Heeft Liechtenstein meer dan 8 ploegen in de eredivisie?quote:Op zondag 25 april 2010 10:54 schreef Rucebo het volgende:
Liechtenstein. FC Vaduz speelt in de Zwitserse competitie (geen idee of ze daar verder nog een competitie hebben eigenlijk)...
Dat weet ik dus niet. Ik zal eens zoekenquote:Op zondag 25 april 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft Liechtenstein meer dan 8 ploegen in de eredivisie?
Nou ben ik geen held met voetbal, maar met wiskunde kom ik nog wel aardig weg. Als er 8 profclubs in een eredivisie zouden zijn in Liechtenstein (met 34000 inwoners), dan zouden er gebaseerd op het inwoneraantal in Nederland 16.000.000/34.000*8= 3.764 clubs in Nederland in de eredivisie moeten spelenquote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik zal eens zoeken.
AEK Athene sowieso.quote:
Hearts & Hibernian.quote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Schotland misschien? zou zo gauw geen club uit Edinburg weten.
Ik doe wel een nieuwe dan.quote:Op zondag 25 april 2010 11:48 schreef enilnomrow het volgende:
Volgens mij heb je gelijk, lubje:
http://en.wikipedia.org/w(...)UEFA_countries#Wales
Meer mainstream.quote:Op zondag 25 april 2010 12:10 schreef Yankee het volgende:
Geen idee, Heideroosjes?
Een verborgen pareltjequote:Op zondag 25 april 2010 12:10 schreef belsen het volgende:
Doe Maar, natuurlijk. Eerste album.
Nee, voor het merendeel bagger. Alleen Hé hé en Het leven gaat door/Er verandert niets zijn best goed te noemen.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, voor het merendeel bagger. Alleen Hé hé en Het leven gaat door/Er verandert niets zijn best goed te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |