneem
Je hebt morgenavond toch wel wat beters te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/XFACTOR_RTL/status/13059124031
Gaan we weer![]()
tuurlijk nietquote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt morgenavond toch wel wat beters te doen?
Nee helaas... Mag niks meenemen, mag niet op straat komen te liggen hequote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef ranja het volgende:
Kun je niet even 'thuis wat documenten doornemen'?
Ik doe ook meequote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/XFACTOR_RTL/status/13059124031
Gaan we weer![]()
c_a werkt bij de geheime dienst!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee helaas... Mag niks meenemen, mag niet op straat komen te liggen he
misschien als je een andere naam opgeeftquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ze ook voor 1 van jullie winnen?
Ja mijn volledige naam isquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ze ook voor 1 van jullie winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn volledige naam isCarvalho de Pinho vergeet je nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ga ik loten.
That's all folks!
oooh, je bedoelt een bericht als...:quote:Op donderdag 29 april 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ha dnet een heel gek onderbuik gevoel. En toen dacht ik: ik ga gewoon winnen
?quote:Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten voor de LIVESHOW van aanstaande vrijdag gewonnen! Mail naar *@*.tv voor alle info
Hij heeft het gewoon 3x geretweetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo fuck maar een vriend van mij wel! Damn!
Cosmo
dat kan???quote:
dan zou ik gaan slijmen jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan???
Zal ik bij hem gaan slijmen
Nee is niet echt een vriend van mij... hoor. Vroeger met Idols ging ik met hem om.
Hahahaha ik heb hem al heel lang niet gezien. Voor het laatst bij de laatste Idols geloof ikquote:
Sssst, niet verklappen dat je ook kaarten bij -dinges- kan winnenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb hem al heel lang niet gezien. Voor het laatst bij de laatste Idols geloof ik
Nu maar hopen dat er iemand niet kan. En anders hopen dat ik kaarten win bij -dinges-
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmakenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://twitter.com/jeroenmondria
Ja ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmaken
Oh hoiquote:
Ik ga er eerst achter proberen te komen of Mark nog productieleider is, en dan ga ik hem mailen.... als ik dat durfquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmaken
Net zo gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 17:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Voordeel is dat ik natuurlijk morgen gewoon in het livetopic kan posten
Telegraaf ook geprobeerd? Heeft ook een actie geloof ik....quote:Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
He DAMN!!!!
Mark werkt er niet meer. Zie ik op LinkedIn: Mark de Vink Business Director @ Talpa Producties . Dus helaas!
Die kan ik dus ook niet mailen! Nu moet ik gewoon ergens kaartjes winnen
ja doe ik ook al aan meequote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Telegraaf ook geprobeerd? Heeft ook een actie geloof ik....
Hahaha ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ook een X Factor pimp geaccepteerd op hyves, kan je ook nog kaarten mee winnen
meegedaanquote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef Marlalala het volgende:
Voor de show van 7 mei Wel een leuk verhaaltje verzinnen
Goed plan, saté met patatjes. Ik moet ook iets eten maar pfff ik ben zelfs te gaar om een bezorglijn te bellen... Ben op het strand in de zon in slaap gevallen en mijn armen en gezicht zijn zó verbrand.Ik wil gewoon niet meer bewegen. Misschien komt er vanzelf wel iets naar me toe zometeenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben niet goed in verhaaltjes
Pffff lekker sate besteled met patatjesBij de bezorgbeer, nu maar hopen dat het warm is en lekker
Kijk eens aan...:quote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke heb trek... waar blijft die beer
Ik heb een sprookje geschrevenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maarre dat verhaaltje, je kunt toch al je argumenten van de Survival Game bundelen en er een leuk verhaaltje van maken
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'quote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Marlalala het volgende:
Goed plan, saté met patatjes. Ik moet ook iets eten maar pfff ik ben zelfs te gaar om een bezorglijn te bellen...
het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Tomoya het volgende:
Vanavond X factor overslaan vanwege koniniginnenacht. I guess it can't be helped...
Waarquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'
Het is donderdag vandaagquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Tomoya het volgende:
Vanavond X factor overslaan vanwege koniniginnenacht. I guess it can't be helped...
gevoel...quote:
Je bent alweer klaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar
Was lekker. Had niet veel besteld. 2 sate en beetje tatjes
gewoon een vraag stellen via mail, sms of msnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gevoel...
Hoe werkt dat winnen van kaartjes bij radio 538?
Want als het te moeilijk wordt ga ik even winkelen
wat heb je besteld dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit ook te wachten op snackgebeuren.
En wanneer hoor je dan of je gewonnen heb?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon een vraag stellen via mail, sms of msn
aan het einde van die uitzendingquote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wanneer hoor je dan of je gewonnen heb?
En hoelang duurt het?
pfff veel te lang...quote:Op donderdag 29 april 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
aan het einde van die uitzending
dat weet ik niet
Haha iddquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'
Grote patat en een kipcorn, dat is mijn deel. Enige keer van de week dat ik snack, ik hou er verder niet zo van.quote:
De horrorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:53 schreef Rauzer het volgende:
Hier in de buurt is geen thuisbezorgd.nl[ afbeelding ]
http://www.radio538.nl/web/show/id=676732quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
waar kan ik die webcam vinden van 538?
Waar woon je dan Rauzer???
Kipcornquote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Grote patat en een kipcorn, dat is mijn deel. Enige keer van de week dat ik snack, ik hou er verder niet zo van.
thx ik heb barry op msn toegevoegd. Dus ik kan gewoon vragen stellen?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=676732
Pff, moet ik ook nog naar de supermarktquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
De Special Unionsaus van Gouda's Glorie is trouwens werelds.
je moet trouwens je vraag beginnen met 'studio' ervoorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx ik heb barry op msn toegevoegd. Dus ik kan gewoon vragen stellen?
Wat een slecht beeld... wordt dat nog beter?
Ah dan moet de kipcorn nog even wachtenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Marlalala Sumera komt zo op 538 he
ehm, als je 'help' tegen 'm hebt gezegdquote:Op donderdag 29 april 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
waar staat dat dan? Ik ben echt soms een dom blondje
Gaan ze me bellen dan als je wint?
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, als je 'help' tegen 'm hebt gezegd
acharmequote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef Marlalala het volgende:
Sjerrol Kool weer...
Damn nu moet ik verplicht 538 luisteren
gewoon typen 'help' en druk op enter...quote:
dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Die jongen die daar in het witte shirtje zit, is dat Barry?
ik snap hem!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon typen 'help' en druk op enter...
er komt dan een lijstje met dingen die je tegen m kan zeggen, waaronder 'studio' die je voor je bericht moet zetten als je een bericht voor in de studio verstuurt
snappie?
zo directquote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck ik moet toch weg... Manlief wil deuren kijken.
Hoelaat zullen ze komen? Hoelaat was dat vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |