abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80692800
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
En dan zijn er van die achterlijken bij die dat doen op een niveau 3 of 4 opleiding, niet beseffende dat ze dat na 10 jaar helemaal mogen terug betalen, als ze geen diploma hebben gehaald.

Oh, ja, wat zijn ze slim en goed bezig!!
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij doen autochtonen precies hetzelfde. Ik kan me nog herinneren dat me door klasgenootjes werd uitgelegd hoe mijn ouders meer kinderbijslag zouden kunnen vangen wanneer ik mij bij een tante of oom zou laten inschrijven. Waren nederlanders. Waarom zouden sommige allochtonen (met nadruk op sommige) daar niet evenveel misbruik van maken als sommige autochtonen?

Ik denk dat het gedoogbeleid (de luie ambtenaar) dit gewoon in de hand werkt door er niet genoeg bovenop te zitten.

Maar even ontopic. Dat deze groep jongeren zich als een onopgevoedde kleuter gedragen? Is niet anders, omdat de wet het toelaat.

Die moet uitgebreider en handelbaarder worden zodat deze etterbakjes gewoon een jaar lang de voor hun favoriete feestdagen niet mee kunnen vieren. Begin eens met oud en nieuw op het politiebureau. Een bedreiging erbij? Komen er twee favoriete feestdagen (voor de één is dat de kerst en voor de ander het suikerfeest) bij waardoor je op het politiebureau zit i.p.v bij je dierbare familie.

Denk echt dat dit meer effect heeft dan alleen maar janken over allochtonen versus autochtonen en het gejank over racisme en zielig zijn omdat Verdonk niet lief tegen ze is.

Zet ze tegenover elkaar in discussie over het gebeurde. Praat nooit het gedane goed, maar leg ze uit dat fysieke dreiging gewoon gevgolgen heeft. Maar heey, denk dat het weer zielige jongens worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80692915
Ik vind het hooguit jammer dat de jongelui nu juist helemaal hun punt niet hebben gemaakt, maar dat Verdonk een bevestiging ziet van haar denkwijze
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80692918
Nieuwe rage, dat ei gooi gedoe?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 13:39:16 #104
230491 Zith
pls tip
pi_80693042
Jongens jongens, dit is gewoon een marketing hoaxje. Het gaat al maanden slecht met verdonk dus haar ruzie laten krijgen met de jongeren waar ze 'zo hard op tegen zal optreden' en waar de rest van de maatschappij ook last van heeft = +1 peiling.

Alsof die jongeren met eieren over straat lopen
Alsof die jongeren zagen dat verdonk daar was, naar de plaatselijke C1000 gingen om snel eieren te kopen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80693064
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Zoals wat? De gratis tripjes die ze krijgen om ergens in een warm land naar bloemetjes te kijken? Als beloning omdat ze niet deugen?

En buiten dat is de multiculturele samenleving een grote farce.
Dat werkt gewoon niet. Punt.
Paddy heeft deze post naar eigen inzicht gewijzigd. Ik sta er niet meer 100% achter.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80693081
primitieve standpunten lokken primitieve reacties uit
Jusqu'ici tout va bien...
pi_80693121
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:35 schreef Baghdaddy het volgende:
Nieuwe rage, dat ei gooi gedoe?
Nee hoor. Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos
2006
pi_80693160
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Paddy heeft deze post naar eigen inzicht gewijzigd. Ik sta er niet meer 100% achter.
dan zal ik hem helemaal editten
Ik mag hem niet zo laten staan als dat hij stond
pi_80693355
Er is helemaal geen oplossing voor de problemen met Nieuwe Nederlanders, iedereen die zegt van wel liegt gewoon. Dit kan gewoon twee kanten op gaan. 1. Het komt vanzelf goed, ze passen zich aan en integreren. 2. burgeroorlog.
  zondag 25 april 2010 @ 13:52:48 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_80693419
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:42 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee hoor. Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos
2006
2006 is te lang geleden voor een aangesloten rage. Het is net als knikkeren. Zo nu en dan komt de rage weer terug .
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 25 april 2010 @ 14:03:17 #111
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_80693677
-edit- Troll/flame

[ Bericht 86% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 14:06:52 ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_80693737
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?

²
Niet om het één of ander, maar van mij mag je heel flink aangepakt worden wanneer je iets dergelijks flikt bij een overheidsfiguur. Duidelijk woordgebrek en gemis van opvoeding wanneer je zo je punt moet maken.
  zondag 25 april 2010 @ 14:10:51 #113
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80693851
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef paddy het volgende:
Niet om het één of ander, maar van mij mag je heel flink aangepakt worden wanneer je iets dergelijks flikt bij een overheidsfiguur. Duidelijk woordgebrek en gemis van opvoeding wanneer je zo je punt moet maken.
Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat deze baldadige boys een statement willen maken. Jij weet niets van die boys, je heb ze niet gezien of gehoord, dus het is een aanname van je. En waarom een scharreleitje gooien op een visboer anders bestraft moet worden dan als het een overheidsfiguur betreft mag je me uitleggen.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 25-04-2010 14:21:06 (Spelfout weggewerkt) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80693919
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:50 schreef kadeya het volgende:
Er is helemaal geen oplossing voor de problemen met Nieuwe Nederlanders, iedereen die zegt van wel liegt gewoon. Dit kan gewoon twee kanten op gaan. 1. Het komt vanzelf goed, ze passen zich aan en integreren. 2. burgeroorlog.
Dat staat bekend als een een vals dilemma. Het betekent dat je een denkfout maakt. Je denkt dus fout.
Meer denkfouten kun je hier vinden.

Fijne zondag!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 25 april 2010 @ 14:15:53 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80693988
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
... boys ...
Als ik jou dit woord zie gebruiken moet ik altijd denken aan die Marokkaanse jochies in Eindhoven die zich destijds in hun reet lieten neuken voor een PSV coryfee (Fons Spooren geloof ik). Geen troll, wel een constatering.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 25 april 2010 @ 14:17:13 #116
13462 BansheeBoy
pi_80694020
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:15 schreef elcastel het volgende:
Als ik jou dit woord zie gebruiken moet ik altijd denken aan die Marokkaanse jochies in Eindhoven die zich destijds in hun reet lieten neuken voor een PSV coryfee (Fons Spooren geloof ik). Geen troll, wel een constatering.
Dat was toch in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 25 april 2010 @ 14:17:59 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80694036
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat was toch in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?

²
Je bent goed op de hoogte, ja dus.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80694077
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat deze baldadige boys een statement willen maken. Jij weet niets van die boys, je heb ze niet gezien of gehoord, dus het is een aanname van je. En waarom een scharreletje gooien op een visboer anders bestraft moet worden dan als het een overheidsfiguur betreft mag je me uitleggen.

²
quote:
Rita Verdonk is vanmiddag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.

De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren vielen Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.
Het is nooit gebeurd ofzo?

Elk overheidsfiguur zou wettelijki beschermd moeten worden door dergelijke boys. En dan maakt het me geen bal uit of je nu een kleurtje of niet hebt.

Je wilt me toch niet zeggen dat dit soort taferelen normaal is? Met twintig man een politicus belagen en bekogelen? Pak ze maar aan op de wijze die ik eerder noemde.

Ow, en zo denk ik ook wanneer mensen die zouden doen met mensen van de NMB
  zondag 25 april 2010 @ 14:20:24 #119
13462 BansheeBoy
pi_80694086
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef elcastel het volgende:
Je bent goed op de hoogte, ja dus.
Dat werd een aantal jaren geleden breed uitgemeten in de media. Dat is bij me blijven hangen.

²
pi_80694107
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:19 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Elk overheidsfiguur zou wettelijki beschermd moeten worden door dergelijke boys.
Dat worden ze toch al, net als elke andere Nederlander ?
pi_80694174
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat worden ze toch al, net als elke andere Nederlander ?
Ik zie er geen straffen voor staan. Zie niet eens genoeg foei... Dus nee.

Pak je de jeugd aan zoals ik eerder benoemde? Dringt het misschien tot ze door dat het niet geaccepteerd is in Nederland.
pi_80694209
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zie er geen straffen voor staan. Zie niet eens genoeg foei... Dus nee.

Om te straffen moet je eerst mensen oppakken he ?
  zondag 25 april 2010 @ 14:27:11 #123
13462 BansheeBoy
pi_80694229
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.

²
pi_80694269
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Om te straffen moet je eerst mensen oppakken he ?
Dan nog is er vaak geen straf. En met hoeveel man werd die opnames gedaan? Ik had ze trouwens op de camera gezet. Alhoewel...twintig man die nogal dreigend overkomen? Nah, die heethoofden komen er dusd gewoon mee weg
  zondag 25 april 2010 @ 14:29:59 #125
13462 BansheeBoy
pi_80694289
Waar is trouwens de standaard opmerking "pics, or it didn't happen"? Er was een camera, dus ik wil die beelden zien.

²
pi_80694326
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.

²
Wat is de oplossing, BansheeBoy?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_80694654
quote:

²
Die boys moeten dus gewoon voor de gevolgen opdraaien (maar die zijn er niet, dus zullen ze gewoon door kunnen gaan)

En sorry dat ik het zeg, maar ik schijt juist op het allochtoon of autochtoon benoemen, want dat zorgt alleen maar voor zieligheid en geen gevolgen hoeven dragen voor je daden, maar het weer fijn over de culturele verschillen hebben. In dit geval dus totaal niet relevant. Hier zou iets voor moeten komen waar kleurtje totaal niet belngrijk zou moeten zijn.

Er moet gewoon een straf voor bedacht worden die aangepast wordt aan de daad, en dan vind ik mijn voorbeeld eigenlijk schattig en lief. Die paar feestdagen zijn dan de gevolgen vqan je daad. Wil je geen gevolgen? Moet je dat niet doen.

En denk er dus net zo over wanneer ze dit zouden doen bij mensen van de politieke partij NMB.

Wanneer je het niet eens bent met Verdonk? Zoek je maar een andere manier om je punt duidelijk te stellen.

Met een dosis woordgebrek versterk je alleen de punten van Verdonk. Behaalde die jongens dus absoluut niet wat ze wilden benoemen.
pi_80694774
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is trouwens de standaard opmerking "pics, or it didn't happen"? Er was een camera, dus ik wil die beelden zien.

²
Waarom?
pi_80694844
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef paddy het volgende:

Wanneer je het niet eens bent met Verdonk? Zoek je maar een andere manier om je punt duidelijk te stellen.
Het is wel de openbare weg natuurlijk. Zij mag daar haar verhaal doen, maar anderen net zo goed het hunne. Wat verwacht je dan? Dat zij braaf gaan staan toekijken hoe Verdonk hen gaat belasteren zodat dat eindeloos herhaald kan gaan worden op tv?

Ik keur het eieren gooien niet goed, kankerhoer zou ik zelf ook niet uiten maar valt in dezelfde categorie als kutmarrokanen of straattuig. Racist is een correct kwalificatie die een opvatting insluit. Ik vind dat je best tegen zo'n opname in mag gaan en dat mag verstoren. Frequin heeft een carriere gemaakt van het verstoren van mensen in hun dagelijkse doen met het argument dat het de openbare weg is. Koekje van eigen deeg. Moet je maar een studio huren van al dat vastgoedgeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80695157
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is wel de openbare weg natuurlijk. Zij mag daar haar verhaal doen, maar anderen net zo goed het hunne. Wat verwacht je dan? Dat zij braaf gaan staan toekijken hoe Verdonk hen gaat belasteren zodat dat eindeloos herhaald kan gaan worden op tv?

Ik keur het eieren gooien niet goed, kankerhoer zou ik zelf ook niet uiten maar valt in dezelfde categorie als kutmarrokanen of straattuig. Racist is een correct kwalificatie die een opvatting insluit. Ik vind dat je best tegen zo'n opname in mag gaan en dat mag verstoren. Frequin heeft een carriere gemaakt van het verstoren van mensen in hun dagelijkse doen met het argument dat het de openbare weg is. Koekje van eigen deeg. Moet je maar een studio huren van al dat vastgoedgeld.
Ow, jullie wiloen het dus echt zo graag alleen over Marokkanen hebben i.p.v het werkeliujke probleem benoemen? Jeugd die gewoon van overheidsfiguren moeten afblijven?

Dan hebben ze hun punt gemaakt toch? Zijn ze geweldig slimn geweest om juist de punten van Verdonk nog meer te benadrukken i.p.v van niet gegeneraliseerd of te willen worden.

Hebben ze slim aangepakt .
Not
Ze spelen haar precies in haar straatje

Ik ben nog steeds van mening dat die jongelui op mijn wijze bestraft moegen worden hoor. Je blijft gewoon met je vingers van overheidsmensen af.

Dat het nu toevallig iemand is die generaliseert en je niet zo lief vindt? Goh, dus iedere politicus is loslopend wild wanneer jij je minder geliefd voelt door die politicus? En dat moet onbestraft blijven? Pak ik dertig eieren. 10 voor de PVDA, 10 voor GL en 10 voor VVD. Die andere twee zijn nu al genoeg aan de beurt geweest en eieren kosten ook geld
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 15:05:58 #131
230491 Zith
pls tip
pi_80695221
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarom?
omdat
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef Zith het volgende:
Jongens jongens, dit is gewoon een marketing hoaxje. Het gaat al maanden slecht met verdonk dus haar ruzie laten krijgen met de jongeren waar ze 'zo hard op tegen zal optreden' en waar de rest van de maatschappij ook last van heeft = +1 peiling.

Alsof die jongeren met eieren over straat lopen
Alsof die jongeren zagen dat verdonk daar was, naar de plaatselijke C1000 gingen om snel eieren te kopen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80695228
De studiebeurs wordt volgens mij massaal misbruikt, hoef je echt niet een bepaalde afkomst voor te hebben.
pi_80695290
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
De studiebeurs wordt volgens mij massaal misbruikt, hoef je echt niet een bepaalde afkomst voor te hebben.
Ik had ze net weer ontopic

Maar geef je wel gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 15:09:03 #134
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80695300
Blijven 'overheidsmensen' dan voortaan ook van burgers af, en laten overheidsmensen dan ook scheldwoorden als kutmarokkanen en straattuig achterwege? Of valt dat onder 'benoemen' ?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80695351
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef Zith het volgende:

[..]

omdat
[..]
Dat met eieren over straat lopen? Denk dat ze heus wel even snel wat gehaald hebben.

En wij hebben ook wel eens eieren naar ons hoofd gehad. We speelden geen house maar klassiek

Dus aan eieren is zo te komen.Misschien wisten ze wel van de opnamen
pi_80695403
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, jullie wiloen het dus echt zo graag alleen over Marokkanen hebben i.p.v het werkeliujke probleem benoemen? Jeugd die gewoon van overheidsfiguren moeten afblijven?
Overheidsfiguren? Verdonk is gewoon een particulier hoor, dat ze een extreem hoge uitkering krijgt voor haar prive gehobby doet daar niet aan af. Daar was ze in de hoedanigheid van particulier.

Die heeft niks meer recht op de openbare weg dan een ander. En waar zij daar haar menig mag spuien ten bate van een spotje, mogen anderen dat ook. Als de opname er daardoor niet goed uitkomt, dan heeft ze de verkeerde locatie gekozen. Als je 's nachts in het uitgaansleven een interview gaat opnemen, dan horen de reacties van omstanders daar ook bij.
quote:
Dan hebben ze hun punt gemaakt toch? Zijn ze geweldig slimn geweest om juist de punten van Verdonk nog meer te benadrukken i.p.v van niet gegeneraliseerd of te willen worden.

Hebben ze slim aangepakt .
Not
Ze spelen haar precies in haar straatje
[quote]Mensen die willen generaliseren doen dat toch wel, je kunt natuurlijk een individu nooit verwijten dat die zich leent voor generalisering.

[quote]Ik ben nog steeds van mening dat die jongelui op mijn wijze bestraft moegen worden hoor. Je blijft gewoon met je vingers van overheidsmensen af.
Niet aan de orde dus, zij is daar particulier op de openbare weg, en niks meer dan een andere particulier.
quote:
Dat het nu toevallig iemand is die generaliseert en je niet zo lief vindt? Goh, dus iedere politicus is loslopend wild wanneer jij je minder geliefd voelt door die politicus? En dat moet onbestraft blijven? Pak ik dertig eieren. 10 voor de PVDA, 10 voor GL en 10 voor VVD. Die andere twee zijn nu al genoeg aan de beurt geweest en eieren kosten ook geld
De eieren keur ik niet goed, zoals ik al zei. Maar je kunt niet mensen verbaal aanvallen op de openbare weg en dan eisen dat je zelf verbaal met rust wordt gelaten.
pi_80695420
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef Bowlingbal het volgende:
Blijven 'overheidsmensen' dan voortaan ook van burgers af, en laten overheidsmensen dan ook scheldwoorden als kutmarokkanen en straattuig achterwege? Of valt dat onder 'benoemen' ?
Ergens in een topic...heeel lang terug....vond ik dat één van de belangrijkste dingen die je juist niet moet doen als overheid en zelfs belachelijk wanneer je dat zou doen. Ik heb trouwens nog nooit overheidsmensen met eieren naar burgers zien gooien
  zondag 25 april 2010 @ 15:21:44 #138
248844 Bowlingbal
pi_80695595
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Ergens in een topic...heeel lang terug....vond ik dat één van de belangrijkste dingen die je juist niet moet doen als overheid en zelfs belachelijk wanneer je dat zou doen. Ik heb trouwens nog nooit overheidsmensen met eieren naar burgers zien gooien
Verdonk is geen ambtenaar.

Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80695646
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren, maar toen van de week demissionair staatssecretaris de Jager een ei op z'n hoofd kreeg schreeuwde hij ook niet over aangifte en straffen.
En dat was toevallig wel een Chinees !
  zondag 25 april 2010 @ 15:25:13 #140
248844 Bowlingbal
pi_80695672
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:24 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat was toevallig wel een Chinees !
Ik moet wel even mijn uitspraak corrigeren. Ik zie dat de man die dat deed wel aangepakt is. http://nos.nl/artikel/152(...)nister-de-jager.html
- Donald Love
  zondag 25 april 2010 @ 15:28:28 #141
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80695742
Ik hoor de laatste tijd veel vaker dat ze een hoer is. Er zal dan toch wel een kern van waarheid inzitten?
A perfect mimic of a normally functioning person.
  zondag 25 april 2010 @ 15:35:46 #142
13462 BansheeBoy
pi_80695889
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik hoor de laatste tijd veel vaker dat ze een hoer is. Er zal dan toch wel een kern van waarheid inzitten?
Dag Rene van der Gijp, u ook hier.

²
pi_80695914
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren.
Verdonk is gewoon kamerlid
  zondag 25 april 2010 @ 15:37:59 #144
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_80695929
Elke mongool had dit kunnen zien aankomen als je gaat filmen in die wijk.
Rita Verdonk is ook niet dom, nu heeft ze weer de landelijke pers gehaald, missie voltooid.
Rita Verdonk is een hoer
pi_80695944
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, en dus geen "overheid".
pi_80695964
quote:

²
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 april 2010 @ 15:45:31 #147
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80696120
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dag Rene van der Gijp, u ook hier.

²
Rene. Held.

Hij zei idd ooit iets soortgelijks over de moeder van Temmink, meen ik. Een jaar of 10 geleden.
pi_80696645
Het is een rage aan het worden
pi_80696801
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ze is alleen veel meer bezig met haar eigen hobby's dan het doen van haar kamerwerk waarvoor ze dankzij de VVD verkozen is en vorstelijk betaald wordt. Hier was ze weer eens niet bezig met haar kamerwerk, maar als particulier op de openbare weg.
pi_80696871
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef YazooW het volgende:
Elke mongool had dit kunnen zien aankomen als je gaat filmen in die wijk.
Rita Verdonk is ook niet dom, nu heeft ze weer de landelijke pers gehaald, missie voltooid.
Rita Verdonk is een hoer
Onzinargument. Als ik in een wijk wil filmen, dan doe ik dat. Dat moet zonder het risico lastiggevallen te worden door 20 debielen die denken dat ze de baas van de straat zijn.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80697337
Wat nou als dit een groepje autochtone jongens was, die bijvoorbeeld een imam bekogelden?

Ben er vrij zeker van dat het hier volstond met "Je reinste racisme, wat denken ze wel", in plaats van de gebruikelijke "Dit is maar een incident" of "Eigen schuld Rita"
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 16:38:11 #152
230491 Zith
pls tip
pi_80697528
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:30 schreef havanagila het volgende:
Wat nou als dit een groepje autochtone jongens was, die bijvoorbeeld een imam bekogelden?

Ben er vrij zeker van dat het hier volstond met "Je reinste racisme, wat denken ze wel", in plaats van de gebruikelijke "Dit is maar een incident" of "Eigen schuld Rita"
Calimero's die denken dat fok vooral links is
  zondag 25 april 2010 @ 16:43:49 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80697660
Nogal dom van die jongens dat ze met eieren gegooid hebben en hebben lopen duwen tegen de cameraman, en vooral omdat Rita nu weer het nieuws haalt, terwijl ze zo overstroomt van incompetentie dat ze noch een kamerzetel noch de commotie waard is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80697707
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
Nogal dom van die jongens dat ze met eieren gegooid hebben en hebben lopen duwen tegen de cameraman, en vooral omdat Rita nu weer het nieuws haalt, terwijl ze zo overstroomt van incompetentie dat ze noch een kamerzetel noch de commotie waard is.
ik vind het wel eerlijk van ze dat ondanks dat ze er niet bij gebaat zijn het gewoon doen.

† In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 16:54:29 #155
230491 Zith
pls tip
pi_80697979
quote:
Een grotere Verdonk = een gesplitst ver-rechts
  zondag 25 april 2010 @ 17:55:38 #156
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_80699841
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:14 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Onzinargument. Als ik in een wijk wil filmen, dan doe ik dat. Dat moet zonder het risico lastiggevallen te worden door 20 debielen die denken dat ze de baas van de straat zijn.
Maar dat is nou eenmaal niet zo in die wijk, en dat wist Verdonk maar al te goed...
pi_80700959
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze is alleen veel meer bezig met haar eigen hobby's dan het doen van haar kamerwerk waarvoor ze dankzij de VVD verkozen is en vorstelijk betaald wordt. Hier was ze weer eens niet bezig met haar kamerwerk, maar als particulier op de openbare weg.
Dus wanneer ze bezig is met kamerwerk mag je haar niet zo benaderen, maar wanneer ze voor haar prive bezig is wel?

Dus wanneer Halsema met kamerwerk bezig is, mag ze niet door twintig man belaagd worden met eieren en uitgescholden worden, maar wanneer ze prive bezig is mag dat wel?

Right
pi_80701059
quote:
Daarbij haar generaliserende gedachtegoed weer eens bevestigd ziet. O zo slim!
pi_80701126
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Een grotere Verdonk = een gesplitst ver-rechts
pi_80701405
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef paddy het volgende:

[..]

EDus wanneer ze bezig is met kamerwerk mag je haar niet zo benaderen, maar bwanneer ze voor haar prive bezig is wel?
Jij komt met het nogal rare criterium van overheidspersoon. Dat klopt niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen wanneer je het hebt over een overheidsdienaar in de uitoefening van zijn publieke taak, maar het gaat hier om iemand die prive de openbare weg wil gebruiken voor het decor van de boodschap dat Marokkanen tuig zijn.
quote:
Dus wanneer Halsema met kamerwerk bezig is, mag ze niet door twintig man belaagd worden met eieren en uitgescholden worden, maar wanneer ze prive bezig is mag dat wel?

Right
Als Halsema een campagnespotje wil gaan opnemen in een villawijk terwijl ze al jaren loopt te fulmineren tegen rijkaards, dan moet ze ook niet zeuren als die zich daarmee gaan bemoeien en dat gaan verstoren.

Met eieren gooien, daar mag je je dan wel weer over beklagen. Maar dat zei ik hiervan ook al. Maar je kunt niet mensen verbaal aanvallen en dan verwachten dat diezelfe mensen braaf ruimte gaan maken op de openbare weg voor een volgende aanval, die mogen best wat terugdoen. Vijanden maken is niet vrijblijvend.
  zondag 25 april 2010 @ 18:41:22 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80701413
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Daarbij haar generaliserende gedachtegoed weer eens bevestigd ziet. O zo slim!
Ja, ze was daar idd waarschijnlijk niet onverwachts en spontaan aan het filmen, het zou me niets verbazen als iemand de jongeren geïnformeerd heeft.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 april 2010 @ 18:49:09 #162
13462 BansheeBoy
pi_80701691
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, ze was daar idd waarschijnlijk niet onverwachts en spontaan aan het filmen, het zou me niets verbazen als iemand de jongeren geïnformeerd heeft.....
Misschien heeft ze ze wel zelf getipt. Alles voor electoraal gewin. Gekheid natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.

²
  zondag 25 april 2010 @ 18:55:34 #163
13462 BansheeBoy
pi_80701905
pi_80702672
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Om een goed beeld van Verdonk te krijgen moet je onderstaande topics eens doornemen:

[pure rancune] Verdonk wil zwaardere inburgeringeisen Imams
Marokkanen uitzetten m.b.v dubbel paspoort II
Verdonk: alle criminele buitenlanders uitzetten

²
Dat zegt iets over de denkbeelden van Verdonk, maar is uitschelden (en bekogelen met eieren) dan een oplossing?
  zondag 25 april 2010 @ 19:18:30 #165
13462 BansheeBoy
pi_80702802
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat zegt iets over de denkbeelden van Verdonk, maar is uitschelden (en bekogelen met eieren) dan een oplossing?
Neen, dat is zeker geen oplossing. Het is natuurlijk best lastig om hier te spreken over de oplossing. Het is een kwestie van tijd denk ik. Echt? Ja.

²
pi_80702864
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij komt met het nogal rare criterium van overheidspersoon. Dat klopt niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen wanneer je het hebt over een overheidsdienaar in de uitoefening van zijn publieke taak, maar het gaat hier om iemand die prive de openbare weg wil gebruiken voor het decor van de boodschap dat Marokkanen tuig zijn.
[..]

Als Halsema een campagnespotje wil gaan opnemen in een villawijk terwijl ze al jaren loopt te fulmineren tegen rijkaards, dan moet ze ook niet zeuren als die zich daarmee gaan bemoeien en dat gaan verstoren.

Met eieren gooien, daar mag je je dan wel weer over beklagen. Maar dat zei ik hiervan ook al. Maar je kunt niet mensen verbaal aanvallen en dan verwachten dat diezelfe mensen braaf ruimte gaan maken op de openbare weg voor een volgende aanval, die mogen best wat terugdoen. Vijanden maken is niet vrijblijvend.
Waarom dan niet één op één? Met twintig man eieren gooien (en ja, weet wel dat je dat niet goedkeurde, maar deden ze dus wel) op een paar man vind ik laf en bedreigend overkomen. Zouden ze van mij wel aan mogen pakken.

Je kan haar nog zo mooi (net als Halsema) in een burgerpakje willen steken, maar dat zijn ze niet.
pi_80702939
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Misschien heeft ze ze wel zelf getipt. Alles voor electoraal gewin. Gekheid natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.

²
Nee, ik denk dat ze zich daarvoor te veel God/Allah voelt. Misschien een ander, maar zij dacht altijd al dat ze bovern de mensen stond, dus geloof niet dat zij dat zou doen.
  zondag 25 april 2010 @ 19:24:41 #168
13462 BansheeBoy
pi_80703029
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ze zich daarvoor te veel God/Allah voelt. Misschien een ander, maar zij dacht altijd al dat ze bovern de mensen stond, dus geloof niet dat zij dat zou doen.
Wat politiek betreft vind ik Balkenende persoonlijk één van de betere. Die durft de zaken te benoemen zonder anderen te kwetsen dan wel te beledigen zo ook te vertegenwoordigen als wel te leiden derhalve aan te sturen.

Cohen ook wel.

²
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 19:24:57 #169
137949 Disana
pi_80703039
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze zich opstelt als ons aller moeder. Wel zo'n moeder wiens wil wet is.
  zondag 25 april 2010 @ 19:28:00 #170
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80703172
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze zich opstelt als ons aller moeder. Wel zo'n moeder wiens wil wet is.
Dus dat is een reden om dan maar eieren te gooien naar haar en dit toe te staan?

Scheer je weg!
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 19:29:08 #171
137949 Disana
pi_80703217
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:28 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dus dat is een reden om dan maar eieren te gooien naar haar en dit toe te staan?

Waar zeg ik dat?

Wel vind ik het provocerend om in zo'n wijk pontificaal te gaan staan filmen om je punt te maken.
  zondag 25 april 2010 @ 19:31:38 #172
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80703333
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Wel vind ik het provocerend om in zo'n wijk pontificaal te gaan staan filmen om je punt te maken.
Je zegt het net niet maar je insinueert het een en ander.

Waarom zou ze daar niet mogen filmen? Omdat de waarheid niet aan het licht mag komen? Dit noem jij provoceren? Oh, dus als een politievideowagen de wijk inrijdt om een oogje in het zeil te houden valt dit ook onder provocatie?

Scheer je weg!
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 19:31:59 #173
137949 Disana
pi_80703348
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Je zegt het net niet maar je insinueert het een en ander.

Je kletst uit je nek
pi_80703382
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarom dan niet één op één? Met twintig man eieren gooien (en ja, weet wel dat je dat niet goedkeurde, maar deden ze dus wel) op een paar man vind ik laf en bedreigend overkomen. Zouden ze van mij wel aan mogen pakken.
Nee, er waren er dus drie die eieren gooiden.
quote:
Je kan haar nog zo mooi (net als Halsema) in een burgerpakje willen steken, maar dat zijn ze niet.
Natuurlijk wel. Ze was niet bezig met een overheidstaak daar. Als een vuilnisman zijn werk niet kan doen in die straat, dat is een ander verhaal. Maar dit is haar werk niet, dit is haar hobby waar ze zich aan kan wijden a 80 mille per jaar omdat ze ooit op de lijst van de VVD stond. Het hoeft ook helemaal niet te gebeuren, ze kan ook een studio huren. Als je op straat wilt filmen heb je een beetje de medewerking nodig van het daar aanwezige publiek, als ze nou wat meer vrienden had gemaakt, had ze die ook wel gekregen.
  zondag 25 april 2010 @ 19:35:14 #175
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80703503
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, er waren er dus drie die eieren gooiden.
Oooohhhhh dan, nou dan is er niets aan de hand...........

_!
quote:
Natuurlijk wel. Ze was niet bezig met een overheidstaak daar. Als een vuilnisman zijn werk niet kan doen in die straat, dat is een ander verhaal. Maar dit is haar werk niet, dit is haar hobby waar ze zich aan kan wijden a 80 mille per jaar omdat ze ooit op de lijst van de VVD stond. Het hoeft ook helemaal niet te gebeuren, ze kan ook een studio huren. Als je op straat wilt filmen heb je een beetje de medewerking nodig van het daar aanwezige publiek, als ze nou wat meer vrienden had gemaakt, had ze die ook wel gekregen.
Ze is wel degelijk bezig met haar overheidstaak, namelijk een film opnemen om mensen wakker te schudden en eens te kijken naar haar partijpunten zodat ze meer kans maakt om juist de dingen uit te voeren die vallen onder overheidstaak.
Scheer je weg!
  zondag 25 april 2010 @ 19:45:57 #176
13462 BansheeBoy
pi_80703938
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jij leest dingen die er niet staan. Anders kun je me misschien aanwijzen waar dit staat.

²
  zondag 25 april 2010 @ 19:48:14 #177
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80704046
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij leest dingen die er niet staan. Anders kun je me misschien aanwijzen waar dit staat.

²
Dat zou ik ook zeggen om als tegenstander de discussie monddood te maken als je elkaar hebt gevonden als medestander. Knap hoor, applaus!
Scheer je weg!
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 19:49:28 #178
137949 Disana
pi_80704092
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

In plaats van je als een domme troll te gedragen kun je ook eens een cursus discussiëren gaan volgen.
Je moet nog steeds aanwijzen waar ik zeg dat ik achter het gooien van de eieren sta. Voor de goede orde, dit zijn de woorden die ik in reactie op paddy schreef:

'Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze zich opstelt als ons aller moeder. Wel zo'n moeder wiens wil wet is.'

Als je dat niet kunt, zit je gewoon te trollen om reacties.
  zondag 25 april 2010 @ 19:50:33 #179
13462 BansheeBoy
pi_80704132
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen om als tegenstander de discussie monddood te maken als je elkaar hebt gevonden als medestander.
Nee, echt. Ik heb die post van Disana nog eens goed bekeken, maar datgene waar je Disana van beticht lees ik nergens, zelfs niet tussen de regels door. Normaal ben je scherp en zie je het juist, nu even niet. Kan gebeuren.

²
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 april 2010 @ 20:56:03 #180
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80706784
Nog geen filmpje?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 21:25:32 #181
137949 Disana
pi_80708162
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Volgens mij kun je iemand bijv. prima een matige politicus vinden en ook nogeens als een kwal over vinden komen, zonder dat je het gooien van eieren of bedreigingen goedkeurt jegens die persoon?
Ik vind Verdonk geen onaardig mens maar wel een zeer matig politicus. Ze bedient zich van 'gewone taal' maar op zo'n manier dat je denkt dat je met een schoolmoeder van doen te hebben: geen goede debater en vaak op de knieën voor haar gehoor. In de kwestie Hirsi Ali kon ik me in haar besluit vinden, in haar visie op medelanders in het algemeen echter niet.
  zondag 25 april 2010 @ 21:27:30 #182
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80708248
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind Verdonk geen onaardig mens maar wel een zeer matig politicus. Ze bedient zich van 'gewone taal' maar op zo'n manier dat je denkt dat je met een schoolmoeder van doen te hebben: geen goede debater en vaak op de knieën voor haar gehoor. In de kwestie Hirsi Ali kon ik me in haar besluit vinden, in haar visie op medelanders in het algemeen echter niet.
Ik vind haar ook nog een onaardig en onsympathiek persoon. En vanzelfsprekend een matige politicus.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 21:29:02 #183
137949 Disana
pi_80708331
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Ik vind haar ook nog een onaardig en onsympathiek persoon. En vanzelfsprekend een matige politicus.
Ik vind haar een beetje sneu in die moederrol. Soms, in de Kamer, is het net alsof ze niet mee kan komen.
  zondag 25 april 2010 @ 21:31:15 #184
13462 BansheeBoy
pi_80708440
Verdonk is een karikatuur van zichzelf geworden, waarvan ik me ook nog eens afvraag of er iemand is die haar serieus neemt.

²
  zondag 25 april 2010 @ 22:10:51 #185
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80710520
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, echt. Ik heb die post van Disana nog eens goed bekeken, maar datgene waar je Disana van beticht lees ik nergens, zelfs niet tussen de regels door. Normaal ben je scherp en zie je het juist, nu even niet. Kan gebeuren.

²
Ok, bij deze neem ik het ook weer terug want het is onwaar. Sorry Disana voor deze flauwe troll.

En nee, ik heb niets gebruikt.
Scheer je weg!
  zondag 25 april 2010 @ 22:22:14 #186
13462 BansheeBoy
pi_80711128
Respect voor Gilette voor zijn oprechte post. Zie je waarde users, zo kan het ook.

Top!

²
  zondag 25 april 2010 @ 23:56:46 #187
13462 BansheeBoy
pi_80715021
Nu op KRO, Verdonk die populair doet.

²
  zondag 25 april 2010 @ 23:58:14 #188
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80715079
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ned 2 voor de duidelijkheid.
Scheer je weg!
  maandag 26 april 2010 @ 00:02:50 #189
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80715212
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ben jij de broer van Meki oid?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  maandag 26 april 2010 @ 00:04:56 #190
13462 BansheeBoy
pi_80715270
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef pisnicht het volgende:
Ben jij de broer van Meki oid?
Ja, ik ben een broer van hem in de Islam. Maar geen directe broer wat familie betreft. Mag ik vragen waarom?

En waar is hij eigenlijk?

²
  maandag 26 april 2010 @ 00:05:33 #191
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80715286
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik ben een broer van hem in de Islam. Maar geen directe broer wat familie betreft. Mag ik vragen waarom?

En waar is hij eigenlijk?

²
Hij is een afvallige.
  maandag 26 april 2010 @ 00:06:42 #192
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80715313
ritaverdonk

Ik ga morgen aangifte doen.
about 10 hours ago via txt http://twitter.com/ritaverdonk
Scheer je weg!
  maandag 26 april 2010 @ 00:09:34 #193
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80715403
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
ritaverdonk

Ik ga morgen aangifte doen.
about 10 hours ago via txt http://twitter.com/ritaverdonk
Wat is het toch ook een zielige vrouw. Als je haar Twitter-pagina eens bekijkt.
  maandag 26 april 2010 @ 00:09:57 #194
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80715412
Wat ze net zei op Ned 2, Kro prog. oog in oog over overheidsorganen en instellingen die enorm PVDA gekleurd zijn slaat ze de spijker op de spreekwoordelijke kop natuurlijk. Onderzoekbureautjes waar PVDa'ers werken, tja, die willen koste wat kost geen onderzoek doen naar de vraag of het voor een groot deel afschaffen van geld naar ontwikkelingshulp haalbaar is. Daar willen ze niets van weten en doen het af als 'onhaalbaar'.

PVDA, "dit is nederland". Onze wil is wet.
Scheer je weg!
  maandag 26 april 2010 @ 00:10:51 #195
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80715442
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:09 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Wat is het toch ook een zielige vrouw. Als je haar Twitter-pagina eens bekijkt.
Och, ik kijk liever naar de inhoud. Ze staat achter Nederland.
Scheer je weg!
  maandag 26 april 2010 @ 00:11:36 #196
13462 BansheeBoy
pi_80715457
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:05 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Hij is een afvallige.
Waar is hij? Heeft hij een permban ofzo?

²
  maandag 26 april 2010 @ 00:12:52 #197
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80715492
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Och, ik kijk liever naar de inhoud. Ze staat achter Nederland.
Ze is natuurlijk ook een bedroevende politica, maar haar Twitter-pagina staat er los van. Ook slechts heel bedroevend.
  † In Memoriam † maandag 26 april 2010 @ 00:15:03 #198
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80715546
LOL praten met de (marokkaanse) jongeren
:')
pi_80716062
Mensen die politici belagen, mogen wat mij betreft veel harder worden bestraft. Als politicus/politica moet je normaal ergens kunnen rondlopen zonder meteen te worden belaagd.
pi_80716340
Ze waren ingehuurd voor het filmpje
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')