abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80814601
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Of ze zijn juist totaal niet oppervlakkig en niet zo op uiterlijk gefocussed als het om hun partner gaat..Ik verwacht het niet ofzo, maar om dat uit te sluiten is net zo oppervlakkig..
Iedereen is op uiterlijk gefocussed. Vooral het prototype "mooie vrouw".
pi_80814958
Dat is een beetje oppervlakkig..Beetje hypocriet om haar van iets te beschuldigen terwijl je zelf 100% uitgaat van uiterlijk.

Ik ontken het dus totaal niet hoor, maar je snapt wel hoe krom het is hopelijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80815701
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Dat is een beetje oppervlakkig..Beetje hypocriet om haar van iets te beschuldigen terwijl je zelf 100% uitgaat van uiterlijk.

Ik ontken het dus totaal niet hoor, maar je snapt wel hoe krom het is hopelijk
Nee. Jij bent kinderlijk naïef.
pi_80815747
Wat een bullshit. Ik zeg alleen maar dat jij net zo oppervlakkig bent als zij en dat dit hypocriet is. Nergens ontken ik dat het golddiggers zijn. Gelukkig zijn je argumenten wel goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80815795
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Iedereen is op uiterlijk gefocussed. Vooral het prototype "mooie vrouw".
Niets geld voor "iedereen."
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80815860
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:46 schreef UltraR het volgende:

[..]

Niets geld voor "iedereen."
In dit geval lijkt het me gerechtvaardigd dat ik me generaliserend uitdruk.

Want over het algemeen genomen is het zo. Vooral bij dit type vrouw.
pi_80815894
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bullshit. Ik zeg alleen maar dat jij net zo oppervlakkig bent als zij en dat dit hypocriet is. Nergens ontken ik dat het golddiggers zijn. Gelukkig zijn je argumenten wel goed.
Jij bent gewoon dom. Is dat ook een optie?
pi_80815981
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Jij bent gewoon dom. Is dat ook een optie?
Dat zal het zijn ja. Simpele ziel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_80817079
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Chooselife het volgende:

[..]

In dit geval lijkt het me gerechtvaardigd dat ik me generaliserend uitdruk.

Want over het algemeen genomen is het zo. Vooral bij dit type vrouw.
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek verricht?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80817116
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef UltraR het volgende:

[..]

Jij hebt wetenschappelijk onderzoek verricht?
Jij ontkent het?
pi_80818838
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Jij ontkent het?
Yep. Smaken verschillen zo ontzettend. Uiteraard speelt uiterlijk een rol, maar jij zegt dat het type 'mooie vrouw' voor alle mannen een rol speelt en vice versa. En dat is gewoon niet zo. Ooit gehoord van 'liefde maakt blind'?
Als je iemand aardig en lief vind en diegene vind dat van jou dan kan je diegene, ook al is hij/zij objectief gezien niet zo knap, toch enorm leuk eruit gaan vinden zien.

Bovendien, als we jouw theorie volgen zal iemand met ernstige brandwonden dus nooit meer liefde vinden.
pi_80818935
Ik moet hier gepost hebben!!1_
pi_80819617
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef UltraR het volgende:

[..]
Bovendien, als we jouw theorie volgen zal iemand met ernstige brandwonden dus nooit meer liefde vinden.
Dat mag jij misschien betwijfelen, maar zo werkt het inderdaad (helaas).

Laatst een lilliputter op BNN, die ze een dag volgden (Valerio in "je zult het maar hebben"). Een hele leuke frisse gozer, met een leuk gezicht. Maar hij had op z'n 35'ste nog steeds geen sex gehad. Geen vrouw die er naar omkeek. Dat onderstreept mijn stelling.
pi_80822601
Zulke lelijke gozers en dan het goed proberen te praten met termen als liefde maakt blind, yeah right
pi_80822890
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat mag jij misschien betwijfelen, maar zo werkt het inderdaad (helaas).

Laatst een lilliputter op BNN, die ze een dag volgden (Valerio in "je zult het maar hebben"). Een hele leuke frisse gozer, met een leuk gezicht. Maar hij had op z'n 35'ste nog steeds geen sex gehad. Geen vrouw die er naar omkeek. Dat onderstreept mijn stelling.
Indien hij geld had, was dit vast niet het geval geweest.

Sommigen vallen op uiterlijk, anderen op geld. Wat is het verschil? Beiden hebben in principe niks met de persoonlijkheid te maken, enkel dat deze voetballers er nog werkelijk iets voor hebben moeten doen.

Waarom is het vreemd wanneer een vrouw enkel vanwege het geld op je valt en een vrouw die enkel op je valt vanwege je uiterlijk niet?
pi_80823111
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Indien hij geld had, was dit vast niet het geval geweest.

Sommigen vallen op uiterlijk, anderen op geld. Wat is het verschil? Beiden hebben in principe niks met de persoonlijkheid te maken, enkel dat deze voetballers er nog werkelijk iets voor hebben moeten doen.

Waarom is het vreemd wanneer een vrouw enkel vanwege het geld op je valt en een vrouw die enkel op je valt vanwege je uiterlijk niet?
Omdat uiterlijk voor de eerste aantrekkingskracht zorgt. Innerlijk doet de rest. Soms na een lach, soms na de eerste woorden, soms pas na 3 maanden.

Geld heeft niks met het uiterlijk, of innerlijk te maken. Zodra je dus op geld valt, is zowel het uiterlijk als het innerlijk van de persoon die het bezit volstrekt irrelevant. Het zou dus net zo goed een Poolse straathond kunnen zijn, of een chimpansee met een dwarslaesie. Vandaar mijn opmerking dat hier nimmer sprake is van authentieke liefde.
pi_80823585
Stel theemutsen! Kijk gewoon naar die sletten ipv een hele discussie over dat golddigger gedrag van die sletjes
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80827602
Meer foto's svp.
pi_80827824
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef LePoo het volgende:

[..]

Inzaghi na per ongeluk een schot van richting veranderd te hebben, to-taal buiten z'n weten in, wat leidt tot een goal:
[ afbeelding ]

Altijd en overal willen scoren, alles opeisen, perfecte drive voor zo een afmaker als hem.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80827857
NIET VAN DE SPELERS ZELF!!!!1!111
pi_80827943
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:52 schreef LeNick het volgende:
NIET VAN DE SPELERS ZELF!!!!1!111
U zegt, wij draaien:

De vrouw van Totti.

'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80827992
Ze mag langskomen, maar ik heb betere in dit topic gezien.
pi_80828013
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:56 schreef LeNick het volgende:
Ze mag langskomen, maar ik heb betere in dit topic gezien.
Eens. Maar goed, ik plaatste het plaatje gewoon.
pi_80828091
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:46 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van Sweinsteiger
Zoals het hoort!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  donderdag 29 april 2010 @ 04:05:50 #125
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80830669
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

U zegt, wij draaien:

De vrouw van Totti.

[ afbeelding ]
Ilary Blasi.

Ik vind haar niet zo mooi, maar ze schijnt wel heel intelligent te zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')