Je punt was wel duidelijk, dit is echter lachwekkendquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vond die rivier ook geen algemene kennis. Blijkbaar begreep je mijn punt niet.
Blijkbaar begrijp jij dit hele topic niet, maar dat is al maandenlang pijnlijk duidelijkquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vond die rivier ook geen algemene kennis. Blijkbaar begreep je mijn punt niet.
Voor tomtomaat was zijn vraag waarschijnlijk algemene kennis, voor mij dit.quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijp jij dit hele topic niet, maar dat is al maandenlang pijnlijk duidelijk
Soms heb ik het idee dat je hier alleen maar komt om te klagen en te etterenquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd denken aan dit plaatjequote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor tomtomaat was zijn vraag waarschijnlijk algemene kennis, voor mij dit.
Neuh, dan ken je me niet. Vul nu maar gauw die vraag in.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je hier alleen maar komt om te klagen en te etteren
Ik ben niet familiair met het internet taaltje. Wat is een troll?quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd denken aan dit plaatje
[ afbeelding ]
Maar waarschijnlijk snap je dat niet omdat je ECHT denkt dat je gelijk hebt![]()
![]()
Ja, dus bv. De machine is zwaar, de onderdelen zullen dus ook zwaar wegen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef ScottTracy het volgende:
Een fout waarbij men een bevestiging doet bij het geheel en deze automatisch doortrekt naar de onderdelen.
quote:
Stand AKQ deel 1949:quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef ScottTracy het volgende:
Volkert van der G.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
beschermd reservaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |