Hahahaha ik heb hem al heel lang niet gezien. Voor het laatst bij de laatste Idols geloof ikquote:
Sssst, niet verklappen dat je ook kaarten bij -dinges- kan winnenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb hem al heel lang niet gezien. Voor het laatst bij de laatste Idols geloof ik
Nu maar hopen dat er iemand niet kan. En anders hopen dat ik kaarten win bij -dinges-
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmakenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://twitter.com/jeroenmondria
Ja ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmaken
Oh hoiquote:
Ik ga er eerst achter proberen te komen of Mark nog productieleider is, en dan ga ik hem mailen.... als ik dat durfquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kloon-accountjes aanmaken
Net zo gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 17:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Voordeel is dat ik natuurlijk morgen gewoon in het livetopic kan posten
Telegraaf ook geprobeerd? Heeft ook een actie geloof ik....quote:Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
He DAMN!!!!
Mark werkt er niet meer. Zie ik op LinkedIn: Mark de Vink Business Director @ Talpa Producties . Dus helaas!
Die kan ik dus ook niet mailen! Nu moet ik gewoon ergens kaartjes winnen
ja doe ik ook al aan meequote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Telegraaf ook geprobeerd? Heeft ook een actie geloof ik....
Hahaha ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ook een X Factor pimp geaccepteerd op hyves, kan je ook nog kaarten mee winnen
meegedaanquote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef Marlalala het volgende:
Voor de show van 7 mei Wel een leuk verhaaltje verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |