abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81170238
Hallo, zo'n nummer is sowiezo moeilijk om te zingen, het is de hele tijd bijna hetzelfde en het is een hartstikke lage toon, en het is nog moeilijker voor hun omdat ze het met z'n tweeën doen en er nog bij dansen. Het was niet helemaal perfect, maar ik vond het super hoe ze zich inzetten in de herkansing en je kunt gewoon zien dat het super entertainers zijn.
pi_81170546
Ok het was niet best maar over de hele linie verdienden ze het niet om er gisteravond al uit te vliegen ten gunste van iemand die over alle liveshows duidelijk minder is geweest...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_81170634
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok het was niet best maar over de hele linie verdienden ze het niet om er gisteravond al uit te vliegen ten gunste van iemand die over alle liveshows duidelijk minder is geweest...
Nee precies. Danielle heeft nu al drie keer in de sing-off gestaan, klaar met de kansen en naar huis. Vind het wel grappig dat ze in de sing-off altijd stukken beter is
pi_81170698
In de studio klonk het wel ok, ik heb het nog niet teruggezien op tv.

Maar de act er omheen was wel weer geweldig
En het bakvissenpubliek was jilarisch naast mij
pi_81171442
Knap dat je in hetzelfde seizoen het slechtste en het beste optreden kan geven
pi_81171506
Slechtste optreden van de avond, maar wel terecht door.
pi_81172162
voor bad boysz zien ze er toch net iets te netjes uit. netjes hip dan. op een justinbtimberlake-manier netjes. overhemd/hippe das. etc.
pi_81176896
pi_81177853
Die omhelzing op het eind duurde wel heeeeeeeel lang
Willem-Jan van Puffelen
pi_81180148
''Wat heb jij in je broekzat sittuh? ''
pi_81182926
Zang was redelijk! Performance goed. Ze verrassen wel elke week en dat kan geen andere act wel zeggen.
pi_81191636
Ze zingen: 'Ernie in je wokkie'

Fijne act, zingende kun je weinig met dit nummer.
That's all folks!
pi_81203057
Het is een godvergeten schande dat de juryleden kozen voor Badboyz ipv Danielle. Danielle zong prima, terwijl de Badboyz het nummer volledig verkrachtten. Vooral Angela zei zelfs dat het volkomen RUK was wat ze lieten zien. En toch kiest ze voor de Badboyz. Duidelijk doorgestoken kaart. Er mag nu nog geen jury zonder acts komen te zitten, dus werd Danielle weggestemd. Schande!
  zondag 9 mei 2010 @ 11:30:46 #139
191917 verleiding
*inactief*
pi_81206208
quote:
Op zondag 9 mei 2010 03:28 schreef dubbel1 het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de juryleden kozen voor Badboyz ipv Danielle. Danielle zong prima, terwijl de Badboyz het nummer volledig verkrachtten. Vooral Angela zei zelfs dat het volkomen RUK was wat ze lieten zien. En toch kiest ze voor de Badboyz. Duidelijk doorgestoken kaart. Er mag nu nog geen jury zonder acts komen te zitten, dus werd Danielle weggestemd. Schande!
De mensen waren blijkbaar niet zo weg van Danielle, ze stond al voor de derde keer in de singoff.
pi_81208120
quote:
Op zondag 9 mei 2010 03:28 schreef dubbel1 het volgende:
inderdaad waren de badboys slecht, maar Danielle zong prima?
ze was weer een keer een van de slechtsten,heeft ook nog een keer geen uitstraling dus hehe eindelijk , volgende week bb eruit, iedereen weer tevreden.
pi_81210758
No way, die gasten maken de show leuk. Die moeten nog niet weg.
That's all folks!
pi_81211167
nou ok bijna iedereen.
pi_81211560
BadBoyz moet gewoon de finale halen Ze maken er een leuke show van.

Finale, Maaike, Jaap en BadBoyz
pi_81212194
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Rauzer het volgende:
Die omhelzing op het eind duurde wel heeeeeeeel lang
Ik blijf het zeggen... dit gaat verder dan vriendschap
pi_81212289
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen... dit gaat verder dan vriendschap
en dat maakt helemaal toch niet uit
pi_81212503
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en dat maakt helemaal toch niet uit
Voor mij al helemaal niet

Maar ik zou het wel leuk vinden als ze nog even uit de kast kwamen voor de finale
pi_81212578
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Voor mij al helemaal niet

Maar ik zou het wel leuk vinden als ze nog even uit de kast kwamen voor de finale
Goed plan
pi_81212596
Het was best een leuke show die ze gaven, vocaal wat minder dat is dan wel weer wat jammer, dans enzo was toppie. Badboyz in de herkansingen, ik snapte het niet helemaal. Al hebben de jury leden sowieso de juiste keuze gemaakt imo door Danielle weg te sturen.
pi_81212662
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:41 schreef Maisun- het volgende:
Badboyz in de herkansingen, ik snapte het niet helemaal.
Ik vond het eigenlijk niet zo erg, kon ik ze nog een keer zien live, en bijna aanraken
pi_81260707
Ik vond de act zoals gewoonlijk weer goed, maar vocaal was het niet sterk, terwijl ze wel echt kunnen zingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')