Goed plan, saté met patatjes. Ik moet ook iets eten maar pfff ik ben zelfs te gaar om een bezorglijn te bellen... Ben op het strand in de zon in slaap gevallen en mijn armen en gezicht zijn zó verbrand.Ik wil gewoon niet meer bewegen. Misschien komt er vanzelf wel iets naar me toe zometeenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben niet goed in verhaaltjes
Pffff lekker sate besteled met patatjesBij de bezorgbeer, nu maar hopen dat het warm is en lekker
Kijk eens aan...:quote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke heb trek... waar blijft die beer
Ik heb een sprookje geschrevenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maarre dat verhaaltje, je kunt toch al je argumenten van de Survival Game bundelen en er een leuk verhaaltje van maken
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'quote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Marlalala het volgende:
Goed plan, saté met patatjes. Ik moet ook iets eten maar pfff ik ben zelfs te gaar om een bezorglijn te bellen...
het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Tomoya het volgende:
Vanavond X factor overslaan vanwege koniniginnenacht. I guess it can't be helped...
Waarquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'
Het is donderdag vandaagquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Tomoya het volgende:
Vanavond X factor overslaan vanwege koniniginnenacht. I guess it can't be helped...
gevoel...quote:
Je bent alweer klaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar
Was lekker. Had niet veel besteld. 2 sate en beetje tatjes
gewoon een vraag stellen via mail, sms of msnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gevoel...
Hoe werkt dat winnen van kaartjes bij radio 538?
Want als het te moeilijk wordt ga ik even winkelen
wat heb je besteld dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit ook te wachten op snackgebeuren.
En wanneer hoor je dan of je gewonnen heb?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon een vraag stellen via mail, sms of msn
aan het einde van die uitzendingquote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wanneer hoor je dan of je gewonnen heb?
En hoelang duurt het?
pfff veel te lang...quote:Op donderdag 29 april 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
aan het einde van die uitzending
dat weet ik niet
Haha iddquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |