Ik ben vrij die periodequote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha hoe ga je dat doen!?
Op het werk heb ik een tv op mijn kamer en die kamer deel ik weer met een sportfanaat. Dus tijdens het WK, de Tour de France, al die tennistoernooien etc. staat dat ding standaard aan![]()
De straat oranje versieren hoeft van mij niet en ik ga ook niet in een oranje shirt op de bank hangen
Mijn moeder is Spaans en iedereen hier in huis echt voetbalgek dus dit herken ik welquote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wij volgen Nederland en Spanje (mijn man in Spaans). Inclusief vlaggetjes op mijn wangen, rood-wit-blauwEn rood-geel-rood
(ook andere spannende wedstrijden)
2 schermen neerzettenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
64 uit 64 wordt ook lastig omdat de laaste duels tegelijk plaatsvinden.
Whehe.quote:
Yep klopt helemaal, ze gaan het weekend ervoor ook veel eten in slaan bij het Spaanse Winkeltje in Rotterdam.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mijn moeder is Spaans en iedereen hier in huis echt voetbalgek dus dit herken ik wel![]()
Spaanse hapjes met spaanse vlaggetjes op tafel enzo
Wordt het zappen tussen de duels maar vaak is er al wat gespeeld dus maakt het niet heel veel uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
64 uit 64 wordt ook lastig omdat de laaste duels tegelijk plaatsvinden.
Geniaal.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens woon ik in een saaie straat, niemand doet mee aan de oranje gekte![]()
De enige Oranje gekken zijn verhuisd, dus we zijn helemaal romy![]()
quote:
Haha je schoonmoeder zou hier in huis niet al te erg opvallen denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep klopt helemaal, ze gaan het weekend ervoor ook veel eten in slaan bij het Spaanse Winkeltje in Rotterdam.
Die hadden 2 jaar geleden ook Spaanse pakketten (incl spaanse vlaggetjes jah! Hahaha gewledig.)
Als je mijn schoonmoeder ziet lopen, dan denk je echt: er is een gek ontsnapt
voor de rest is ze wel lief hoor
Maar we hadden ook wel een geweldig feest! Helemaal los! Zeker met die grote familiesquote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha je schoonmoeder zou hier in huis niet al te erg opvallen denk ikTijdens het EK2008 nodigde mijn moeder haar hele (grote) familie uit en zonder een voetbalattribuut met spaanse vlag kwam je het huis niet binnen! Echt alles en iedereen was geel en rood. Ik heb drie zussen die allemaal voetbalfan zijn en één van hun zet ook dit jaar weer een voetbalpoule op
![]()
Volgens mij ben ik geadopteerd
rechtsonderin...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan je ook alweer zien dat iemand online is op fok?
Haha hier was het ook feest! Ik vind de grote toernooien wel leuk hoor, er hangt toch wel een gezellige sfeer. Het eh nationale voetbal vind ik niet veel aan. Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar we hadden ook wel een geweldig feest! Helemaal los! Zeker met die grote families
Wij hebben 3 spaanse families in de straat wonen, en die gingen ook aardig los
jij niet van voetbal houden?
Uiteindelijk ga ik er maar in mee en teken ik ook een vlaggetje op mijn wang. Een kleintjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je die hectische periode daar door Marlalala?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Marlalala het volgende:
Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha hier was het ook feest! Ik vind de grote toernooien wel leuk hoor, er hangt toch wel een gezellige sfeer. Het eh nationale voetbal vind ik niet veel aan. Wat Ajax doet interesseert me eigenlijk niet. Ik hoop dat FC Twente kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint.
[..]
Whehe.quote:Uiteindelijk ga ik er maar in mee en teken ik ook een vlaggetje op mijn wang. Een kleintje
Ik hoop het zo voor jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maandag naar de huldiging van FC Twente.![]()
Wat is dat ronde 8, waar je het steeds over hebt?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het zo voor jeDuimt rustig verder voor jou
![]()
Moet jij weer duimen voor mij, ronde 8 is wel genoeg
klein ca-tjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is dat ronde 8, waar je het steeds over hebt?![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
je probeert zwanger te worden?
(of zit ik nu heel verkeerd?)
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
8 Maanden bezig alweer(ik ben al oud... 31
)
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]je maakt jezelf alleen maar meer populair met die opinie. Ik ga maandag naar de huldiging van FC Twente.
[..]
haha gekquote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zijn morgen 2 pluspunten in de USG
Dat zou ook wel grappig zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
Ajax met 10-0 winnen en Twente in de 91e minuut een onterechte pengel krijgen én scoren
Ajax
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand al iets gehoord op twitter over kaartjes?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
Oh fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:
Oee, ik ga mijn tas inpakkenondertussen vast wat videobestanden omzetten om op vakantie op mijn phone te kijken
![]()
naar Schotland!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh fijne vakantie alvast! Waar ga je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |