*hier posten is oranje worden*quote:
19 augustus.quote:
Dat graag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Met nieuwe tag, jewaidsquote:
Ik ookquote:
Jammer.quote:
Nu oranje blijven of geen oranje. Kost nogal wat tijd om al die rechtengroepen steeds te openen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Maanvis het volgende:
Doe mij dat kleurtje. Dan heb ik het tot zaterdag en dan mag het weer weg, dan vraag ik het wel weer aan als het WK begint
.
Klinkt goed.quote:
Je krijgt wel een keer een biertje van me, okayquote:Op maandag 26 april 2010 10:11 schreef Biogarde het volgende:
Nu oranje blijven of geen oranje. Kost nogal wat tijd om al die rechtengroepen steeds te openen.
ik dank u!quote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef Biogarde het volgende:
Geloof dat we weer bij zijn.
L&M heeft dat ook alquote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Naast die PallMall Pakje van oranje peuken mag dit er oowk wel bij:D
ik wil ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef Roadtoad het volgende:
Cooooooooooooooooooooool.... kleur in mijn fokleven! Mag ik?
Nee, als Nederland uit het WK wordt geknikkerd gaat het oranje meteen weer weg.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
Oranje is al mijn lievelingskleur, dus nu helemaal!
Blijft de kleur ook NA het WK? Dan wil ik hem graag behouden (wat Nederland ook doet)...
Ok jammer. Toch dank voor de actie.quote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als Nederland uit het WK wordt geknikkerd gaat het oranje meteen weer weg.
Als we wereldkampioen worden laten we 'm misschien nog even staan
Neej dat gaat te ver, jij mag nietquote:
Tnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |