Ik heb er alvast iets ingevuld.quote:Op maandag 26 april 2010 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
TopicTitels zijn welkom!
idd ja!quote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef _Joy_ het volgende:
De linkse op de bovenste foto heeft wel een goed lijf
Qua moves hebben ze veel in huis, mooi gebruik van maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Zoiets werkt 1 keer, en een volgende keer moet je weer iets origineels bedenken.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Zoiets werkt 1 keer, en een volgende keer moet je weer iets origineels bedenken.
Dat dusquote:
broek uit ?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk iemandquote:Op woensdag 28 april 2010 11:22 schreef Mellebelleke het volgende:
Snap niet dat er meiden zijn die op deze 2 overdreven gay boys vallen, ze zijn zo overdreven dat ik er braakneigingen van krijg als ik er naar kijk, nee ik vind ze helemaal niets qua uiterlijk niet qua show niet en qua stem niet, het ligt er voor mij allemaal te overdreven op
Heel slim inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
Ouch!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
Goed gevonden!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thanks! Ik had dat berichtje vorig jaar een keer zien staan en heb het dus even opgezocht.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed gevonden!
Dat wordt dus een tweede plek voor hun
Nog leuker.. Wie stuurt het naar GeenStijl?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef ClearGreen het volgende:
LOL, wie stuurt dat berichtje even door naar RTL?
Denk niet dat GS het op pikt. En anders hebben ze écht geen stijlquote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog leuker.. Wie stuurt het naar GeenStijl?![]()
Als ze kunnen scoren over iemands rug zullen ze dat zeker niet latenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Denk niet dat GS het op pikt. En anders hebben ze écht geen stijl
Zó triest!?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze kunnen scoren over iemands rug zullen ze dat zeker niet laten
Hij vind het ook niet iets ernstigs zegt-iequote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo erg is het toch niet wat hij zegt, om daar nou bombarie over te maken...
naar mij wel ja.quote:
Juiste reactie!quote:Haha wat ik vorig jaar gezegd heb heeft niks met dit jaar te maken![]()
En van mij mag dat naar buiten komen hoor!
Is niets ernstigs.. Lisa heeft namelijk laten zien dat dat contract wel wat voorsteld en het was slechts een mening destijds..
Dus tja...
waar heeft hij dan aan mee gedaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef NoNickOne het volgende:
Hij had toen der tijd al een heel avontuur in een andere talentenjacht erop zitten en was gewoon een slechte verliezer!
Hij zat bij de laatste 15 van popstars 2 jaar terug.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heeft hij dan aan mee gedaan?
Door zo'n dergelijk berichtje kom je bij mij wel over als een slechte verliezer. Zo raar is dat niet toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:
Daar heb je een punt nonickone. Blijft staan dat het een beetje flauw is om iemand zo aan te pakken op een simpele tweet.
Wat zegt nu meer over zijn mening over talentshows? Een tweet die hij een keer heeft geplaatst (waarschijnlijk zelfs als grapje richting zekere winnares Lisa) of het feit dat hij dus al meerdere pogingen heeft ondernomen bij dergelijke programma's?
met Maaike?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef xilovebo het volgende:
lekkertjes!
samen in de finale met maaike en .... ?
absoluut, het zijn top performersquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer ze op het podium staan gebeurd er wat in de show. Vergelijkbaar met Arjen Robben die aan de bal komt, magie op het veld. Hiervoor ga je naar het stadion.
het was ook zuiver, en knap dat ze van zo'n netennummer toch nog iets weten te maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Toch snap ik niet dat ze over hun vocale kwaliteiten aan het miepen waren. Het is niet mijn type groep, maar ik vond hun samenzang het hele nummer behoorlijk zuiver. Dat ze individueel niet zo sterk zijn als de solo zangers in X-Factor ok, maar ze gingen niet vals ofzo.
Eens met jet eerst maar hoe, wat en waarom een glory hole!?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Slecht optreden itt vorige week. Ik vind het helemaal niks.
En die kleine met zijn Glory Hole
vanwege die opmerking van Pheno, toen ik constateerde dat die kleine een gat in zijn gebit heeft (lees ontbrekende kies)quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eens met jet eerst maar hoe, wat en waarom een glory hole!?
Aah gatver ja. Ik had het geblockt maar nu weet ik het weer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
vanwege die opmerking van Pheno, toen ik constateerde dat die kleine een gat in zijn gebit heeft (lees ontbrekende kies)
Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:35 schreef eleusis het volgende:
Niet goed gezongen, wel leuk geperformd. Ik vind het trouwens wel een lekker nummer, maar dat kwam er nu niet uit.
Ik zal ze niet missen als ze er binnenkort uit gaan, al voegen ze wel wat toe in X-factor dat er meestal niet is.
Gordon denkt altijd alleen maar aan zich zelf, en de enige manier om te winnen is via de BadBoyz en daar zal hij, voor zijn eigen hachje, alles voor doen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:12 schreef Dizer het volgende:
Kijk. Ze doen het misschien voor de bakvisjes wel erg leuk qua vertoning (stiekem doen ze het gewoon samen... haha) maar laten we eerlijk zijn. Zelfs een bakvisje kan zien dat ze echt mega super slecht zijn.
Zelfs Gordon moet dit toch inzien
Dat is natuurlijk onzin. 'Mega super slecht'.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:12 schreef Dizer het volgende:
Kijk. Ze doen het misschien voor de bakvisjes wel erg leuk qua vertoning (stiekem doen ze het gewoon samen... haha) maar laten we eerlijk zijn. Zelfs een bakvisje kan zien dat ze echt mega super slecht zijn.
Zelfs Gordon moet dit toch inzien
Pfff nou ze zijn ze toch wel een paar maatjes te klein voor dat genere! The Opposites komen nog enigzins geloofwaardig en echt over. Die BB hebben te veel aangeleerde en afgekeken maniertjes. Ik vind het echt verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, vond ik ook leuk. Entertaining, goede interactie en kwalitatief prima.Dit heeft best veel potentie in het genre waarin ook The Opposites zitten.
Dit is ook absoluut niet bad. Dit zijn 2 mensen die je op een willekeurige avond Rotterdam in de Holly tegenkomt. Of tussen de aandachtszoekers op superdudes.nl. "!!!!!^Ind0w-AaPi3 ft. G3kk3 KaAsKoP"quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pfff nou ze zijn ze toch wel een paar maatjes te klein voor dat genere! The Opposites komen nog enigzins geloofwaardig en echt over. Die BB hebben te veel aangeleerde en afgekeken maniertjes. Ik vind het echt verschrikkelijk!
Ik zie het wel zitten, als professionals met ze aan de slag gaan valt er best iets bijzonders van te maken. The Opposites zijn live niet zo heel goed eigenlijk. Ze hebben wel meer eigen creativiteit, denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pfff nou ze zijn ze toch wel een paar maatjes te klein voor dat genere! The Opposites komen nog enigzins geloofwaardig en echt over. Die BB hebben te veel aangeleerde en afgekeken maniertjes. Ik vind het echt verschrikkelijk!
BB zijn live ook niet zo goedquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie het wel zitten, als professionals met ze aan de slag gaan valt er best iets bijzonders van te maken. The Opposites zijn live niet zo heel goed eigenlijk. Ze hebben wel meer eigen creativiteit, denk ik.
Ach.. leer het verschil tussen zuiver zingen en zeer vals zingen maar dan door de act weten te verbergen. Dan snap je Mega Super Slecht wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. 'Mega super slecht'.![]()
Dream on.
Mijn favoriet is Jaap, maar BadBoyz een goede tweede!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
volgens mij zijn hun fans niet ouder dan 16 jr.?
en ze slapen bij elkaar zeiden ze vrijdag ? wtf hahhaha
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Jaap, maar BadBoyz een goede tweede!
(en ik ben 31)![]()
Hier op mijn werk (35 tot 55) vinden ze badBoyz het leukstDus ik ben nog jong vergeleken bij mijn collega's
Hahahaaha sinds vorige week al hoorquote:
gokje, of weet je dat ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef Rauzer het volgende:
Smooth criminal gaan ze doen vanavond.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, die gaan uit de kleren vanavond. Althans, dat hoop ik
Als Danielle er nu nog in blijft moet ik maar eens gaan overwegen m'n kaartje voor 14 mei te koop te zetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, die gaan er uit vanavond. Althans, dat hoop ik
Nee niet doen! Dan geef je toe aan Staceyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als Danielle er nu nog in blijft moet ik maar eens gaan overwegen m'n kaartje voor 14 mei te koop te zetten.
Oh ja, ik moet daar natuurlijk wel naartoe om m'n Romy shirt te showen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee niet doen! Dan geef je toe aan Stacey
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef ClearGreen het volgende:
Het beltegoed van de breezersletjes begint op te raken.
Nee precies. Danielle heeft nu al drie keer in de sing-off gestaan, klaar met de kansen en naar huis. Vind het wel grappig dat ze in de sing-off altijd stukken beter isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok het was niet best maar over de hele linie verdienden ze het niet om er gisteravond al uit te vliegen ten gunste van iemand die over alle liveshows duidelijk minder is geweest...
De mensen waren blijkbaar niet zo weg van Danielle, ze stond al voor de derde keer in de singoff.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:28 schreef dubbel1 het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de juryleden kozen voor Badboyz ipv Danielle. Danielle zong prima, terwijl de Badboyz het nummer volledig verkrachtten. Vooral Angela zei zelfs dat het volkomen RUK was wat ze lieten zien. En toch kiest ze voor de Badboyz. Duidelijk doorgestoken kaart. Er mag nu nog geen jury zonder acts komen te zitten, dus werd Danielle weggestemd. Schande!
inderdaad waren de badboys slecht, maar Danielle zong prima?quote:Op zondag 9 mei 2010 03:28 schreef dubbel1 het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de juryleden kozen voor Badboyz ipv Danielle. Danielle zong prima, terwijl de Badboyz het nummer volledig verkrachtten. Vooral Angela zei zelfs dat het volkomen RUK was wat ze lieten zien. En toch kiest ze voor de Badboyz. Duidelijk doorgestoken kaart. Er mag nu nog geen jury zonder acts komen te zitten, dus werd Danielle weggestemd. Schande!
Ik blijf het zeggen... dit gaat verder dan vriendschapquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Rauzer het volgende:
Die omhelzing op het eind duurde wel heeeeeeeel lang
en dat maakt helemaal toch niet uitquote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen... dit gaat verder dan vriendschap
Voor mij al helemaal nietquote:Op zondag 9 mei 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat maakt helemaal toch niet uit
Goed planquote:Op zondag 9 mei 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij al helemaal niet
Maar ik zou het wel leuk vinden als ze nog even uit de kast kwamen voor de finale
Ik vond het eigenlijk niet zo erg, kon ik ze nog een keer zien live, en bijna aanrakenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:41 schreef Maisun- het volgende:
Badboyz in de herkansingen, ik snapte het niet helemaal.
Zo wil ik ze zienquote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef Croon het volgende:
Het gaat bergafwaarts met de Badboyz en ik denk dat het voor een deel komt omdat ze de dansjes te belangrijk maken. Deze jongens kunnen echt zingen, als ze het goede nummer kiezen, dus niet een onmogelijk nummer van Michael Jackson.
Het moet je smaak zijn, maar dit vond ik een erg geslaagd optreden (vanaf 0.55)!
Ik denk het eigenlijk niet, hoewel ik moet toegeven dat de achtergrondmuziek beter klonk dan bij de andere kandidaten. Ik denk dat dit bandje gewoon van hogere kwaliteit was.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goed, die was in de studio helemaal opgepimpt met achtergrondmuziek en al.
Blijkbaar toch goed genoeg om iemand als Sumera te verslaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:42 schreef ClearGreen het volgende:
Vocaal gezien was het weer erg matig, vooral Boy, en wat zag hij er belachelijk uit met die hanekam en enorme bril.
Dat betekent dat de pubermeisjes weer massaal zijn gaan stemmen na die gevarenzone van vorige week.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:44 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Blijkbaar toch goed genoeg om iemand als Sumera te verslaan
Maar ook dat Gordon en Eric Kelvin verkozen boven Sumeraquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:48 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dat betekent dat de pubermeisjes weer massaal zijn gaan stemmen na die gevarenzone van vorige week.
Dus ik ga volgend jaar ook minimaal top 5 eindigenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef Leigh het volgende:
Boy is qua zang duidelijk de mindere. Gelukkig geven ze zo'n goede show weg dat het amper opvalt. Heel energiek. En je hoeft natuurlijk niet te kunnen zingen om het lang uit te houden in X-factor. Dat is allang bewezen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uitstraling hebben ze zeker. De act blijft leuk, ze moeten het hebben van groots opgezette optredens. Dat ze vocaal de beste niet zijn maakt verder weinig uit, dit programma heet niet De beste zanger.
Dat maakt heel erg veel uit, want leuke dansjes hoor je niet op een cd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uitstraling hebben ze zeker. De act blijft leuk, ze moeten het hebben van groots opgezette optredens. Dat ze vocaal de beste niet zijn maakt verder weinig uit, dit programma heet niet De beste zanger.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:08 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dat maakt heel erg veel uit, want leuke dansjes hoor je niet op een cd.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:08 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Ik ben meer voor mensen die wel live kunnen zingen, zodat ik naar een concert van ze kan gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
In welk tijdperk leven jullie? Op cds trekken ze die stemmen wel strak. Niet dat ik wil dat ze winnen overigens, natuurlijk luister ik ook liever naar iemand die wel kan zingen. Jaap dus.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben meer voor mensen die wel live kunne zingen, zodat ik naar een concert van ze kan gaan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:08 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon graag in bad. Kunnen zij ook niets aan doen. DAT STELLETJE HEAUMEAUXquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:56 schreef mazaru het volgende:
Bad Boyz... hoe verzinnen ze die naam? Hoe kom je zo stom om jezelf zo te noemen? Alleen door die naam hadden ze na hun eerste optreden al weggestuurd moeten worden
totaal niet onverwachtquote:
geloof t zelfquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
totaal niet onverwacht
Ik heb ze heel lang gesteund, maar ze hebben alleen geïnvesteerd in het show gedeelte en het vocale gedeelte holde achteruit.
Maar goed, ik denk dat ze bakken geld gaan verdienen in het schnabbel circuit
Het is geen stelletje..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil weten of het nu echt een stelletje is of dat mijn gaydar de afgelopen maanden ernaast heeft gezeten
Wat ze zeggen en wat ze doen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is geen stelletje..
Boy heeft een vriendin en J-me zei nog steeds vrijgezel te zijn
Boy wreef wel over Jamie's lul backstage. Hij deed net of hij zijn riem goed deed, maar ik heb een ontzettend goede gaydar geërfd van mijn moeder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ze zeggen en wat ze doen zijn twee verschillende dingen
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het een grote act isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ze zeggen en wat ze doen zijn twee verschillende dingen
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil weten of het nu echt een stelletje is of dat mijn gaydar de afgelopen maanden ernaast heeft gezeten
quote:BadBoyz razend op Stacey
door Patricia Cortie (bron)
AMSTERDAM - VIDEO De BadBoyz, die gisteravond het strijdtoneel van X Factor moesten verlaten, zijn woedend op Stacey Rookhuizen die toespelingen maakte op hun seksuele geaardheid.
'Jullie gaan steeds meer op Gordon lijken', zei het jongste jurylid van de talentenjacht onomwonden. 'Jullie zeggen in het volgende filmpje dat jullie gewoon hetero zijn, maar jullie gaan er steeds meer zo uitzien alsof dat niet zo is.'
BadBoyz J-Me en Boy ervaren haar opmerking als 'zwartmakerij'. 'Ik ben na afloop van de show naar Stacey toe gegaan om erover te praten', vertelt Boy. 'Maar ze gaf geen antwoord.'
J-Me: 'We kregen alleen maar negatieve kritieken van de jury. Als Gordon er was geweest dan hadden ze dingen op een andere manier gezegd.'
Ook met de styling waren de heren het niet eens. Boy: 'We móesten deze outfits met doodskoppen aan. Ook dat kwam omdat Gordon er niet was. Toen we in de sing off kwamen, wisten we meteen dat we eruit zouden vliegen.'
Ondanks dat hun X Factor-avontuur ten einde is, kijken de BadBoyz met een positief gevoel terug op hun deelname. 'We zijn blij dat we zover zijn gekomen. Wat we stiekem wel lekker vinden is dat we nu zelf kunnen gaan beslissen wat we doen.'
zijn laatste tweet:quote:Jammer dat we op deze manier het programma moeten verlaten! Maar het is en blijft een spelletje! En vaak wordt er vals gespeeld in
welke dus overeenkomt met zijn WWW op hyves:quote:Jammer dat we op deze manier het programma moeten verlaten! Maar het is en blijft een spelletje... en wij hebben er vrede mee genomen! Vanaf
Ik denk dat hij heeft uitgehaald naar XFA en dat hij zijn WWW heeft moeten aanpassen ofzo..quote:Jammer dat we op deze manier het programma moeten verlaten! Maar het is en blijft een spelletje... en wij hebben er vrede mee genomen! Vanaf donderdag wisten we wat er ging gebeuren en helaas zat ons gevoel zoals altijd weer bij het juiste eind.. Fans ENORM bedankt voor jullie vertrouwen in ons en alles wat jullie voor ons hebben gedaan! Love! BadBoyz komen eraan!
Tsja...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ze bleven er maar over doorgaan, bij de exit ook weer...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
ik denk dat ze goud geld gaan verdienen in het schnabbel circuitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ze bleven er maar over doorgaan, bij de exit ook weer...Tja, dan vraag je er ook om...
Anyway, terechte exit, ze waren niet überslecht, maar ze hebben wel te maken met goede concurrentie.
Het gaat ze goed verder. Ik denk dat we er niet veel meer van zullen horen. Hun act was vaak best leuk, ze hebben wel het entertainers-gen, vullen elkaar goed aan, maar het niveau was toch een stapje minder en kennelijk werden de tienerkutjes toch niet voldoende gelubriceerd.
het is inderdaad gelul in de ruimtequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Rnnz het volgende:
Wat een onzin over dat hele homo gebeuren. Stel, ze zouden het zijn.. wat geeft Stacey het recht om het op zo'n manier te zeggen?
Die twee zijn gewoon goede vrienden (matties) maar blijkbaar wordt dat tegenwoordig als homo zijn bestempeld.
Maar ze zouden er voor een keertje niet vies van zijn denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is inderdaad gelul in de ruimte
Het zijn gewoon vrienden en absoluut niet meer dan dat...
Maar echt, alleen maar omdat ze elkaar wat meer knuffelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Rnnz het volgende:
Wat een onzin over dat hele homo gebeuren. Stel, ze zouden het zijn.. wat geeft Stacey het recht om het op zo'n manier te zeggen?
Die twee zijn gewoon goede vrienden (matties) maar blijkbaar wordt dat tegenwoordig als homo zijn bestempeld.
Mijn idee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
De moeder van J-Me lijkt trouwens nogal ehm.. alsof haar ouders dezelfde genen delen, zeg maar.
Dus diegene op wie het meest wordt gesmst?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef jeroen09 het volgende:
Dat hele X factor is 1 grote nep boel. Van tevoren staat al vast wie er moet winnen. otw, met wie er de meeste opbrengsten aan sms kan worden binnengehaald.
yeah rightquote:Hij gaf eerder al aan laaiend te zijn op zijn X Factor-collega's, en stuurde zelfs zijn chauffeur langs Stacey Rookhuizen, Eric van Tijn en Angela Groothuizen om hun Toppers-kaarten terug te halen, want hij wenst ze niet te zien vanavond
Haha nou dat voel je toch al van verre aankomen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet toch niet wat voor nummer ze gaan uitbrengen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:19 schreef sbientje het volgende:
[..]
Haha nou dat voel je toch al van verre aankomen?
waarschijnlijk zo'n overgeproduceerd 13 in een dozijn popnummer met een beetje rap-invloedquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat het voor lied wordt?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo'n overgeproduceerd 13 in een dozijn popnummer met een beetje rap-invloed
een soort men2Be
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |