quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef nightcowboy het volgende:
Wie schreef het boek 'Ronja de roversdochter'?
sociaal als altijd hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Ja ja ja, het moet topic # 1948 zijn, maar anders hebben die modjes geen reet te doen...
wat een idde hequote:
Stond toch weg te rotten, maar volgens mij is dat pretpark ook geen succes.quote:
Heb dat radioverslag van Theo Koomen er nog van.quote:
uiteraard moluks-hollandse belgquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Nina Simone
De line-up van welk festival deze zomer?quote:30 Seconds To Mars 9mm A Day To Remember Airbourne Alice In Chains Alkaline Trio As I Lay Dying Bad Religion Broilers Bullet For My Valentine Cancer Bats Crime In Stereo Crystal Castles Cypress Hill Delphic Die Sterne Dizzee Rascal Dommin Editors Ellie Goulding Escape The Fate Eyes Of Solace Fertig Los! Five Finger Death Punch Foals Gogol Bordello Gossip Halestorm Hammerfall Heaven Shall Burn Hellyeah HIM In Extremo Jan Delay & Disko No. 1 Jay-Z Kamelot Kasabian Kate Nash Kiss Lamb Of God Lazer Lissie Mastodon Motörhead Muse OneRepublic Pendulum Rage Against The Machine Rammstein Rise Against Roman Fischer Slash Slayer Sportfreunde Stiller (unplugged) Stone Sour Sweethead Taking Dawn TBA The Cribs The Damned Things The Hives The Sounds The Storm The Used Them Crooked Vultures Tocotronic Volbeat We Are The Fallen Whitechapel Wolfmother Year Long Disaster You Me At Six Zebrahead
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Ja ja ja, het moet topic # 1948 zijn, maar anders hebben die modjes geen reet te doen...
GVD mijn fout je krijgt toch het punt.quote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Yankee het volgende:
Geen idee, weet alleen Joe Dimaggio maar die speelde Honkbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sinds wanneer is Viola Holt zoveel afgevallen?quote:
Baseballquote:Op zondag 25 april 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD mijn fout je krijgt toch het punt.
Ik heb hem nog gekocht.quote:
Stand # 1948quote:Op zondag 25 april 2010 03:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Viola Holt?
Ik wacht hier welquote:Op zondag 25 april 2010 03:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat antwoord mag ik pas volgende week zaterdag goedkeuren.
Om het te verklappen: Nee.quote:Op zondag 25 april 2010 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik wacht hier wel![]()
Die Bundesliga tip deed me dit antwoord geven. Alpenland?
Dit seizoen wel redelijk veilig.quote:Op zondag 25 april 2010 03:30 schreef lubje25 het volgende:
Frankrijk? Gaat het zo slecht met Saint Germain?
Moet ik anders een nieuwe vraag stellen, want ik begin hetzelfde vermoeden te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 03:53 schreef lubje25 het volgende:
Ierland? Echte gokvraag geworden door mijn gebrek aan kennis.
Heeft Liechtenstein meer dan 8 ploegen in de eredivisie?quote:Op zondag 25 april 2010 10:54 schreef Rucebo het volgende:
Liechtenstein. FC Vaduz speelt in de Zwitserse competitie (geen idee of ze daar verder nog een competitie hebben eigenlijk)...
Dat weet ik dus niet. Ik zal eens zoekenquote:Op zondag 25 april 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft Liechtenstein meer dan 8 ploegen in de eredivisie?
Nou ben ik geen held met voetbal, maar met wiskunde kom ik nog wel aardig weg. Als er 8 profclubs in een eredivisie zouden zijn in Liechtenstein (met 34000 inwoners), dan zouden er gebaseerd op het inwoneraantal in Nederland 16.000.000/34.000*8= 3.764 clubs in Nederland in de eredivisie moeten spelenquote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik zal eens zoeken.
AEK Athene sowieso.quote:
Hearts & Hibernian.quote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Schotland misschien? zou zo gauw geen club uit Edinburg weten.
Ik doe wel een nieuwe dan.quote:Op zondag 25 april 2010 11:48 schreef enilnomrow het volgende:
Volgens mij heb je gelijk, lubje:
http://en.wikipedia.org/w(...)UEFA_countries#Wales
Meer mainstream.quote:Op zondag 25 april 2010 12:10 schreef Yankee het volgende:
Geen idee, Heideroosjes?
Een verborgen pareltjequote:Op zondag 25 april 2010 12:10 schreef belsen het volgende:
Doe Maar, natuurlijk. Eerste album.
Nee, voor het merendeel bagger. Alleen Hé hé en Het leven gaat door/Er verandert niets zijn best goed te noemen.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, voor het merendeel bagger. Alleen Hé hé en Het leven gaat door/Er verandert niets zijn best goed te noemen.
Jep, oftewel een mau.quote:Op zondag 25 april 2010 12:19 schreef enilnomrow het volgende:
Kat!
sorry voor de late reactiequote:
Stand # 1948quote:
Denk even door...quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Koning Willem de tweede?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Gecheckt en goed bevonden.quote:
Zo wel goedquote:
Stand # 1948quote:
quote:
Stand # 1948quote:
Stand # 1948quote:
Stand # 1948quote:
Ik controleer dit niet, dit kan ik verifiëren zonder hulpmiddel.quote:
Stand # 1948quote:
Ik las die boeken altijd in één ruk uit.quote:Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik controleer dit niet, dit kan ik verifiëren zonder hulpmiddel.![]()
![]()
Ja, samequote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik las die boeken altijd in één ruk uit.
Gecheckt en goed!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
nee, je bedoelt de Weasley's
Ja, maar als het goedgekeurd wordt, mag je altijd een nieuwe vraag stellen hoorquote:
Oh, dat had ik niet begrepen.quote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, maar als het goedgekeurd wordt, mag je altijd een nieuwe vraag stellen hoor
Die welquote:Op maandag 26 april 2010 11:31 schreef Bart het volgende:
Artemis.
Correct! Niet te zuipen overigensquote:
Laat het de Turken maar niet horen dat Raki vooral in Griekenland geconsumeerd wordtquote:
Ben er ook geen liefhebber vanquote:
Jij bent vast een fan van Bootsquote:
Stand # 1948quote:
Vietnam?quote:Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Van welk land is dit de vlag?
[ afbeelding ]
Stand # 1948quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef steekbal het volgende:
keulen
quote:Op maandag 26 april 2010 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Pilsner?
Dat heeft meer de kleur van Champagnepils.....quote:
Weet ik, maar mijn kennis van Duitse bieren is niet zo groot.quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heeft meer de kleur van Champagnepils.....
Ah misschien een ideetje voor een AKQ meet.... Duitse Bierkennis een beetje opkrikken.....quote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn kennis van Duitse bieren is niet zo groot.
Dat is 'emquote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Kölsch?
Dat vervolgvraag deed het hem.quote:
Dog the Bounty Hunter idd.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn die bountyhunters van zo'n serie op Discovery o.i.d.
Roger in Family Guy ook.quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Mark het volgende:
Oh, die "dog" waar Cartman een parodie op gemaakt had?
Yep mevrouw is uitgerust met airbags.....quote:
quote:
Stand # 1948quote:
Pas wel op voor niet afgegane landmijnen.....quote:Op maandag 26 april 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
Ik wil nog een keer al die bekende plekken afrijden met de motor, uit Saving Private Ryan, Band of Brothers, enz enz
Van het woord Canine.quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Bart het volgende:
Zal wel 10382x vaker gevraagd zijn, maar:
Waar is de naam van de Canarische eilanden van afgeleid?
Honden inderdaad. Maar niet van canine, maar van Canis, Latijn voor hond. De Romeinen hebben de eilanden namelijk al ontdekt en de naam eraan gegevenquote:
Eigenlijk grendel maar vooruit.quote:
Stand # 1948quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk grendel maar vooruit.![]()
MadMaster +1
Jezelf quoten is zóóóó 2009quote:
Met dezelfde fout in de naam die ik meestal maak... (Thomas i.p.v. Tomas)quote:
ik dacht dat ik op het potloodje had geklikt.quote:
Ik heb ook nog nooit een boek van hem gelezen, zeg ik dan maar gauw als excuusquote:Op maandag 26 april 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dezelfde fout in de naam die ik meestal maak... (Thomas i.p.v. Tomas)
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Conversie?
Krijg ik nu ook 1/5e punt?quote:
Nee...quote:
Maak de puzzel af...quote:Op maandag 26 april 2010 15:02 schreef Mark het volgende:
Een fieldgoal is 3, dat weet ik zeker.
Als een touchdown geen 5 is, dan zal het wle 6 zijn.
En een conversie is 1 of 2 punten.
Maar een safety? Geen idee....
Fieldgoal = een tussen de palen geschoten bal tijdens het regulier spel = 3 puntenquote:
Correctquote:
Geroosterde Club Sandwich met frietquote:Op maandag 26 april 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik besteld als ik bovenstaande geserveerd krijg?
Clubsandwich was voldoende...quote:
Als ik een club sandwich bestel, dan is ie niet geroosterd en zonder friet, dus ik denk: ik zeg het er maar even bijquote:
Inderdaad de bekendste rollenquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |