Zo wil ik ze zienquote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef Croon het volgende:
Het gaat bergafwaarts met de Badboyz en ik denk dat het voor een deel komt omdat ze de dansjes te belangrijk maken. Deze jongens kunnen echt zingen, als ze het goede nummer kiezen, dus niet een onmogelijk nummer van Michael Jackson.
Het moet je smaak zijn, maar dit vond ik een erg geslaagd optreden (vanaf 0.55)!
Ik denk het eigenlijk niet, hoewel ik moet toegeven dat de achtergrondmuziek beter klonk dan bij de andere kandidaten. Ik denk dat dit bandje gewoon van hogere kwaliteit was.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goed, die was in de studio helemaal opgepimpt met achtergrondmuziek en al.
Blijkbaar toch goed genoeg om iemand als Sumera te verslaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:42 schreef ClearGreen het volgende:
Vocaal gezien was het weer erg matig, vooral Boy, en wat zag hij er belachelijk uit met die hanekam en enorme bril.
Dat betekent dat de pubermeisjes weer massaal zijn gaan stemmen na die gevarenzone van vorige week.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:44 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Blijkbaar toch goed genoeg om iemand als Sumera te verslaan
Maar ook dat Gordon en Eric Kelvin verkozen boven Sumeraquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:48 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dat betekent dat de pubermeisjes weer massaal zijn gaan stemmen na die gevarenzone van vorige week.
Dus ik ga volgend jaar ook minimaal top 5 eindigenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef Leigh het volgende:
Boy is qua zang duidelijk de mindere. Gelukkig geven ze zo'n goede show weg dat het amper opvalt. Heel energiek. En je hoeft natuurlijk niet te kunnen zingen om het lang uit te houden in X-factor. Dat is allang bewezen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uitstraling hebben ze zeker. De act blijft leuk, ze moeten het hebben van groots opgezette optredens. Dat ze vocaal de beste niet zijn maakt verder weinig uit, dit programma heet niet De beste zanger.
Dat maakt heel erg veel uit, want leuke dansjes hoor je niet op een cd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uitstraling hebben ze zeker. De act blijft leuk, ze moeten het hebben van groots opgezette optredens. Dat ze vocaal de beste niet zijn maakt verder weinig uit, dit programma heet niet De beste zanger.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:08 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dat maakt heel erg veel uit, want leuke dansjes hoor je niet op een cd.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:08 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dat maakt heel erg veel uit, want leuke dansjes hoor je niet op een cd.
Ik ben meer voor mensen die wel live kunnen zingen, zodat ik naar een concert van ze kan gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
In welk tijdperk leven jullie? Op cds trekken ze die stemmen wel strak. Niet dat ik wil dat ze winnen overigens, natuurlijk luister ik ook liever naar iemand die wel kan zingen. Jaap dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |