Aah gatver ja. Ik had het geblockt maar nu weet ik het weer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
vanwege die opmerking van Pheno, toen ik constateerde dat die kleine een gat in zijn gebit heeft (lees ontbrekende kies)
Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:35 schreef eleusis het volgende:
Niet goed gezongen, wel leuk geperformd. Ik vind het trouwens wel een lekker nummer, maar dat kwam er nu niet uit.
Ik zal ze niet missen als ze er binnenkort uit gaan, al voegen ze wel wat toe in X-factor dat er meestal niet is.
Gordon denkt altijd alleen maar aan zich zelf, en de enige manier om te winnen is via de BadBoyz en daar zal hij, voor zijn eigen hachje, alles voor doen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:12 schreef Dizer het volgende:
Kijk. Ze doen het misschien voor de bakvisjes wel erg leuk qua vertoning (stiekem doen ze het gewoon samen... haha) maar laten we eerlijk zijn. Zelfs een bakvisje kan zien dat ze echt mega super slecht zijn.
Zelfs Gordon moet dit toch inzien
Dat is natuurlijk onzin. 'Mega super slecht'.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:12 schreef Dizer het volgende:
Kijk. Ze doen het misschien voor de bakvisjes wel erg leuk qua vertoning (stiekem doen ze het gewoon samen... haha) maar laten we eerlijk zijn. Zelfs een bakvisje kan zien dat ze echt mega super slecht zijn.
Zelfs Gordon moet dit toch inzien
Pfff nou ze zijn ze toch wel een paar maatjes te klein voor dat genere! The Opposites komen nog enigzins geloofwaardig en echt over. Die BB hebben te veel aangeleerde en afgekeken maniertjes. Ik vind het echt verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, vond ik ook leuk. Entertaining, goede interactie en kwalitatief prima.Dit heeft best veel potentie in het genre waarin ook The Opposites zitten.
Dit is ook absoluut niet bad. Dit zijn 2 mensen die je op een willekeurige avond Rotterdam in de Holly tegenkomt. Of tussen de aandachtszoekers op superdudes.nl. "!!!!!^Ind0w-AaPi3 ft. G3kk3 KaAsKoP"quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pfff nou ze zijn ze toch wel een paar maatjes te klein voor dat genere! The Opposites komen nog enigzins geloofwaardig en echt over. Die BB hebben te veel aangeleerde en afgekeken maniertjes. Ik vind het echt verschrikkelijk!
Ik zie het wel zitten, als professionals met ze aan de slag gaan valt er best iets bijzonders van te maken. The Opposites zijn live niet zo heel goed eigenlijk. Ze hebben wel meer eigen creativiteit, denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pfff nou ze zijn ze toch wel een paar maatjes te klein voor dat genere! The Opposites komen nog enigzins geloofwaardig en echt over. Die BB hebben te veel aangeleerde en afgekeken maniertjes. Ik vind het echt verschrikkelijk!
BB zijn live ook niet zo goedquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie het wel zitten, als professionals met ze aan de slag gaan valt er best iets bijzonders van te maken. The Opposites zijn live niet zo heel goed eigenlijk. Ze hebben wel meer eigen creativiteit, denk ik.
Ach.. leer het verschil tussen zuiver zingen en zeer vals zingen maar dan door de act weten te verbergen. Dan snap je Mega Super Slecht wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. 'Mega super slecht'.![]()
Dream on.
Mijn favoriet is Jaap, maar BadBoyz een goede tweede!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
volgens mij zijn hun fans niet ouder dan 16 jr.?
en ze slapen bij elkaar zeiden ze vrijdag ? wtf hahhaha
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Jaap, maar BadBoyz een goede tweede!
(en ik ben 31)![]()
Hier op mijn werk (35 tot 55) vinden ze badBoyz het leukstDus ik ben nog jong vergeleken bij mijn collega's
Hahahaaha sinds vorige week al hoorquote:
gokje, of weet je dat ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef Rauzer het volgende:
Smooth criminal gaan ze doen vanavond.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, die gaan uit de kleren vanavond. Althans, dat hoop ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |