Iedereen is op uiterlijk gefocussed. Vooral het prototype "mooie vrouw".quote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Of ze zijn juist totaal niet oppervlakkig en niet zo op uiterlijk gefocussed als het om hun partner gaat..Ik verwacht het niet ofzo, maar om dat uit te sluiten is net zo oppervlakkig..
Nee. Jij bent kinderlijk naïef.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Dat is een beetje oppervlakkig..Beetje hypocriet om haar van iets te beschuldigen terwijl je zelf 100% uitgaat van uiterlijk.
Ik ontken het dus totaal niet hoor, maar je snapt wel hoe krom het is hopelijk
Niets geld voor "iedereen."quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Iedereen is op uiterlijk gefocussed. Vooral het prototype "mooie vrouw".
In dit geval lijkt het me gerechtvaardigd dat ik me generaliserend uitdruk.quote:
Jij bent gewoon dom. Is dat ook een optie?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bullshit. Ik zeg alleen maar dat jij net zo oppervlakkig bent als zij en dat dit hypocriet is. Nergens ontken ik dat het golddiggers zijn. Gelukkig zijn je argumenten wel goed.![]()
Dat zal het zijn ja. Simpele ziel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dom. Is dat ook een optie?
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek verricht?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me gerechtvaardigd dat ik me generaliserend uitdruk.
Want over het algemeen genomen is het zo. Vooral bij dit type vrouw.
Jij ontkent het?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek verricht?
Yep. Smaken verschillen zo ontzettend. Uiteraard speelt uiterlijk een rol, maar jij zegt dat het type 'mooie vrouw' voor alle mannen een rol speelt en vice versa. En dat is gewoon niet zo. Ooit gehoord van 'liefde maakt blind'?quote:
Dat mag jij misschien betwijfelen, maar zo werkt het inderdaad (helaas).quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bovendien, als we jouw theorie volgen zal iemand met ernstige brandwonden dus nooit meer liefde vinden.
Indien hij geld had, was dit vast niet het geval geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat mag jij misschien betwijfelen, maar zo werkt het inderdaad (helaas).
Laatst een lilliputter op BNN, die ze een dag volgden (Valerio in "je zult het maar hebben"). Een hele leuke frisse gozer, met een leuk gezicht. Maar hij had op z'n 35'ste nog steeds geen sex gehad. Geen vrouw die er naar omkeek. Dat onderstreept mijn stelling.
Omdat uiterlijk voor de eerste aantrekkingskracht zorgt. Innerlijk doet de rest. Soms na een lach, soms na de eerste woorden, soms pas na 3 maanden.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Indien hij geld had, was dit vast niet het geval geweest.
Sommigen vallen op uiterlijk, anderen op geld. Wat is het verschil? Beiden hebben in principe niks met de persoonlijkheid te maken, enkel dat deze voetballers er nog werkelijk iets voor hebben moeten doen.
Waarom is het vreemd wanneer een vrouw enkel vanwege het geld op je valt en een vrouw die enkel op je valt vanwege je uiterlijk niet?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:31 schreef LePoo het volgende:
[..]
Inzaghi na per ongeluk een schot van richting veranderd te hebben, to-taal buiten z'n weten in, wat leidt tot een goal:
[ afbeelding ]
![]()
Altijd en overal willen scoren, alles opeisen, perfecte drive voor zo een afmaker als hem.
U zegt, wij draaien:quote:
Eens. Maar goed, ik plaatste het plaatje gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:56 schreef LeNick het volgende:
Ze mag langskomen, maar ik heb betere in dit topic gezien.
quote:
Ilary Blasi.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
U zegt, wij draaien:
De vrouw van Totti.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |