Nee precies. Danielle heeft nu al drie keer in de sing-off gestaan, klaar met de kansen en naar huis. Vind het wel grappig dat ze in de sing-off altijd stukken beter isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok het was niet best maar over de hele linie verdienden ze het niet om er gisteravond al uit te vliegen ten gunste van iemand die over alle liveshows duidelijk minder is geweest...
De mensen waren blijkbaar niet zo weg van Danielle, ze stond al voor de derde keer in de singoff.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:28 schreef dubbel1 het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de juryleden kozen voor Badboyz ipv Danielle. Danielle zong prima, terwijl de Badboyz het nummer volledig verkrachtten. Vooral Angela zei zelfs dat het volkomen RUK was wat ze lieten zien. En toch kiest ze voor de Badboyz. Duidelijk doorgestoken kaart. Er mag nu nog geen jury zonder acts komen te zitten, dus werd Danielle weggestemd. Schande!
inderdaad waren de badboys slecht, maar Danielle zong prima?quote:Op zondag 9 mei 2010 03:28 schreef dubbel1 het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de juryleden kozen voor Badboyz ipv Danielle. Danielle zong prima, terwijl de Badboyz het nummer volledig verkrachtten. Vooral Angela zei zelfs dat het volkomen RUK was wat ze lieten zien. En toch kiest ze voor de Badboyz. Duidelijk doorgestoken kaart. Er mag nu nog geen jury zonder acts komen te zitten, dus werd Danielle weggestemd. Schande!
Ik blijf het zeggen... dit gaat verder dan vriendschapquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Rauzer het volgende:
Die omhelzing op het eind duurde wel heeeeeeeel lang
en dat maakt helemaal toch niet uitquote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen... dit gaat verder dan vriendschap
Voor mij al helemaal nietquote:Op zondag 9 mei 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat maakt helemaal toch niet uit
Goed planquote:Op zondag 9 mei 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij al helemaal niet
Maar ik zou het wel leuk vinden als ze nog even uit de kast kwamen voor de finale
Ik vond het eigenlijk niet zo erg, kon ik ze nog een keer zien live, en bijna aanrakenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:41 schreef Maisun- het volgende:
Badboyz in de herkansingen, ik snapte het niet helemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |