gaat je toch niet lukkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien moet ik eens proberen van de TT af te blijven dit topic.
Met mijn instellingen zou je het dan wel reddenquote:Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien hou ik het een pagina vol.
graagquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien moet ik eens proberen van de TT af te blijven dit topic.
Je hebt bijna heel de dag de tijd gehad om het oude dicht te doen en de nieuwe te openen, dus niet zeuren..quote:
Wat is je wachtwoord?quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met mijn instellingen zou je het dan wel redden
Wat ben je serieusquote:Op maandag 26 april 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt bijna heel de dag de tijd gehad om het oude dicht te doen en de nieuwe te openen, dus niet zeuren..
Dan heb ik er ook niets aan, hou je dan stil.quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
44444444, maar ik ga niet verklappen in welke volgorde
sorryquote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook niets aan, hou je dan stil.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef UltraR het volgende:
FF m'n nick-nicknaam eer aangedaan.
Check m'n nieuwe Icon!
Okeequote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Aaaaaah PI's ... Ik ben nu op mijn android en dan zie je die dingen niet
best mooi!quote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef UltraR het volgende:
FF m'n nick-nicknaam eer aangedaan.
Check m'n nieuwe Icon!
nee, das over 4 nachtjesquote:
Toch hetzelfde als 4 jaar geleden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De oranjekleur voor mods lijkt echt nergens op, dus ik blijf blauw.
ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De oranjekleur voor mods lijkt echt nergens op, dus ik blijf blauw.
Wat dan? Topicstarter is geen link meer, bedoel je dat?quote:Op maandag 26 april 2010 23:45 schreef sbientje het volgende:
de mobiele layout is aangepast!
niet dat ik dat nu zie, want ik zit gewoon op mijn laptop![]()
nogggg 4 nachtjes!
ja dat bedoel ik ja. Is handig vind ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat dan? Topicstarter is geen link meer, bedoel je dat?
Ja, is wel een verbetering, want anders kwam het nog wel eens voor dat je per ongeluk het profiel van de TS ervoor kreeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ja. Is handig vind ik
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Deceit het volgende:
ik heb ein-de-lijk draadloos internet thuis!!!! kan nu gewoon in de tuin zitten!!! omg ik voel me echt speciaal nuheb dit nooit gehad
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Deceit het volgende:
ik heb ein-de-lijk draadloos internet thuis!!!! kan nu gewoon in de tuin zitten!!! omg ik voel me echt speciaal nuheb dit nooit gehad
ja precies, dat klikken op zo'n klein schermpje is nog best lastig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, is wel een verbetering, want anders kwam het nog wel eens voor dat je per ongeluk het profiel van de TS ervoor kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |