quote:
Stand # 1948quote:
Pas wel op voor niet afgegane landmijnen.....quote:Op maandag 26 april 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
Ik wil nog een keer al die bekende plekken afrijden met de motor, uit Saving Private Ryan, Band of Brothers, enz enz
Van het woord Canine.quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Bart het volgende:
Zal wel 10382x vaker gevraagd zijn, maar:
Waar is de naam van de Canarische eilanden van afgeleid?
Honden inderdaad. Maar niet van canine, maar van Canis, Latijn voor hond. De Romeinen hebben de eilanden namelijk al ontdekt en de naam eraan gegevenquote:
Eigenlijk grendel maar vooruit.quote:
Stand # 1948quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk grendel maar vooruit.![]()
MadMaster +1
Jezelf quoten is zóóóó 2009quote:
Met dezelfde fout in de naam die ik meestal maak... (Thomas i.p.v. Tomas)quote:
ik dacht dat ik op het potloodje had geklikt.quote:
Ik heb ook nog nooit een boek van hem gelezen, zeg ik dan maar gauw als excuusquote:Op maandag 26 april 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dezelfde fout in de naam die ik meestal maak... (Thomas i.p.v. Tomas)
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Conversie?
Krijg ik nu ook 1/5e punt?quote:
Nee...quote:
Maak de puzzel af...quote:Op maandag 26 april 2010 15:02 schreef Mark het volgende:
Een fieldgoal is 3, dat weet ik zeker.
Als een touchdown geen 5 is, dan zal het wle 6 zijn.
En een conversie is 1 of 2 punten.
Maar een safety? Geen idee....
Fieldgoal = een tussen de palen geschoten bal tijdens het regulier spel = 3 puntenquote:
Correctquote:
Geroosterde Club Sandwich met frietquote:Op maandag 26 april 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik besteld als ik bovenstaande geserveerd krijg?
Clubsandwich was voldoende...quote:
Als ik een club sandwich bestel, dan is ie niet geroosterd en zonder friet, dus ik denk: ik zeg het er maar even bijquote:
Inderdaad de bekendste rollenquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |