quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef iamredleader het volgende:
Vraagje dan:
in welke maand van 1980 werd Beatrix koningin?
quote:
quote:
Is natuurlijk goedquote:Op maandag 26 april 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
april
Dat doen ScottTracy en/of Ofyles, toch?quote:Op maandag 26 april 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Moet er nog iets met de stand gebeuren?
quote:Op maandag 26 april 2010 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat doen ScottTracy en/of Ofyles, toch?
Die heb je gewoon gehad hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en krijg ik dan geen punt voor het goed beantwoorden van de vraag?
Ik bedoelde deze vraag:quote:Op maandag 26 april 2010 15:45 schreef Bart het volgende:
Die heb je gewoon gehad hoor.
quote:Op maandag 26 april 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Moet er nog iets met de stand gebeuren?
Ah okequote:
quote:Op maandag 26 april 2010 15:50 schreef Mark het volgende:
Dat was volgens mij later, toch?
Gok op Torino
Neem je nou je eigen punt weer weg?quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
Bianca
Och och, het is ook altijd wat met die modjesquote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx, was met zoveel dingen tegelijk bezig
quote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef Neleos het volgende:
Queen - A Day At The Races?
Giethoornuela had toch wat minder aansprekend geklonken.quote:
Stand AKQ deel 1949:quote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
Venezuela
Gecheckt en goed bevonden.quote:
Vertel.quote:Op maandag 26 april 2010 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb de reden gevonden waarom het hier de laatste tijd zo sloom verloopt.
De absurd moeilijke vragen die telkens gesteld worden.quote:
Plus te veel voetbalvragen, plus te veel vragen met een foto en "wie is dit".quote:Op maandag 26 april 2010 18:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De absurd moeilijke vragen die telkens gesteld worden.
Ik volg je helemaal. Waarom moeten die vragen steeds zo moeilijk? Het gaat hier om algemene kennis.quote:Op maandag 26 april 2010 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Plus te veel voetbalvragen, plus te veel vragen met een foto en "wie is dit".
Je gaat me toch niet zeggen dat dit algemene kennis is?quote:Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef tomtomaat het volgende:
Deze is toch niet zo moeilijk. Het antwoord staat al bijna in de vraag....
Nee, dit is zo'n oja-vraagquote:Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef tomtomaat het volgende:
Deze is toch niet zo moeilijk. Het antwoord staat al bijna in de vraag....
Oneens, de vragen zijn goed. Ik weet ook vaak genoeg het antwoord niet, maar je hoort mij ook niet klagen. Plus het hoeft hier niet supersnel te gaan als dat ten koste gaat van het niveau.quote:Op maandag 26 april 2010 18:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik volg je helemaal. Waarom moeten die vragen steeds zo moeilijk? Het gaat hier om algemene kennis.
Deze vraag zeker. Middelbare school kennis.quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat dit algemene kennis is?
Ow, geen probleem. Dan ga ik ook vragen beginnen stellen uit mijn cursussen, gezien die dan aanzien worden als algemene kennis (dus ook voor jullie).quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Deze vraag zeker. Middelbare school kennis.
Je moet een gulden middenweg vinden, en dat is natuurlijk lastig. Zelf heb ik ook liever een beetje tempo, dan dat er een uur lang een vraag staat die ik toch niet weet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oneens, de vragen zijn goed. Ik weet ook vaak genoeg het antwoord niet, maar je hoort mij ook niet klagen. Plus het hoeft hier niet supersnel te gaan als dat ten koste gaat van het niveau.
Ja, of een raadseltje of iets dergelijks...quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet een gulden middenweg vinden, en dat is natuurlijk lastig. Zelf heb ik ook liever een beetje tempo, dan dat er een uur lang een vraag staat die ik toch niet weet.
Maar wat ik wel vervelend vind, is telkens dezelfde soort vraag. Er zijn gewoon echt ontzettend veel voetbal- en wielrenvragen, en vragen met 'wie is deze wazige persoon die drie jaar geleden een keer in het nieuws is geweest op tv gelderland?'. Stel eens een originele vraag, zoals bijvoorbeeld die vraag met die BMW-grilles van mij vorig topic
Mwa, middelbareschoolkennis vind ik wel algemene kennis, die vraag van tomtomaat vind ik niet te moeilijk, ik weet hem alleen niet. Maar grote wereldrivieren vind ik nou niet echt specifieke kennis. De vlag van Kirgizië daarentegen weer welquote:Op maandag 26 april 2010 18:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ow, geen probleem. Dan ga ik ook vragen beginnen stellen uit mijn cursussen, gezien die dan aanzien worden als algemene kennis (dus ook voor jullie).
quote:
Stand AKQ deel 1949:quote:
+1quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oneens, de vragen zijn goed. Ik weet ook vaak genoeg het antwoord niet, maar je hoort mij ook niet klagen. Plus het hoeft hier niet supersnel te gaan als dat ten koste gaat van het niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruit...quote:
Stand AKQ deel 1949:quote:Votown is nu de naam van de studio van de heren en de hoofdsponsor van FC Volendam
Yankee +1quote:
quote:
Basset iddquote:
Een woord dat je zelf bedacht hebt...???quote:Op maandag 26 april 2010 20:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is een divisiefout? Mag ook via een voorbeeld.
Ik heb het dan over het deelgebied logica
Ik vond die rivier ook geen algemene kennis. Blijkbaar begreep je mijn punt niet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef ScottTracy het volgende:
Altijd die absurd moeilijke vragen hier! Daarom gaat het hier zo sloomDit is toch geen algemene kennis?
Je punt was wel duidelijk, dit is echter lachwekkendquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vond die rivier ook geen algemene kennis. Blijkbaar begreep je mijn punt niet.
Blijkbaar begrijp jij dit hele topic niet, maar dat is al maandenlang pijnlijk duidelijkquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vond die rivier ook geen algemene kennis. Blijkbaar begreep je mijn punt niet.
Voor tomtomaat was zijn vraag waarschijnlijk algemene kennis, voor mij dit.quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijp jij dit hele topic niet, maar dat is al maandenlang pijnlijk duidelijk
Soms heb ik het idee dat je hier alleen maar komt om te klagen en te etterenquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd denken aan dit plaatjequote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor tomtomaat was zijn vraag waarschijnlijk algemene kennis, voor mij dit.
Neuh, dan ken je me niet. Vul nu maar gauw die vraag in.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je hier alleen maar komt om te klagen en te etteren
Ik ben niet familiair met het internet taaltje. Wat is een troll?quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd denken aan dit plaatje
[ afbeelding ]
Maar waarschijnlijk snap je dat niet omdat je ECHT denkt dat je gelijk hebt![]()
![]()
Ja, dus bv. De machine is zwaar, de onderdelen zullen dus ook zwaar wegen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef ScottTracy het volgende:
Een fout waarbij men een bevestiging doet bij het geheel en deze automatisch doortrekt naar de onderdelen.
quote:
Stand AKQ deel 1949:quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef ScottTracy het volgende:
Volkert van der G.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
beschermd reservaat?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:40 schreef lubje25 het volgende:
Roelofarendsveen
ik denk t ookquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef tomtomaat het volgende:
en Been ook nog op de achtergrond?
quote:
goed gezien!quote:
Peterquote:
Stand AKQ deel 1949:quote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef Yankee het volgende:
vrienden voor het leven?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Flitspaal het volgende:
Un long dimanche de fiancelles.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef Flitspaal het volgende:
Klein Orkest
Zo dusquote:Op maandag 26 april 2010 23:30 schreef Mark het volgende:
Rekstok, paard, vloer, sprong en brug?
quote:Op maandag 26 april 2010 23:39 schreef lubje25 het volgende:
peter parker
Stand AKQ deel 1949:quote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef nightcowboy het volgende:
Willem Dafoe?
Wie?quote:, de nummer vijf van de kandidatenlijst van de PVV voor de Tweede Kamerverkiezingen, trekt zich terug. Hij is niet langer beschikbaar voor een plek in de Kamer.
Gidi.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:44 schreef Mark het volgende:
Jee, je zou bijna niet zeggen dat datis (zonder hint had ik het niet geraden). Maar ik ben slapen
Je kon niet slapen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:33 schreef Mark het volgende:
Maartje Paumen?
Nee, wel een sportjournalist, maar al overleden. Dit boek wordt vaak als voorbeeld gehanteerd van "hoe het moet"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:37 schreef lubje25 het volgende:
Johan Derksen?
De persoon in kwestie heeft ook een boek over Theo geschrevenquote:
Natuurlijkquote:
Nee maar het heeft wel met Patton te maken.quote:
Oscars is goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:15 schreef erkel het volgende:
Scott won een Oscar voor zijn rol als Patton geloof ik. En Brando ook (iets in die trend?)
Ik welquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef steekbal het volgende:
Volledig wel, weet niet of het goed is...
Hij speelt er ook in meequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
Oh, nee, nog even een toevoeging: Quentin Tarantino heeft From Dusk till Dawn niet geregisseerd, dit was Robert Rodriguez. Het script is echter wel deels van Tarantino.
Dat is met bijna al zijn filmsquote:
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Radetzky Mars?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef slaveloos het volgende:
turks fruit: tieten kont tieten kont, en dat door tita tovenaar
aaai je hebt gelijk, mijn geheugen laat me in de steekquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat is niet Ti Ta Tovenaar/Ton Lensink...
uiteraard! heb het in jaren niet gezien, maar mijn dochtertjes van 5 vinden het prachtig. Was niet verbaasd dat er niks vernaderd was sinds ik jong wasquote:
ja precies tomtomaat +1quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:58 schreef tomtomaat het volgende:
Weense wals?
ST +1quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:21 schreef tomtomaat het volgende:
Il Divio?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Ekseption
Leuk voor een paar nummertjes, maar een heel concert gaat op een gegeven moment op je zenuwen werken...quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:45 schreef ScottTracy het volgende:
PvdA - VVD - GroenLinks?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
dat laatste weet ik wel...dat is Dvorak
Rucebo +1quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef Rucebo het volgende:
Domino Day
Het programma waar heel Nederland over spreekt!
Dat is bij elk SBS-programma zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef Rucebo het volgende:
Het programma waar heel Nederland over spreekt!
quote:
quote:
terwijl het toch 'Oranje Boven' zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:18 schreef tomtomaat het volgende:
van beatrix blond en de andere donker?
juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |