Haha hier was het ook feest! Ik vind de grote toernooien wel leuk hoor, er hangt toch wel een gezellige sfeer. Het eh nationale voetbal vind ik niet veel aan. Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar we hadden ook wel een geweldig feest! Helemaal los! Zeker met die grote families
Wij hebben 3 spaanse families in de straat wonen, en die gingen ook aardig los
jij niet van voetbal houden?
Uiteindelijk ga ik er maar in mee en teken ik ook een vlaggetje op mijn wang. Een kleintjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je die hectische periode daar door Marlalala?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Marlalala het volgende:
Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha hier was het ook feest! Ik vind de grote toernooien wel leuk hoor, er hangt toch wel een gezellige sfeer. Het eh nationale voetbal vind ik niet veel aan. Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.
[..]
Whehe.quote:Uiteindelijk ga ik er maar in mee en teken ik ook een vlaggetje op mijn wang. Een kleintje
Ik hoop het zo voor jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maandag naar de huldiging van FC Twente.![]()
Wat is dat ronde 8, waar je het steeds over hebt?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het zo voor jeDuimt rustig verder voor jou
![]()
Moet jij weer duimen voor mij, ronde 8 is wel genoeg
klein ca-tjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is dat ronde 8, waar je het steeds over hebt?![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
je probeert zwanger te worden?
(of zit ik nu heel verkeerd?)
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
8 Maanden bezig alweer(ik ben al oud... 31
)
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]je maakt jezelf alleen maar meer populair met die opinie. Ik ga maandag naar de huldiging van FC Twente.
[..]
haha gekquote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zijn morgen 2 pluspunten in de USG
Dat zou ook wel grappig zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
Ajax met 10-0 winnen en Twente in de 91e minuut een onterechte pengel krijgen én scoren
Ajax
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand al iets gehoord op twitter over kaartjes?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
Oh fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:
Oee, ik ga mijn tas inpakkenondertussen vast wat videobestanden omzetten om op vakantie op mijn phone te kijken
![]()
naar Schotland!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?
gefrituurde mars?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mooi! Have fun en niet te veel gefrituurde Marsen eten hè
Hahaha dat vraag ik me dus ook af. Maar schijnt typisch Schots te zijn.quote:
ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha dat vraag ik me dus ook af. Maar schijnt typisch Schots te zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_Bar
Ik ga het binnenkort een proberen denk ik
Haha ja joh! Spannendquote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel wandelplezier sbien!
Zo Barca - Inter, kijk je ook Marlalalalalala?
Dat is minder erg dan dat Barca in Madrid de CL wintquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Als inter in de finale komt, dan staan Robben EN snijder in de finale in MadridZou wel een stunt zijn richting Real
Ik denk dat ze dat liever hebben dan Barca in de finale.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Als inter in de finale komt, dan staan Robben EN snijder in de finale in MadridZou wel een stunt zijn richting Real
dat zou wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk niet, ik moet zo slapen, morgen om 6 uur me bed uit
Een uur eerder weg, ik neem maar 1 kwartier pauze en ben 3 kwartier eerder begonnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
Nog eerder? Je mocht toch al eerder weg?
Ik geef je helemaal gelijk....quote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een uur eerder weg, ik neem maar 1 kwartier pauze en ben 3 kwartier eerder begonnen.
Maar het is zo erg rustig hierDus misschien dat ik wat uurtjes opneem
Je hebt morgenavond toch wel wat beters te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/XFACTOR_RTL/status/13059124031
Gaan we weer![]()
tuurlijk nietquote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt morgenavond toch wel wat beters te doen?
Nee helaas... Mag niks meenemen, mag niet op straat komen te liggen hequote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef ranja het volgende:
Kun je niet even 'thuis wat documenten doornemen'?
Ik doe ook meequote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/XFACTOR_RTL/status/13059124031
Gaan we weer![]()
c_a werkt bij de geheime dienst!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee helaas... Mag niks meenemen, mag niet op straat komen te liggen he
misschien als je een andere naam opgeeftquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ze ook voor 1 van jullie winnen?
Ja mijn volledige naam isquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ze ook voor 1 van jullie winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn volledige naam isCarvalho de Pinho vergeet je nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ga ik loten.
That's all folks!
oooh, je bedoelt een bericht als...:quote:Op donderdag 29 april 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ha dnet een heel gek onderbuik gevoel. En toen dacht ik: ik ga gewoon winnen
?quote:Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten voor de LIVESHOW van aanstaande vrijdag gewonnen! Mail naar *@*.tv voor alle info
Hij heeft het gewoon 3x geretweetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo fuck maar een vriend van mij wel! Damn!
Cosmo
dat kan???quote:
dan zou ik gaan slijmen jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan???
Zal ik bij hem gaan slijmen
Nee is niet echt een vriend van mij... hoor. Vroeger met Idols ging ik met hem om.
Hahahaha ik heb hem al heel lang niet gezien. Voor het laatst bij de laatste Idols geloof ikquote:
Sssst, niet verklappen dat je ook kaarten bij -dinges- kan winnenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb hem al heel lang niet gezien. Voor het laatst bij de laatste Idols geloof ik
Nu maar hopen dat er iemand niet kan. En anders hopen dat ik kaarten win bij -dinges-
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmakenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://twitter.com/jeroenmondria
Ja ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmaken
Oh hoiquote:
Ik ga er eerst achter proberen te komen of Mark nog productieleider is, en dan ga ik hem mailen.... als ik dat durfquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmaken
Net zo gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 17:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Voordeel is dat ik natuurlijk morgen gewoon in het livetopic kan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |