quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef kevvv het volgende:
tvp
* kevvv gaat snel een bal zoeken en oefenen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van blond maar dat shirt doet het hem gewoonOverigens goed topic.
Ajbquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van blond maar dat shirt doet het hem gewoonOverigens goed topic.
http://www.net5.nl/web/show/id=1029846/langid=43quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij komt er woensdag ook een programma van de nederlandse voetbal vrouwen en 1 of ander project in Afrika
uhm als jij het zegtquote:
Moest toch even opzoeken met wie ze getrouwd is... Steve Lovell Partick Thistle FC in Schotland haha.quote:
Wat wil je ook met zoveel geld.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef onzinnet2 het volgende:
Goed initiatief dit topicDe meeste van die spelers hebben het maar goed voor elkaar...
geld praat jongequote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef onzinnet2 het volgende:
Goed initiatief dit topicDe meeste van die spelers hebben het maar goed voor elkaar...
Zei de vrouw van van Persie nog tegen de vrouw van Velthuizen: "mijn man verdient 20 keer zo veel als jouw man?"quote:Op zondag 23 mei 2010 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=1029846/langid=43
Dit ja, met de vrouwen/vriendinnen van Van Persie, Schaars, Velthuizen, De Jong en Jaliens.
Daar vind ik de vriendin van Nigel, Wynona overigens wel knap
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zei de vrouw van van Persie nog tegen de vrouw van Velthuizen: "mijn man verdient 20 keer zo veel als jouw man?"
Nee want Bouchra deugt wél.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zei de vrouw van van Persie nog tegen de vrouw van Velthuizen: "mijn man verdient 20 keer zo veel als jouw man?"
En terecht. Elke man is jaloers op zulke lekkere cadetjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef BB-King het volgende:
Topictitel alsjeblieft veranderen in spelershoeren aub.
Ja, ik ben jaloers.
Ze heeft daarbij nog een leuk koppie. Zolang het karakter en uiterlijk goed zijn van je vrouw, mag je als man niet klagen vind ik.quote:
Goddomme zeg, over haar wil je 66 keer op een dag.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef rijstwafel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De (ex)vrouw van Ashley Cole
die kerel boeit me geen fuck, hoe heet ze?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Duits International Sami Khedira en zijn vriendin zijn uit elkaar![]()
[ afbeelding ]
Tsja, grote tieten, maar voor de rest?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vriendin van keeper Tim Wiese (Dui) Werder Bremen
[ afbeelding ]
Echt een Don&Ad typequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, grote tieten, maar voor de rest?
Hehe.quote:
Ze heeft inkijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vriendin van keeper Tim Wiese (Dui) Werder Bremen
[ afbeelding ]
Zoek dat lekker zelf uit hondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:44 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
die kerel boeit me geen fuck, hoe heet ze?
als je die opmerking al als een aanval op jouw persoontje beschouwt is er iets ernstigs mis met je kleuterquote:
Best lekker wijf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef knnth het volgende:
Ze is ook nog eens kleiner dan hij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:11 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
als je die opmerking al als een aanval op jouw persoontje beschouwt is er iets ernstigs mis met je kleuter![]()
'opmerking is te laag'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
![]()
Niet op mijn persoontje , schele giraf.
Op mijn bijdrage aan dit topic
Jouw opmerking is te laag
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Inzaghi, beter en grootser dan welke afmaker dan ook, Inzaghi is God himself
Zenden's chick op plek 11.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Happel het volgende:
De 50 mooiste spelersvrouwen allertijden.
Zitten wat pareltjes tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |