|He, O.us is een oranjefan, dat waardeer ik, desondanks je een Marokkaan bent die in bed poept tijdens sex.quote:Op zondag 25 april 2010 14:31 schreef o.us het volgende:
Wat een godinquote:Op zondag 25 april 2010 15:29 schreef The_Verve het volgende:
Alena ¦eredová (vrouw van Gianluigi Buffon, Italië).
[ afbeelding ]
Ook?quote:Op zondag 25 april 2010 14:52 schreef VatosLoco het volgende:
Allemaal mooie vrouwen, als de voetballertjes niet zo succesvol waren, dan liepen de meeste ook rond met een gedrochtwat geld allemaal voor je kan doen.
Wat slecht gephotoshoptquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef The_Verve het volgende:
Karembeu ook. Al is hij inmiddels gestopt met voetballen.
Adriana Sklenarikova.
[ afbeelding ]
En dat bij zo'n kerel.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:11 schreef Teteteterek het volgende:
al die burgerlijke dozen bij die Nederlanders
Geld, geld, geldquote:Op maandag 26 april 2010 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
de meeste voetballers hebben mooie vrouwen
tja de nederlandse voetballers wat moet zeggen?
op Wesley en Rafael na
dat is wel het goeie antwoordquote:
Moh, moh, beetje magertjes en beetje platjes hm.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Van Crouch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ie goed
[ afbeelding ]
Crouch is in ieder geval realistisch:quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Van Crouch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ie goed
[ afbeelding ]
Wat doe je nou, nu is ze nog heter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moh, moh, beetje magertjes en beetje platjes hm.
Vrouw ban Buffon is wel leuk, jammer dat hij extreem-rechts is, zegt misschien ook wat over haar.
die Messi heeft het ook goed voorelkaar gekregenquote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef popolon het volgende:
Landon Donovan
[ afbeelding ]
Messi
[ afbeelding ]
Prachtige ogen zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Van Crouch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ie goed
[ afbeelding ]
Kleine vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef knnth het volgende:
Ze is ook nog eens kleiner dan hij
[ afbeelding ]
Jij denkt dat die tientallen miljoenen in 1 jaar op zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Terreros85 het volgende:
Ach, als de voetballers stoppen met spelen is de relatie ook binnen een jaar over.
Fijn voor z'n vriendin om haast letterlijk door je vriend een golddigger genoemd te worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Crouch is in ieder geval realistisch:
Op de vraag 'Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was?', antwoordde Crouch eens gevat: "een maagd”.
Wat is het probleem, voetballers zijn toch ook chersonissostypes!quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef knnth het volgende:
Ik vind ze niet allemaal echt lelijk, sommigen gaan nog wel maar het is wel een beetje sletterig allemaal.
Je zal tussen de spelersvrouwen niet snel (ze zijn er wel) een elegante dame vinden, het zijn bijna allemaal van die chersonissostypes
Ik kan geen foto vinden maar ik vind de vriendin van David Mendes da Silve een mooie vrouw!
Ik ben in de warhttp://www.nps.nl/page/detail/779524
Ik denk dat in die kringen golddigger geen slechte benaming meer is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij denkt dat die tientallen miljoenen in 1 jaar op zijn?
[..]
Fijn voor z'n vriendin om haast letterlijk door je vriend een golddigger genoemd te worden.
Argentijnse vrouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef honda1990 het volgende:
Nu weet ik het zeker inzaghi scoort echt altijd en overal
Hoe krijgt die lelijke engnek dát nou weer voor elkaar!quote:
Kaka is toch extreem gelovig en wil na zijn carriere priester worden toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. Kaka
Zou een erg vroom stelletje zijn als ik de verhalen mag geloven.
Heldquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de vraag 'Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was?', antwoordde Crouch eens gevat: "een maagd”.
Zo megalelijk issie toch ook weer nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inzaghi na per ongeluk een schot van richting veranderd te hebben, to-taal buiten z'n weten in, wat leidt tot een goal:quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens.Inzaghi heeft zijn leven gewoon goed gepland. Eerst en al scoort de meester afwerker, het fenomeen, altijd en overal en dan heeft hij ook nog eens een werkelijk verbluffend mooie dame aan zijn zijde.
Inzaghi, beter en grootser dan welke afmaker dan ook, Inzaghi is God himself
Doe maarquote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Of zal ik em croppen zonder Sweinsteiger
Iedereen is op uiterlijk gefocussed. Vooral het prototype "mooie vrouw".quote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Of ze zijn juist totaal niet oppervlakkig en niet zo op uiterlijk gefocussed als het om hun partner gaat..Ik verwacht het niet ofzo, maar om dat uit te sluiten is net zo oppervlakkig..
Nee. Jij bent kinderlijk naďef.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Dat is een beetje oppervlakkig..Beetje hypocriet om haar van iets te beschuldigen terwijl je zelf 100% uitgaat van uiterlijk.
Ik ontken het dus totaal niet hoor, maar je snapt wel hoe krom het is hopelijk
Niets geld voor "iedereen."quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Iedereen is op uiterlijk gefocussed. Vooral het prototype "mooie vrouw".
In dit geval lijkt het me gerechtvaardigd dat ik me generaliserend uitdruk.quote:
Jij bent gewoon dom. Is dat ook een optie?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bullshit. Ik zeg alleen maar dat jij net zo oppervlakkig bent als zij en dat dit hypocriet is. Nergens ontken ik dat het golddiggers zijn. Gelukkig zijn je argumenten wel goed.![]()
Dat zal het zijn ja. Simpele ziel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dom. Is dat ook een optie?
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek verricht?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me gerechtvaardigd dat ik me generaliserend uitdruk.
Want over het algemeen genomen is het zo. Vooral bij dit type vrouw.
Jij ontkent het?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek verricht?
Yep. Smaken verschillen zo ontzettend. Uiteraard speelt uiterlijk een rol, maar jij zegt dat het type 'mooie vrouw' voor alle mannen een rol speelt en vice versa. En dat is gewoon niet zo. Ooit gehoord van 'liefde maakt blind'?quote:
Dat mag jij misschien betwijfelen, maar zo werkt het inderdaad (helaas).quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bovendien, als we jouw theorie volgen zal iemand met ernstige brandwonden dus nooit meer liefde vinden.
Indien hij geld had, was dit vast niet het geval geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat mag jij misschien betwijfelen, maar zo werkt het inderdaad (helaas).
Laatst een lilliputter op BNN, die ze een dag volgden (Valerio in "je zult het maar hebben"). Een hele leuke frisse gozer, met een leuk gezicht. Maar hij had op z'n 35'ste nog steeds geen sex gehad. Geen vrouw die er naar omkeek. Dat onderstreept mijn stelling.
Omdat uiterlijk voor de eerste aantrekkingskracht zorgt. Innerlijk doet de rest. Soms na een lach, soms na de eerste woorden, soms pas na 3 maanden.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Indien hij geld had, was dit vast niet het geval geweest.
Sommigen vallen op uiterlijk, anderen op geld. Wat is het verschil? Beiden hebben in principe niks met de persoonlijkheid te maken, enkel dat deze voetballers er nog werkelijk iets voor hebben moeten doen.
Waarom is het vreemd wanneer een vrouw enkel vanwege het geld op je valt en een vrouw die enkel op je valt vanwege je uiterlijk niet?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef LePoo het volgende:
[..]
Inzaghi na per ongeluk een schot van richting veranderd te hebben, to-taal buiten z'n weten in, wat leidt tot een goal:
[ afbeelding ]
![]()
Altijd en overal willen scoren, alles opeisen, perfecte drive voor zo een afmaker als hem.
U zegt, wij draaien:quote:
Eens. Maar goed, ik plaatste het plaatje gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:56 schreef LeNick het volgende:
Ze mag langskomen, maar ik heb betere in dit topic gezien.
quote:
Ilary Blasi.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
U zegt, wij draaien:
De vrouw van Totti.![]()
[ afbeelding ]
Ze krijgt een bonuspunt voor haar 'Mia Wallace'-kapsel.quote:
Opgezocht:quote:Op donderdag 29 april 2010 04:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das gewoon de eerste waar ik spontaan verliefd op word
![]()
Kaka is in ieder geval streng gelovig, dus dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. Kaka
Zou een erg vroom stelletje zijn als ik de verhalen mag geloven.
nee toch die ging met Wayne Bridge alleen wist ze niet eens wat voor werk die hadquote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef bascross het volgende:
Dit is toch de nieuwe van Ronaldo?
[ afbeelding ]
Dat is alweer oud nieuws geloof ik. Het laatste nieuws is dat Ronaldo met haar gaat.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef TTD het volgende:
[..]
nee toch die ging met Wayne Bridge alleen wist ze niet eens wat voor werk die had
Intelligent zijn telt ook mee idd, maar puur qua knapheid is de vrouw van Inzaghi één der knapsten uit het voetbalwereldje.quote:Op donderdag 29 april 2010 04:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ilary Blasi.![]()
Ik vind haar niet zo mooi, maar ze schijnt wel heel intelligent te zijn.
iddquote:Op donderdag 29 april 2010 17:49 schreef de_huig het volgende:
ik ben benieuwd wie mevrouw schweinsteiger nog gaat overtreffen
Dat zou best kunnen ja, de echte liefde is er zeker bij spelersvrouwen wiens man bv bij Omniworld of Telstar spelenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Chooselife het volgende:
Het is toch de ironie, dat dit vrouwen zijn die deze kerels feitelijk totaal onaantrekkelijk (objectief gezien lelijk, vooral Schweinsteiger, Crouch etc.) vinden en puur voor de status en het geld gaan. Dit is geen liefde, geen fysieke aantrekkingskracht. Dit is één groot farce, gebaseerd op geld.
Buitengewoon lachwekkend. Ik minacht dat hele zooitje. De domheid regeert.
Is een relatie puur gebaseerd op alleen fysieke aantrekkingskracht dan meer waard dan een die gebaseerd is op geld en aanzien?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Chooselife het volgende:
Het is toch de ironie, dat dit vrouwen zijn die deze kerels feitelijk totaal onaantrekkelijk (objectief gezien lelijk, vooral Schweinsteiger, Crouch etc.) vinden en puur voor de status en het geld gaan. Dit is geen liefde, geen fysieke aantrekkingskracht. Dit is één groot farce, gebaseerd op geld.
Wat een mooie grote ........... ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 06:21 schreef TLC het volgende:
Ik kan op Google geen foto van Zahia Dehar vinden, die doet zo'n beetje het hele Franse elftal
Brrrr... dit vind ik wel zo'n beetje de engste die tot nu toe voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, speelt Steve Lovell dan voor het Engelse nationale elftal en gaat hij mee naar Zuid-Afrika?quote:
Steve Lovell wacht zelfs nog op zijn eerste optreden voor Engeland.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh, speelt Steve Lovell dan voor het Engelse nationale elftal en gaat hij mee naar Zuid-Afrika?
Het ging toch over spelersvrouwenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh, speelt Steve Lovell dan voor het Engelse nationale elftal en gaat hij mee naar Zuid-Afrika?
Le-zen.quote:
Leuk vrouwtje om eens een bakje koffie mee te leuteren.quote:
AMAI, ja met hoofdletters.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Brandner wag Basti Schweinsteiger nakend
En vandaag een nieuwe fotoshoot
[ afbeelding ]
ik denk velen ook gewoon op geldquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:48 schreef PPWB84 het volgende:
Het bewijs dat vrouwen niet op uiterlijk vallen is weer geleverd.
Vooral Nigel de Jongquote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef quePutada het volgende:
Ik vind de Nederlandse voetballers er maar bekaaid af komen eigenlijk
Als je er een beetje goed verzorgd en representatief uitziet en leuk/gezellig bent om mee om te gaan is het best mogelijk een dame te vinden van het niveau "voetbal-vrouw" zoals hier getoond. Een beetje vertrouwen scoort bijna net zo hoog als een flinke berg met geld en roem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:48 schreef PPWB84 het volgende:
Het bewijs dat vrouwen niet op uiterlijk vallen is weer geleverd.
Mee eens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed verzorgd en representatief uitziet en leuk/gezellig bent om mee om te gaan is het best mogelijk een dame te vinden van het niveau "voetbal-vrouw" zoals hier getoond. Een beetje vertrouwen scoort bijna net zo hoog als een flinke berg met geld en roem.
Dat is niet de vriendin van Essien. Mocht 'ie willen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:40 schreef Torrio het volgende:
Vriendin van Essien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crouch is helemaal niet zo lelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Chooselife het volgende:
Foto's or it didn't happenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed verzorgd en representatief uitziet en leuk/gezellig bent om mee om te gaan is het best mogelijk een dame te vinden van het niveau "voetbal-vrouw" zoals hier getoond. Een beetje vertrouwen scoort bijna net zo hoog als een flinke berg met geld en roem.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef kevvv het volgende:
tvp
* kevvv gaat snel een bal zoeken en oefenen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van blond maar dat shirt doet het hem gewoonOverigens goed topic.
Ajbquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van blond maar dat shirt doet het hem gewoonOverigens goed topic.
http://www.net5.nl/web/show/id=1029846/langid=43quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij komt er woensdag ook een programma van de nederlandse voetbal vrouwen en 1 of ander project in Afrika
uhm als jij het zegtquote:
Moest toch even opzoeken met wie ze getrouwd is... Steve Lovell Partick Thistle FC in Schotland haha.quote:
Wat wil je ook met zoveel geld.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef onzinnet2 het volgende:
Goed initiatief dit topicDe meeste van die spelers hebben het maar goed voor elkaar...
geld praat jongequote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef onzinnet2 het volgende:
Goed initiatief dit topicDe meeste van die spelers hebben het maar goed voor elkaar...
Zei de vrouw van van Persie nog tegen de vrouw van Velthuizen: "mijn man verdient 20 keer zo veel als jouw man?"quote:Op zondag 23 mei 2010 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=1029846/langid=43
Dit ja, met de vrouwen/vriendinnen van Van Persie, Schaars, Velthuizen, De Jong en Jaliens.
Daar vind ik de vriendin van Nigel, Wynona overigens wel knap
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zei de vrouw van van Persie nog tegen de vrouw van Velthuizen: "mijn man verdient 20 keer zo veel als jouw man?"
Nee want Bouchra deugt wél.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zei de vrouw van van Persie nog tegen de vrouw van Velthuizen: "mijn man verdient 20 keer zo veel als jouw man?"
En terecht. Elke man is jaloers op zulke lekkere cadetjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef BB-King het volgende:
Topictitel alsjeblieft veranderen in spelershoeren aub.
Ja, ik ben jaloers.
Ze heeft daarbij nog een leuk koppie. Zolang het karakter en uiterlijk goed zijn van je vrouw, mag je als man niet klagen vind ik.quote:
Goddomme zeg, over haar wil je 66 keer op een dag.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef rijstwafel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De (ex)vrouw van Ashley Cole
die kerel boeit me geen fuck, hoe heet ze?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Duits International Sami Khedira en zijn vriendin zijn uit elkaar![]()
[ afbeelding ]
Tsja, grote tieten, maar voor de rest?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vriendin van keeper Tim Wiese (Dui) Werder Bremen
[ afbeelding ]
Echt een Don&Ad typequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, grote tieten, maar voor de rest?
Hehe.quote:
Ze heeft inkijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vriendin van keeper Tim Wiese (Dui) Werder Bremen
[ afbeelding ]
Zoek dat lekker zelf uit hondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:44 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
die kerel boeit me geen fuck, hoe heet ze?
als je die opmerking al als een aanval op jouw persoontje beschouwt is er iets ernstigs mis met je kleuterquote:
Best lekker wijf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:11 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
als je die opmerking al als een aanval op jouw persoontje beschouwt is er iets ernstigs mis met je kleuter![]()
'opmerking is te laag'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
![]()
Niet op mijn persoontje , schele giraf.
Op mijn bijdrage aan dit topic
Jouw opmerking is te laag
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Inzaghi, beter en grootser dan welke afmaker dan ook, Inzaghi is God himself
Zenden's chick op plek 11.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Happel het volgende:
De 50 mooiste spelersvrouwen allertijden.
Zitten wat pareltjes tussen.
Ik vind het maar een magere apekop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef rubje het volgende:
zekers maar ondanks alles vind ik wel dat Sylvie vd Vaart de oranje dress heel veel goeds doet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar wel een kort pittig kapsel!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vind het maar een magere apekop.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef geertp het volgende:
Nog zo'n lijstje. Yolanthe hier op 2.
http://hubpages.com/hub/W(...)-hottest-girlfriends
Heul niet toch?quote:They married in april of this year.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jawel, maar het grote feest moet nog komen
quote:Op 7 april 2010 zijn zij voor de Nederlandse wet getrouwd. Om ook in Nederland als echtpaar door het leven te kunnen gaan, maakten zij in Amsterdam hun huwelijk al officieel. Op 17 juli 2010 geeft het koppel elkaar pas echt het ja-woord in Italië.
Ahquote:
Kan dat hoofd niet echt knap vindenquote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Adelante het volgende:
Net zo'n succes als het vorige deel hopelijk met het EK 2008 (link)
[ afbeelding ]
Mevrouw del Piero
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Playmate en Powned-vaandeldraagster Dories Rose schijnt de nieuwe vlam van Affelay te zijn
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-met-playmate.dhtmlquote:AMSTERDAM - PSV-speler en Oranje-international Ibrahim Afellay heeft een relatie met playmate Dorien Rose. Het tweetal is al enkele maanden bij elkaar.
Dat meldt De Telegraaf. ,,Ze gaan al een aantal maanden met elkaar", bevestigt een bron tegenover het dagblad.
,,Dorien en Ibrahim hebben elkaar leren kennen bij wederzijdse vrienden. Hij was laatst ook al op het Playmate-feestje in Club Rex in Hilversum, maar toen heeft hij zich erg op de achtergrond gehouden."
Ik weet niet, ik vind hem altijd zo'n keurige jongen op tv, volgens mij ook gelovig, en dan met zo'n sloerie...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-met-playmate.dhtml
Waarom geloof je het niet?
Mwoah. Als hij zijn voetbaltalenten niet had, dan hing hij denk ik op straat rond.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind hem altijd zo'n keurige jongen op tv, volgens mij ook gelovig, en dan met zo'n sloerie...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah. Als hij zijn voetbaltalenten niet had, dan hing hij denk ik op straat rond.
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Afellay een keurige jongen.Typische hangjongere die de term ''rel-Marokkaan'' is ontlopen door zijn voetbalcarričre.
Nog een keer om dat ze verschrikkelijk lekker isquote:Op zondag 25 april 2010 15:29 schreef The_Verve het volgende:
Alena ¦eredová (vrouw van Gianluigi Buffon, Italië).
Die lijst is echt te random. Ben het alleen eens met degene die op Nr. 1 staatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Happel het volgende:
De 50 mooiste spelersvrouwen allertijden.
Zitten wat pareltjes tussen.
wat een jaloeziequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Afellay een keurige jongen.Typische hangjongere die de term ''rel-Marokkaan'' is ontlopen door zijn voetbalcarričre.
Kim Holland toch niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef Monco10 het volgende:
Wie was eigenlijk dat blonde sletje bij Ik hou van Holland, Kim heette ze.
Ook een spelersvrouw ?
Volgens mij zit er copyright op die foto'squote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef Jenn11 het volgende:
Gisteren bij de wedstrijd: (watermerk)
Yolanthe met Jessey Sneijder
[ afbeelding ]
Bouchra van Persie en zoontje (lijkt echt op Robin!)
[ afbeelding ]
Maddy Huntelaar
[ afbeelding ]
Sylvie & Yolanthe
[ afbeelding ]
Charlotte-Sophie Heitinga
[ afbeelding ]
Sabia Boulahrouz & Winonah de Jong
[ afbeelding ]
Joyce Ooijer & Gertrude Kuijt
[ afbeelding ]
Zo, even weer flink wat foto's in dit topic
Ik ben wel benieuwd wie ze gemaakt heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Volgens mij zit er copyright op die foto's
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef Happel het volgende:
Zeven spelersvrouwen, die meewerken aan een spot van Umbro.
Leuk hoorquote:
Leo Vogelzang.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie ze gemaakt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leo Vogelzang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
Niks mis meequote:
Klopt!JA idd hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toch de zus van Zenden? Liever haar dan d'r broer.
Zeg dat wel. Jezus zeg, heerlijke dames er bij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef bascross het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)ouwelijk-schoon.html
Geen spelersvrouwen, maar wel wk vrouwen. Ziet er goed uit.
Vooral die van Frankrijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Jezus zeg, heerlijke dames er bij.
Jij hebt er ook kijk op.quote:
Als je een rijke voetballer bent moet je daar gaan kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Jezus zeg, heerlijke dames er bij.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 03:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je een rijke voetballer bent moet je daar gaan kijken
Ja precies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef bascross het volgende:
Ik zie dat die gast 21 is, hij lijkt wel 12.
Wannabe Angelina Jolie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin ?? Van Affalay ?
Teringquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Dayshine het volgende:
Even een post van mij crossposten uit een ander topic over de vriendin van Schweinsteiger, maar zeker de moeite waard.
Alstublieft heren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron voor de liefhebber http://sportsillustrated.(...)ting/sarah-brandner/
Angelina Jolie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Playmate en Powned-vaandeldraagster Dories Rose schijnt de nieuwe vlam van Affelay te zijn
Inderdaad lelijk wijfquote:
quote:
Ze lijkt een beetje op Kelly van Big Brotherquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Dayshine het volgende:
Even een post van mij crossposten uit een ander topic over de vriendin van Schweinsteiger, maar zeker de moeite waard.
Alstublieft heren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron voor de liefhebber http://sportsillustrated.(...)ting/sarah-brandner/
Je hebt het topic niet gelezen hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Wat te denken van Peter Crouce![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet verkeerd voor zo\n Crouch![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |