Ja, want dat was al niet te zien in de nieuwe promo of zoquote:
Tunesiequote:Gaan de meeste theorieën niet over de mythologie? De makers zeggen namelijk regelmatig dat ze de ontwikkeling van de personages belangrijker vinden.
Tenminste, ik heb nog niet veel theorieën gelezen die proberen te voorspellen waar de personages naar toe gaan.
Dan is het dus, one way or another, een spoiler.quote:Op maandag 26 april 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want dat was al niet te zien in de nieuwe promo of zo
Duidelijk een schwalbe.quote:
Maar niet een nieuwequote:Op maandag 26 april 2010 13:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan is het dus, one way or another, een spoiler.
Mwoah, zie ze er wel voor aan om een kleine hint in het plaatje te stoppen.quote:
Volgens mij vinden ze het des te leuker om ook de foutieve theorieën af en toe toch hun tijd te geven in hun 'spoilers'.quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mwoah, zie ze er wel voor aan om een kleine hint in het plaatje te stoppen.
Al was het maar de alien achter Carlton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de pilot lag Jack tussen de bamboe. Toen hij met Ajira terugvloog naar het eiland, landde hij ook in de bamboe en was er achter de bamboe dat water waar Hurley in was geland. Misschien gaan ze daar wel terug naartoe een dezer afleveringen?
Maar het is niet zo'n erge spoiler!quote:Op maandag 26 april 2010 13:31 schreef Symer het volgende:
Nee, te veel last van m'n spoilofobie helaas.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:29 schreef Bragi het volgende:
Iemand mijn puzzelpost nog gelezen en daar iets (zinnigs) over te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Die uit de strip kwam van Walt. Ik denk dat de strip van Walt de key isquote:Op maandag 26 april 2010 13:36 schreef Oksel het volgende:
Smokey is een ijsbeer.
QFT. Zes jaar duurt die serie al, en wachten we op een verklaring. Dan zullen de laatste vier weken ook nog wel kunnen.quote:Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef planethugo het volgende:
ik heb het ondertussen wel gehad met al die theorieën, over een paar weken weten we wat die waard waren
Omdat er anders teveel tijd zou zitten tussen de een-na-laatste epi en de finale, aangezien de finale op een zondag wordt uitgezonden.quote:Op maandag 26 april 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
Waarom was die pauze eigenlijk. Om nog meer te hypen?
quote:Op maandag 26 april 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
Waarom was die pauze eigenlijk. Om nog meer te hypen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef Symer het volgende:
[..]
De finale is verschoven naar een zondag (ze hopen op meer kijkers dan). Dan zou er een gat van 11 dagen zitten tussen de een-na-laatste aflevering en de finale wat dodelijk is voor het momentum. Dus schuift die aflevering een week op, net als de rest van de afleveringen in mei en komt er een gat in april ergens, volgende week dus (zo'n gat laten vallen in mei kunnen ze zich niet veroorloven omdat de kijkcijfers dan belangrijker zijn dan de kijkcijfers in april).
Tl;dr: om het geld.
Wat een kutreden danquote:Op maandag 26 april 2010 13:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Omdat er anders teveel tijd zou zitten tussen de een-na-laatste epi en de finale, aangezien de finale op een zondag wordt uitgezonden.
Ofzo.
quote:
Maar May-sweeps dan?quote:Op maandag 26 april 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een kutreden dan
Op dinsdag de op een na laatste uitzenden, de zondag erna meteen de finale, opgelost. Kortere periode zelfs
Hyping the end dus
was dan een week later begonnen met S06E01quote:Op maandag 26 april 2010 14:00 schreef Symer het volgende:
Maar May-sweeps dan?
Kate.quote:
http://eztv.it/showlist/quote:Op maandag 26 april 2010 15:06 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand nog tips als ik in een duister gat val qua wekelijkse series? Opvolgers anyone?
Fringe vind ik wel redelijk in het straatje passen (ook bedacht door JJ).quote:Op maandag 26 april 2010 15:06 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand nog tips als ik in een duister gat val qua wekelijkse series? Opvolgers anyone?
Lindeloff en Abrams?quote:Op maandag 26 april 2010 15:38 schreef Mirel het volgende:
Die foto van Lindeloff en Abrams is gewoon geësceneerd. Dat mag wel duidelijk wezen.
Fringe.quote:Op maandag 26 april 2010 15:06 schreef Jaytonism het volgende:
Bah nee, dat is echt te slecht. Kijk ik nog liever Charmed,quote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Supernatural vind ik met name de latere seizoenen ook erg de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Bij jou thuis toch?quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Lost events in NL? Waar de finale wordt getoond met bier erbij enzo?
http://twitter.com/damonlindelofquote:We wrapped the Pilot on my birthday. Bender called at 6 AM to say the finale is completed exactly six years later. The circle closes.
2:17 PM Apr 24th via TwitBird iPhone
quote:Op maandag 26 april 2010 19:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Komt Jack's vader Christian Shepard nog terug dit seizoen? Het antwoord is vrijgegeven in een recente spoiler.Mijn gepatenteerde theorie: Christian = Aaron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Ben ik ook wel benieuwd naar idd.quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Lost events in NL? Waar de finale wordt getoond met bier erbij enzo?
Dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 26 april 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:
Ik zie sowieso al die wazige theorieën nooit. Ik kijk gewoon de serie, vind het af en toe te vaag geweest, maar denk er niet over na.
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 15:38 schreef Mirel het volgende:
Die foto van Lindeloff en Abrams is gewoon geësceneerd. Dat mag wel duidelijk wezen.
quote:
Dat ging even fout met quoten. Nu is het veranderd.quote:
o dat zou wel gaaf zijnquote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Zhenar het volgende:
heb t ook paar afleveringen aangekeken, idd van het kaliber charmed, weinig boeiendquote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bah nee, dat is echt te slecht. Kijk ik nog liever Charmed,.
Ik had nog goede hoop voor FlashForward na de pilot, maar vanaf daar ging het keihard bergafwaarts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb t ook paar afleveringen aangekeken, idd van het kaliber charmed, weinig boeiend
Waarschijnlijk heb je het dan over de eerste seizoenen. In dat geval kan ik het redelijk met je eens zijn, hoewel ik het dan nog steeds beter vind danquote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bah nee, dat is echt te slecht. Kijk ik nog liever Charmed,.
Charmed is wel degelijk erg leuk! Een van mijn lievelingsseries. Natuurlijk is Lost net een stapje hoger maar Charmed is zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het dan over de eerste seizoenen. In dat geval kan ik het redelijk met je eens zijn, hoewel ik het dan nog steeds beter vind danCharmed
.
Vanaf seizoen 4 vind ik de kwaliteit echt heel goed. En dat zeg ik niet zomaar.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:38 schreef satecl het volgende:
Ik loop nog een half seizoen achter bij Heroes... tijd om dat dan maar weer in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |