Ze krijgt een bonuspunt voor haar 'Mia Wallace'-kapsel.quote:
Opgezocht:quote:Op donderdag 29 april 2010 04:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das gewoon de eerste waar ik spontaan verliefd op word
![]()
Kaka is in ieder geval streng gelovig, dus dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. Kaka
Zou een erg vroom stelletje zijn als ik de verhalen mag geloven.
nee toch die ging met Wayne Bridge alleen wist ze niet eens wat voor werk die hadquote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef bascross het volgende:
Dit is toch de nieuwe van Ronaldo?
[ afbeelding ]
Dat is alweer oud nieuws geloof ik. Het laatste nieuws is dat Ronaldo met haar gaat.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef TTD het volgende:
[..]
nee toch die ging met Wayne Bridge alleen wist ze niet eens wat voor werk die had
Intelligent zijn telt ook mee idd, maar puur qua knapheid is de vrouw van Inzaghi één der knapsten uit het voetbalwereldje.quote:Op donderdag 29 april 2010 04:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ilary Blasi.![]()
Ik vind haar niet zo mooi, maar ze schijnt wel heel intelligent te zijn.
iddquote:Op donderdag 29 april 2010 17:49 schreef de_huig het volgende:
ik ben benieuwd wie mevrouw schweinsteiger nog gaat overtreffen
Dat zou best kunnen ja, de echte liefde is er zeker bij spelersvrouwen wiens man bv bij Omniworld of Telstar spelenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Chooselife het volgende:
Het is toch de ironie, dat dit vrouwen zijn die deze kerels feitelijk totaal onaantrekkelijk (objectief gezien lelijk, vooral Schweinsteiger, Crouch etc.) vinden en puur voor de status en het geld gaan. Dit is geen liefde, geen fysieke aantrekkingskracht. Dit is één groot farce, gebaseerd op geld.
Buitengewoon lachwekkend. Ik minacht dat hele zooitje. De domheid regeert.
Is een relatie puur gebaseerd op alleen fysieke aantrekkingskracht dan meer waard dan een die gebaseerd is op geld en aanzien?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Chooselife het volgende:
Het is toch de ironie, dat dit vrouwen zijn die deze kerels feitelijk totaal onaantrekkelijk (objectief gezien lelijk, vooral Schweinsteiger, Crouch etc.) vinden en puur voor de status en het geld gaan. Dit is geen liefde, geen fysieke aantrekkingskracht. Dit is één groot farce, gebaseerd op geld.
Buitengewoon lachwekkend. Ik minacht dat hele zooitje. De domheid regeert.
Wat een mooie grote ........... ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 06:21 schreef TLC het volgende:
Ik kan op Google geen foto van Zahia Dehar vinden, die doet zo'n beetje het hele Franse elftal
Brrrr... dit vind ik wel zo'n beetje de engste die tot nu toe voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |