|He, O.us is een oranjefan, dat waardeer ik, desondanks je een Marokkaan bent die in bed poept tijdens sex.quote:Op zondag 25 april 2010 14:31 schreef o.us het volgende:
Wat een godinquote:Op zondag 25 april 2010 15:29 schreef The_Verve het volgende:
Alena ¦eredová (vrouw van Gianluigi Buffon, Italië).
[ afbeelding ]
Ook?quote:Op zondag 25 april 2010 14:52 schreef VatosLoco het volgende:
Allemaal mooie vrouwen, als de voetballertjes niet zo succesvol waren, dan liepen de meeste ook rond met een gedrochtwat geld allemaal voor je kan doen.
Wat slecht gephotoshoptquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef The_Verve het volgende:
Karembeu ook. Al is hij inmiddels gestopt met voetballen.
Adriana Sklenarikova.
[ afbeelding ]
En dat bij zo'n kerel.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:11 schreef Teteteterek het volgende:
al die burgerlijke dozen bij die Nederlanders
Geld, geld, geldquote:Op maandag 26 april 2010 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
de meeste voetballers hebben mooie vrouwen
tja de nederlandse voetballers wat moet zeggen?
op Wesley en Rafael na
dat is wel het goeie antwoordquote:
Moh, moh, beetje magertjes en beetje platjes hm.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Van Crouch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ie goed
[ afbeelding ]
Crouch is in ieder geval realistisch:quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Van Crouch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ie goed
[ afbeelding ]
Wat doe je nou, nu is ze nog heter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moh, moh, beetje magertjes en beetje platjes hm.
Vrouw ban Buffon is wel leuk, jammer dat hij extreem-rechts is, zegt misschien ook wat over haar.
die Messi heeft het ook goed voorelkaar gekregenquote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef popolon het volgende:
Landon Donovan
[ afbeelding ]
Messi
[ afbeelding ]
Prachtige ogen zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Van Crouch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ie goed
[ afbeelding ]
Kleine vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef knnth het volgende:
Ze is ook nog eens kleiner dan hij
[ afbeelding ]
Jij denkt dat die tientallen miljoenen in 1 jaar op zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Terreros85 het volgende:
Ach, als de voetballers stoppen met spelen is de relatie ook binnen een jaar over.
Fijn voor z'n vriendin om haast letterlijk door je vriend een golddigger genoemd te worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Crouch is in ieder geval realistisch:
Op de vraag 'Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was?', antwoordde Crouch eens gevat: "een maagd”.
Wat is het probleem, voetballers zijn toch ook chersonissostypes!quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef knnth het volgende:
Ik vind ze niet allemaal echt lelijk, sommigen gaan nog wel maar het is wel een beetje sletterig allemaal.
Je zal tussen de spelersvrouwen niet snel (ze zijn er wel) een elegante dame vinden, het zijn bijna allemaal van die chersonissostypes
Ik kan geen foto vinden maar ik vind de vriendin van David Mendes da Silve een mooie vrouw!
Ik ben in de warhttp://www.nps.nl/page/detail/779524
Ik denk dat in die kringen golddigger geen slechte benaming meer is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij denkt dat die tientallen miljoenen in 1 jaar op zijn?
[..]
Fijn voor z'n vriendin om haast letterlijk door je vriend een golddigger genoemd te worden.
Argentijnse vrouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef knnth het volgende:
Ze is ook nog eens kleiner dan hij
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef honda1990 het volgende:
Nu weet ik het zeker inzaghi scoort echt altijd en overal
Hoe krijgt die lelijke engnek dát nou weer voor elkaar!quote:
Kaka is toch extreem gelovig en wil na zijn carriere priester worden toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. Kaka
Zou een erg vroom stelletje zijn als ik de verhalen mag geloven.
Heldquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de vraag 'Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was?', antwoordde Crouch eens gevat: "een maagd”.
Zo megalelijk issie toch ook weer nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inzaghi na per ongeluk een schot van richting veranderd te hebben, to-taal buiten z'n weten in, wat leidt tot een goal:quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens.Inzaghi heeft zijn leven gewoon goed gepland. Eerst en al scoort de meester afwerker, het fenomeen, altijd en overal en dan heeft hij ook nog eens een werkelijk verbluffend mooie dame aan zijn zijde.
Inzaghi, beter en grootser dan welke afmaker dan ook, Inzaghi is God himself
Doe maarquote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Of zal ik em croppen zonder Sweinsteiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |